Strona 1 z 2

[mk2]glowica od dielsa do turbo diesla

: czw wrz 28, 2006 20:06
autor: daaroo
Dzisiaj sciagnalem glowica i nietety jest peknieta. Czy od zwyklego diesla moge zalozyc glowica do TD(1V) ??

Moze ktos ma na sprzedaz glowice w promocyjnej cenie ?? :jezor:

[ Dodano: Czw Wrz 28, 2006 8:07 pm ]
zastanawiam sie jeszcze nad spawaniem. Ale ma ona pekniecia az na trzech cylindrach :crazy: miedzy zaworami.

: czw wrz 28, 2006 20:27
autor: marek29
daaroo pisze:zastanawiam sie jeszcze nad spawaniem. Ale ma ona pekniecia az na trzech cylindrach miedzy zaworami
Jakie pęknęcie? Wchoidzi paznokieć?,naruszyło gniazdo zaworu? (wątpię)
Nie masz się czym przejmować! To normalka.TAK MA BYĆ.
daaroo pisze:Dzisiaj sciagnalem glowica i nietety jest peknieta. Czy od zwyklego diesla moge zalozyc glowica do TD(1V) ??
W JR i JP po 88r nie było żadnych różnic (wcześniej do TD dawali wzmacnianą, potem gance-gal jak szło z wyjątkiem Audi)
Do 1V MUSI być od 1V ,ma inną fortkamerę , jak chcesz założyć od JP to musisz zmienić końcówki z 273 (293- nowe oznaczenia) W 1V są 297 tak jak w 1,9 D.
Jak pozostawisz "stare" to może okazać się że co 2-miesiące będziesz zmieniał świeczki.Inny kąt rozpylania (nie pomyl z ciśnieniem!)
Ps. Dlaczego ściągałeś głowicę? Co się stało? Kto Ci kazał zmienić? Mechanik? Czy sam tak zadecydowałeś?
Daj zdjęcie.Pęknięcia w 1,6 to NORMA i nie dyskwalifikuje głowicy!

: czw wrz 28, 2006 20:55
autor: hanti
marek29 pisze:.Pęknięcia w 1,6d to NORMA i nie dyskwalifikuje głowicy!
święte słowa

: czw wrz 28, 2006 21:02
autor: Woski
ja mam na sprzedaz glowice do AAZ w dobrej cenie..

: czw wrz 28, 2006 21:14
autor: anton:-)
daaroo pisze:Dzisiaj sciagnalem glowica i nietety jest peknieta
i pytanie dlaczego ja sciagnełes bo jezeli nie wywalało ci wody ze zbiorniczka to zakładaj bo głowice masz na 100 % sprawno a te pekniecia to standard w D czy TD robie w tym to wiem :bajer:

: czw wrz 28, 2006 21:22
autor: daaroo
marek29 pisze:Ps. Dlaczego ściągałeś głowicę? Co się stało? Kto Ci kazał zmienić? Mechanik? Czy sam tak zadecydowałeś?
Daj zdjęcie.Pęknięcia w 1,6 to NORMA i nie dyskwalifikuje głowicy!
sciagalem bo wywalalo wode. Po zdjeciu glowicy woda stala w cylindrach.

Samej glowicy uwaznie nie ogladalem, demontowalem ja przed domem z lampka wiec wiecie :) Jedyne co zdarzylem zauwarzyc to te trzy pekniecie. Jutro jeszcze dokladniej popatrze.
marek29 pisze:Do 1V MUSI być od 1V ,ma inną fortkamerę
mozesz wytlumaczyc co to jest ta fortkamera ?

: czw wrz 28, 2006 21:26
autor: anton:-)
Jesli wywqalało wode to chyba jednak głowice h..j strzelił a jak tao oszczelka spod głowicy wyglada??

: czw wrz 28, 2006 22:02
autor: daaroo
anton:-) pisze:Jesli wywqalało wode to chyba jednak głowice h..j strzelił a jak tao oszczelka spod głowicy wyglada??

jutro przy swietle dziennym bede sie przygladal

: sob wrz 30, 2006 09:52
autor: vw_vandal
Chłopaki nie wiem ja oglądałem głowice od zwyklasa i od TD to różnią się. W TD jest dodatkowy kanał czegoś (wody albo oleju).

: sob wrz 30, 2006 12:00
autor: daaroo
mam jeszcze jedno pytanie bo mysle nad zmiana silnika, czy pompa od 1V podejdzie do JP ?

: sob wrz 30, 2006 12:00
autor: vw_vandal
daaroo, Podejdzie ;)

[ Dodano: 01 Paź 2006 09:22 ]
daaroo, :pub: i żeby nie być goło słownym swoją pompe od 1V sprzedałem sąsiadowi i ma ją zamontowaną w swoim JP i śmiga jak ta lala.

: pn paź 02, 2006 19:34
autor: daaroo
Wiec tak:

glowice zostala splanowana, do tego uszczelka erlinga. Zlozylem wszystko do kupy troche ciezko bylo go odpalic, juz nawet mialem obawy ze przestawil sie rozrzad ale zalapal. Pali!.


Po zmiane uszczelki silnik duzo rowniej pracuje, nie trzesie i pali od strzala.

Jeszcze nie sprawdzalem na trasie, gdyz peklo kolanko na glowicy i nie mam jak wlac wody. Jutro lece do sklepu to wyproboje autko na drodze.

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, czy na walku rozrzadu powinien byc klin przy kole zebatym ???? :blush: Bylem w kilku sklepach i nigdzie tego klina nie moge dostac. W garazu paletal sie walek rozrzadu od LT, sciagnalem z niego kolo i tez nie bylo klina :crazy: Nie jestem do konca przekonany ze tak ma byc :hmm:

: pn paź 02, 2006 19:41
autor: Djeight
koło rozrządu jest blokowane nie klinem , tylko nakładane na stożek się samo klinuje jak je śrubą dokręcisz to na amen wytrzyma :) jeżeli chodzi o głowicę to z pęknięciami nie ma problemu dobry warsztat każde zaspawa i wyrobi na cacy :)

: wt paź 03, 2006 16:30
autor: Bula88
daaroo pisze:Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, czy na walku rozrzadu powinien byc klin przy kole zebatym ???? Bylem w kilku sklepach i nigdzie tego klina nie moge dostac. W garazu paletal sie walek rozrzadu od LT, sciagnalem z niego kolo i tez nie bylo klina Nie jestem do konca przekonany ze tak ma byc
nie ma tam fabrycznie klina na 100%