Strona 1 z 6

M-TDI w mkII syncro

: śr wrz 27, 2006 20:14
autor: Trochim
tak wyglada

Obrazek


a tak pracuje


www.trochim.dolsat.pl/film/silnik.AVI


narazie 10 s i kodek jakiś od aparatu canon (później przerobie na divx)


możecie teraz mówić do mnie miszczu :jezor: :jezor: :jezor: :jezor:


aha jak by ktoś nie przyczaił to jest silnik 1Z pozbawiony elektroniki :D

: śr wrz 27, 2006 21:10
autor: Pruszkowiak
Trochim pisze:możecie teraz mówić do mnie miszczu :jezor: :jezor: :jezor: :jezor:
:prayer: :prayer: :prayer:

: śr wrz 27, 2006 21:12
autor: marek29
W żaden sposób mnie to nie dziwi...........
Czytałem nie jeden Twój post i gdybyś napisał "nie działa" to i tak bym nie uwierzył.To jedno.
A drugie to to, że pisałem w którymś ze swoich postów że widziałem jeżdżący taki samochód i nie jest to dla mnie żadnym zdziwieniem.
Życzę powodzenia :pub: w dalszym "kombinowaniu".
Pozdrawiam
Marek

: śr wrz 27, 2006 21:23
autor: ventil
Wielkie pokłony :prayer: , widzę że nie próźnujesz i "mzszyna" powoli dochodzi do siebie. Ja niestety nie moge tak szybko pracować więc mi jeszcze długo zejdzie zanim cokolwiek odpali. Czekamy na dalsze wieści jak to wszystko sie zachowuje. Miałes jakies problemy czy dość łatwo poszło z pierwszym odplaeniem?

: śr wrz 27, 2006 21:48
autor: Trochim
hehe

problemów nie było żadnych, trzeba było tylko napompowac paliwa do pompy wtryskowej reczna pompką i palił na dotyk.

narazie nic z zapłonu nie ustawiane więc trochę dymi. W piatek zaczynamy prace nad układem wydechowym.

ten miszcz to taki z przymrużeniem oka ;)

biorąc pod uwagę to, że sam składałem pompe. notabene jeszcze dzisiaj ją wyciągałem z samochodu (przed odpaleniem) bo przypomniało mi sie o jedenej zagubionej podkładce hehehe.

Jak nie bedzie za duzo problemu z dopasowaniem półosi to za jakie dwa tygodnie pewnie auto bedzie na chodzie, zresztą bardzo bym chciał

dla wszystkich :pub:

: śr wrz 27, 2006 22:00
autor: piecu
ech to ja musze do ciebie na nauke sie udać :hmm: Jak tylko bede miał chwile czasu w zimie na zabawe to udeże z kilkoma pytaniami (jak mi silnik jeszcze dotrwa :rotfl: :rotfl: :rotfl: ) Super robota :bigok:

Re: on żyje!!!! :D

: śr wrz 27, 2006 22:43
autor: RobertP
Trochim pisze:aha jak by ktoś nie przyczaił to jest silnik 1Z pozbawiony elektroniki :D
eh ładnie chodzi jak zajarał od pierwszego raza :-)

czy Ty go pozabawiłeś elektroniki ?

[ Dodano: Sro Wrz 27, 2006 22:51 ]
Trochim pisze:Jak nie bedzie za duzo problemu z dopasowaniem półosi to za jakie dwa tygodnie pewnie auto bedzie na chodzie, zresztą bardzo bym chciał

dla wszystkich :pub:
skrzynie zostawiłeś starą ?
to mozliwe że będziesz miał deczo problemi z półośką i chyba jedną od strony kierowcy ale można rozkręcić przegub
wewnętrzny zostawić flanszke przy skrzyni i podkręcic stosowny z półośką chociaż .....
u mnie tak było jak wsadzałem skrzynie od MK2 więc stąd wiem a u Ciebie możliwe że będzie pasować bo masz w już to w MK2 ...
jestem ciekaw daj znać tutaj ...:-)

: śr wrz 27, 2006 22:51
autor: tomogolf2
Brawo, od dłuzszego czasu przygladam sie Twoim poczynaniam i jestem pod wielkim wrazeniem.powodzenia w dalszych pracach.trzymam za ciebie Trochim :bigok:

: śr wrz 27, 2006 23:03
autor: wilk
Nieźle :bajer:

: śr wrz 27, 2006 23:11
autor: Trochim
skrzynia od mkIII, a sprawę spasowania osiek zostawiłem sobie na jutro.

a co do tej elektroniki to zakupiłem ten silnik bez wiazki i kompa. wystarczy zbudować sobie drugą pompe (można do tego wykożystać pompe od tdi), wstawić i chodzi. Pozostaje sterowanie turbną, akurat tutaj siedzi (narazie) sobie maluteńki garet sterowany ciśnieniowo (tak jak w TD), więc za dużego problemu nie ma.



trocę roboty jeszcze jest. w międzyczasie załozyłem tarcze na tył (ciężko dorwac jażma do syncro), el. podgrzewnae fotele, fotel kierowncy z kołyską, mała regeneracja gabek w siedzeniach, wypranie dywanów. malowanie i poprawki blacharskie zostawiam na wiosne - lato, niestety na wszystko kasy brak. Jednak jeszcze na tego moda nie przekroczyłem 10k pln`ów (licząc z kupnem auta)

: śr wrz 27, 2006 23:21
autor: RobertP
Trochim pisze:sterowanie turbną, akurat tutaj siedzi (narazie) sobie maluteńki garet sterowany ciśnieniowo (tak jak w TD), więc za dużego problemu nie ma.
czyli malutki to pewnie T2 ?
a co z 1V i skrzynią ? czy jest i jaka była skrzynia (manual czy automat?) pytam bo szukam całej dwójki diesla i automat
ale zwątpiłem ciężko znaleźć coś dobrego w Polsce :-( i zacząłem sie zastanawiac nad zmianą z manuala ... :-)

: czw wrz 28, 2006 07:35
autor: ventil
Trochim, półośki rozumiem masz od MK2 (powinny pasować) bo jak od MK3 to niestety są za długie - miałem ten problem ale dałem wahacze od MK3. Pierwsze dymy z rury to moze lecą nie dlatego że nieustawiony kąt ale dlatego że silnik troche stał. U mnie żeby gładzie nie zardzewiały wypryskałem wsztsko białym smarem w spray'u i jak będę odpalał to pewnie będzie niezła zadyma. A czy biegi zmieniaja Ci się (na sucho oczywiście) dobrze na tych linkach?

: czw wrz 28, 2006 08:11
autor: Trochim
RobertP, 1V i skrzynia siedzi w innym aucie. Ten bazowo był benzyniakiem 98km.


ventil, jak zauważyłeś na zdjęciu to sami robilismy trzymacza linek na skrzyni. Przyznam sie szczeże, że tak do końca nie było to testowane ale tak trzymając wszystko w rękach to działało.

: czw wrz 28, 2006 10:21
autor: RobertP
Trochim pisze:RobertP, 1V i skrzynia siedzi w innym aucie. Ten bazowo był benzyniakiem 98km.
no to po raz kolejny gratulacje i powodzenia !
niezłego swapa wykonałeś, ale kasy wmoczone #-o :kac: aż Cie podziwiam !

a jeszcze co pompę hamulcową z ABSem masz z jakiej fury (bo to chyba też nie jest oryginał z MK2) ???