Szarpie silnikiem na zimnym i na cieplym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Szarpie silnikiem na zimnym i na cieplym

Post autor: daro31ie » ndz paź 01, 2006 20:37

Prosze o rade bo nie moge sobie poradzic z mala usterka w moim VW.
przewaznie na zimnym silniku ale tez czasmi na cieplym i to coraz czesciej szarpie silnikiem na wolnych obrotach nap przy dojezdzaniu do swiatel, ale co dziwne po kilku sekundach przestaje. sPRAWDZALEM WIELE RZECZY I NIE MOGE SOBIE Z TA USTERKA PORADZIC I DLATEGO PROSZE WSZYSTKICH FORUMOWICZOW O POMOC.

Z gory dzieki, a jezeli to mozliwe to prosze przeslac mi inf na ten temat na maila
daro31@poczta.onet.pl
pozdrawiam :D
Ostatnio zmieniony wt paź 09, 2007 20:12 przez daro31ie, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » ndz paź 01, 2006 20:46

coś mi to wygląda na nastawnik



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Re: prosba o pomoc techniczna z moim vw bora tdi 90km

Post autor: mirass » ndz paź 01, 2006 22:37

daro31ie pisze:Prosze o rade bo nie moge sobie poradzic z mala usterka w moim VW.
przewaznie na zimnym silniku ale tez czasmi na cieplym i to coraz czesciej szarpie silnikiem na wolnych obrotach nap przy dojezdzaniu do swiatel, ale co dziwne po kilku sekundach przestaje. sPRAWDZALEM WIELE RZECZY I NIE MOGE SOBIE Z TA USTERKA PORADZIC I DLATEGO PROSZE WSZYSTKICH FORUMOWICZOW O POMOC.

Z gory dzieki, a jezeli to mozliwe to prosze przeslac mi inf na ten temat na maila
daro31@poczta.onet.pl
pozdrawiam :D
a kąt wtrysku kolega ma dobry? sprawdzaliście go?


www.vagtune.pl tel. 502730289

hacper
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw wrz 22, 2005 18:08
Lokalizacja: Bytom/NL

Post autor: hacper » pn paź 02, 2006 17:46

Albo nastawnik pompy paliwa , albo to co ja mialem czyli kolo dwumasowe.



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » pn paź 02, 2006 19:29

A powiedz mi ile kosztuje wymiana tego koła? Ja mam podobne objawy, tyle, że mi silnikiem nie szarpie, tylko jak się zatrzymam to wibruje, czasem jak dodam trochę gazu to przejdzie na chwilę. Dzieje się to tylko jak stoję i jak silnik nie ma jeszcze 90 stopni. Przy dojeżdżaniu do świateł nic nie wibruje niezależnie od temperatury, czuję to tylko jak stoję. Po osiągnięciu 90 stopni nic się nie dzieje, równiutko pracuje i wszystko jest ok. Czy to też oznacza koło dwumasowe?



daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » pn paź 02, 2006 23:01

czyli prawdopodobnie kolo dwumasowe- a co to jest tak dokl.????



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt paź 03, 2006 00:45

albo tak jak ktos juz wczesniej pisal problem z nastawnikiem

ale ja mam pytanie jedno i podstawowe - byles na VAGu?? bo bez tego sobie mozna gdybac

skad wogole jestes?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » wt paź 03, 2006 07:10

jak wibruje na jałowym to może być na 95% koło dwumasowe .To częśto sie dzieje w TDI. Orginalne kosztuje 2500tyś zł razem z kompletem sprzegła :grrr: Alternatywe produkuje Valeo produkuje jedno masowe zastępujące dwumasowe chodzi tak samo i nie ma co sie sypać kosztuje omplet ok 1000 zł.Był o tym artykuł w MOTORZE nr 36 z dnia 04.09.2006r



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » wt paź 03, 2006 11:59

Igor1 pisze:jak wibruje na jałowym to może być na 95% koło dwumasowe .To częśto sie dzieje w TDI. Orginalne kosztuje 2500tyś zł razem z kompletem sprzegła :grrr: Alternatywe produkuje Valeo produkuje jedno masowe zastępujące dwumasowe chodzi tak samo i nie ma co sie sypać kosztuje omplet ok 1000 zł.Był o tym artykuł w MOTORZE nr 36 z dnia 04.09.2006r
koło dwumasowe na bank miałem to schorzenie w poprzednim mk4
co do ceny to zanalazłem na allegro w dziale motoryzacja, usługi (nie daje linka bo nie mam dostępu z pracy) firmę która regeneruje dwumasówki
o ile dobrze pamiętam to cena od 600 do 800 ale nie jestem pewny
chwalą się że niby jako jedyni w polsce mają odpowiedni sprzęt - warto sprawdzić :pub:


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt paź 03, 2006 12:44

to juz lepiej wymienic ten szajs na zwykle kolo niz regenerowac ten debilny wynalazek


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » wt paź 03, 2006 15:08

Corvax pisze:to juz lepiej wymienic ten szajs na zwykle kolo niz regenerowac ten debilny wynalazek
pewnie masz racje podaje tylko alternatywę :okej:


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

kolo dwumasowe

Post autor: daro31ie » wt paź 03, 2006 21:19

dzieki za pomoc, a odpowiadajac na pytanie jestem obecnie mieszkancem Irlandi jezeli chodzi o to sprzego firmy Valeo to mam pewne opory do tej firmy poniewaz pracowalem wlasnie w tej firmie i znam ja troszke od srodka- wiec sami rozumiecie.
Bylem swiadkiem jak ok 1000 wadliwych sprzegiel przeznaczonych na zlom wyjechalo z zakladu i pewnie pojawilo sie w sprzedazy w calej polsce, ale mniejsza o to jalosc produktow tej firmy zakonczyla sie w dniu kiedy polacy zaczeli kierowac ta firma!

moze nie mam wyjscia, ale nie dam zarobic tej firmie bo to tak jakbym popieral to co tamdzieje -czyli jak traktowani sa tam pracownicy( napisze tylko ze nawet odmierzaja czas na wyjscie do toalety) nie mam pojecia co mam robic?



czy moge dlugo jeszcze jezdzic moim klekotem czy musze cos z tym zrobic?

Pozdrawiam wszystkich i ide :food:

[ Dodano: 03 Paź 2006 20:21 ]
czyli drodzi forumowicze czyli :blush: :blush: to kolo to nic innego jak docisk sprzeglowy??????????



Awatar użytkownika
skubix
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt lut 28, 2006 16:09
Lokalizacja: Krosno/Wawa
Kontakt:

Post autor: skubix » śr paź 04, 2006 00:00

Witka. Kolego daro31ie rzuć okiem na ten pościk http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63270 może coś Ci podpowie.
Pozdro :pub:


MK3 1Z - The Best
A3 AHF+ - Olala
Escort z LPG - Wrrr
Laguna dCi - Nice
Avensis 2.2 D4D - Test

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » śr paź 04, 2006 19:56

Powiedzcie mi ile mogę jeździć z tymi wibracjami na jałowym. W zasadzie nie przeszkadza mi to w ogóle bo jest tylko jak stoję, w trakcie jazdy wszystko jest ok niezależnie od temperatury silnika. Czasami jak stanę i lekko dodam gazu to znika i nie wraca do następnych świateł. W zasadzie gdybym po odpaleniu do nagrzania się silnika nie zatrzymał się to nawet nie wiedziałbym, że coś się dzieje.
Jakie będą krytyczne objawy, czym grozi przegapienie wymiany i jak długo będzie się sypać to koło?
Czy VAG na zimnym silniku może mi jakoś pomóc?
Dzieki za pomoc :pub:

[ Dodano: Sob Paź 21, 2006 17:47 ]
Napisze to dla innych.
Wymieniłem ostatnio filtr paliwa i okazało się, że wibracje ustały. Teraz nawet jak jest zimny to nie ma tych wibracji, więc raczej dwumasówka jest ok. :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 161 gości