[mk3] problem tdi - nie gasnie (TDI 110PS)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

[mk3] problem tdi - nie gasnie (TDI 110PS)

Post autor: Chmielu_TDI » sob wrz 30, 2006 10:17

Wracam ostatnio od mojej lubej okolo 23 i zajezdzam na stacje, chwilke chlodze turbine i chce zgasic silnik, wyciagam kluczk a silnik dalej pracuje :( przez 5 min sie mecze, wsadzam, wyciagam kluczyk i nic -> swiatla wygaszone, gdy wykonywalem te czynnosci (wsadzanie i wyciaganie kluczyka) przy wlaczonych swiatlach to obroty obroty zaczely lekko spadac tak jakby sie wylaczal ale zaraz wracaly na normalny poziom (okolo 900/min) i zapalala sie na chwile kontrolka swiec zarowych.

Udalo mi sie po okolo 5 min bez zadnych dodatkowych czynnosci tak samo z siebie, auto stalo przed tym caly dzien i wieczor (wilgotnosc byla) na dworze, auto mam od 2 tygodni i ani razu mi sie takie cos nie zdazylo :crazy:

Od czego zaczac sprawdzanie lub czy ktos mial podobny problem :crazy:


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [mk3] problem tdi - nie gasnie (TDI 110PS)

Post autor: leo... » sob wrz 30, 2006 10:45

Chmielu_TDI pisze:Wracam ostatnio od mojej lubej okolo 23 i zajezdzam na stacje, chwilke chlodze turbine i chce zgasic silnik, wyciagam kluczk a silnik dalej pracuje :( przez 5 min sie mecze, wsadzam, wyciagam kluczyk i nic -> swiatla wygaszone, gdy wykonywalem te czynnosci (wsadzanie i wyciaganie kluczyka) przy wlaczonych swiatlach to obroty obroty zaczely lekko spadac tak jakby sie wylaczal ale zaraz wracaly na normalny poziom (okolo 900/min) i zapalala sie na chwile kontrolka swiec zarowych.

Udalo mi sie po okolo 5 min bez zadnych dodatkowych czynnosci tak samo z siebie, auto stalo przed tym caly dzien i wieczor (wilgotnosc byla) na dworze, auto mam od 2 tygodni i ani razu mi sie takie cos nie zdazylo :crazy:

Od czego zaczac sprawdzanie lub czy ktos mial podobny problem :crazy:
kostkę stacyjki sprawdź (wymień)



konrad03
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 03, 2006 18:43
Lokalizacja: BOchnia
Kontakt:

Post autor: konrad03 » sob wrz 30, 2006 12:33

może elektrozawór przy pompie wtryskowej



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » sob wrz 30, 2006 12:39

Myślę że to kostka. :bajer:
Gdyby była to kostka a niechciałbyś byś wywalać kasy na drugą stacyjke to masz opcje żeby zrobić odpalanie i gaszenie silnika na przycisk tj starter. Oczywiście można go fajnie schować i będziesz miał zabezpieczenie przed kradzieżą. Kolega tak sobie zrobił gdy padła mu stacyjka i to uratowało mu auto przed kradzieżą. Pozdrawiam. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Chmielu_TDI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:54
Lokalizacja: Chorzów/Ruda Śląska
Kontakt:

Re: [mk3] problem tdi - nie gasnie (TDI 110PS)

Post autor: Chmielu_TDI » sob wrz 30, 2006 13:31

leo... pisze:
kostkę stacyjki sprawdź (wymień)
czyli co rozebrac cala obudowe kolumny kierownicy i jest tam jakas kostka co laczy wszystko co jest przy kierownicy z reszta samochodu?? ile takanowa kostka kosztuje?? mozna uzywke na gieldzie wyrwac taniej??

[ Dodano: 30 Wrz 2006 13:35 ]
a czy ktos potrafi powiedziec czemu sie to stalo tylko jeden jedyny raz?? czy warunki meteorologiczne na to wplynely (calodniowy postoj, potem wieczorem 10km do domu, duza wilgotnosc??)


[b]VW Golf 3 TD[color=#FF0000]I[/color] Edition[/b]
[img]http://latara.w.interia.pl/golf22.JPG[/img]

darkob
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 23, 2006 16:40
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: darkob » sob wrz 30, 2006 14:03

Kostka kosztuje aż 20zł :),możesz ją kupić na allegro lub w chyba każdym sklepie motoryzacyjnym. zdejmujesz plastiki przy kierownicy.Jest wciskana do stacyjki i przykręcana jedną śrubką jak dobrze pamiętam.



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: [mk3] problem tdi - nie gasnie (TDI 110PS)

Post autor: leo... » sob wrz 30, 2006 16:09

Chmielu_TDI pisze:
leo... pisze:
kostkę stacyjki sprawdź (wymień)
czyli co rozebrac cala obudowe kolumny kierownicy i jest tam jakas kostka co laczy wszystko co jest przy kierownicy z reszta samochodu?? ile takanowa kostka kosztuje?? mozna uzywke na gieldzie wyrwac taniej??

[ Dodano: 30 Wrz 2006 13:35 ]
a czy ktos potrafi powiedziec czemu sie to stalo tylko jeden jedyny raz?? czy warunki meteorologiczne na to wplynely (calodniowy postoj, potem wieczorem 10km do domu, duza wilgotnosc??)
dobrej jakości kostka to max 40 pln - nie baw się w używki bo trafisz taką samą jak masz teraz ...

BTW - stało się raz - i teraz zacznie się częściej ...



Awatar użytkownika
Igor1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw gru 16, 2004 18:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Igor1 » sob wrz 30, 2006 18:58

Tu masz wszystko o tej kostce i wymiana nie jest taka prosta http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54973



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 139 gości