Strona 1 z 1

1,6 1V co mi da zmiana kąta wyp.tł. z 1,0 na 0,9 mm?

: ndz paź 01, 2006 23:08
autor: stonefree
Witam.Pytanie jak w temacie.Mimo seryjnej pompy po wywaleniu kata i drobnych " regulacjach " turbiny i dawki auto ma sie znacznie lepiej ;) . Zastanawiałem się nad opóźnieniem początku tłoczenia tak jak to ma miejsce w SB naprzykład, czyli statycznie z 1,0 na 0,9.Prosze o opinie.Pozdrawiam

: pn paź 02, 2006 08:46
autor: Igor1
da ci to to ze moze troszke bedzie spokojniej chodził ale minimalnie, a na ciepło jak nie będą chodzily świece bedziesz musiał dłużej krecić silnikiem aby odpalić.

: pn paź 02, 2006 16:20
autor: stonefree
U,to niepocieszonyjestem,.A co z mocą i momentem?Albo inaczej: gdzie by tu znaleźć jakieś teoretyczne podstawy,wykresy zależnośmi kąta wtrysku od momentu i mocy silnika?

: wt paź 03, 2006 11:00
autor: marek29
stonefree pisze:Albo inaczej: gdzie by tu znaleźć jakieś teoretyczne podstawy,wykresy zależnośmi kąta wtrysku od momentu i mocy silnika?
Też tego szukam....Bezskutecznie.

: wt paź 03, 2006 15:30
autor: stonefree
marek29 pisze:Też tego szukam....Bezskutecznie
W końcu na czymś muszą mechanicy zarabiać,nie? ;)