Strona 1 z 1

[MK2] Symbol silnika 1,6 D

: ndz paź 01, 2006 11:38
autor: wegi
Mam Golfa 1,6D i cały czas byłem przekonany,że posiadam model o symbolu JP. Ostanio jednak przeglądałem katalog symboli silników VW i zobaczyłem,że JP był produkowany do 86 roku, a moj gofer jest z pazdziernika 91,wiec odszukałem symbol ME(pasował rocznikowo). Czy ktoś wie może jaki model mogę mieć pod maską?

: ndz paź 01, 2006 13:04
autor: bongo
wegi pisze:zobaczyłem,że JP był produkowany do 86 roku,
Bzdura,ja mam 88r i siedzi w nim JP...

[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 13:05 ]
Sprawdz nr.silnika tam powinieneś mieć oznaczenie

: ndz paź 01, 2006 13:47
autor: wegi
hhmmm. no wlasnie,wiec są jakies bledy w tym katalogu dostepnym na forum. bo jednak w dokumentacji celnej tez mam wpisane JP jako typ silnika. dzieki za potwierdzenie

: ndz paź 01, 2006 14:08
autor: vw_vandal
wegi, JP były produkowane do 91 roku z tego co się orientuje.

: ndz paź 01, 2006 19:16
autor: homsky
wegi, JP był montowany w latach : sierpień 83 - październik 91 , więc możesz mieć JPka.

: ndz paź 01, 2006 21:49
autor: hanti
homsky pisze:JP był montowany w latach : sierpień 83 - październik 91 , więc możesz mieć JPka.
święte słowa

: pn paź 02, 2006 21:13
autor: Wawro
Mam 90' i jest JP :).

: pn paź 02, 2006 21:18
autor: To_mas
zobacz na to tu masz wszystko :) http://vwgolf.pl/silniki_VW.html

: pn paź 02, 2006 22:36
autor: tomogolf2
jezeli nie wiesz jakie masz oznaczenie silnika to otworz tylnia klape i na belce tam gdzie jest zamek(troche schowane)po lewej stronie od wewnatrz powinny byc dane ogolne samochodu, oznaczenie silnika, moc, kod lakieru.

: pn paź 02, 2006 23:32
autor: wegi
Dzieki, juz w sumie do tego doszedlem, to jest napewno JP. Widocznie byl jakis blad w tym katalogu do ktorego dotarlem. A tak a propo, czy ktorys z Was ma taki motor? Czy głowica w nich jest dostosowana do turbiny i czy wogole warto sie bawic w taka przerobke, bo ostatnio mialem okazje pojezdzic TD i nie widze roznicy miedzy moim. Mam motor po kapitalnym remoncie ( szlif na górze bloku, nowe tłoki, pierścienie)

: pn paź 02, 2006 23:46
autor: garczus
to jak Ci dobrze chodzi to sie nie oplaca robic z niego turboklekota:)

: wt paź 03, 2006 18:42
autor: bongo
wegi pisze:Czy głowica w nich jest dostosowana do turbiny i czy wogole warto sie bawic w taka przerobke,
Zapomnij o tym...Szkoda czasu i pieniedzy....Jak koniecznie chcesz turbo to kup taki silnik bo przerabiać JP nie ma najmiejszego sensu.

: wt paź 03, 2006 19:13
autor: wegi
W sumie to bym sie pewnie za to nie zabierał,szkoda mi mojego silnika, jak na zwykłego "muła" to on całkiem nieżle sobie radzi, no i spalanie pierwsza klasa. Kiedys szukalem TD do mojego auta ale dostac cos naprade dobrego za rozsadne pieniadze to graniczy z cudem chyba :) ale dzieki za podpowiedzi