[MK2 JP] pali dopiero za drugim podgrzaniem swiec

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

[MK2 JP] pali dopiero za drugim podgrzaniem swiec

Post autor: anton:-) » pn wrz 25, 2006 18:37

Witam wszystkich i znowu mam problem z moim klekotem :panna: a wiec:
Rano jak pale swojego klekota i tylko raz go podgrzeje cierzko pali i przez jakas chwilke kuleje silnik a jak rano go podgrzeje dwa razy to pali jak dziecko dodam ze swiece wszystkie grzeja cisnienie w cylindrach po 32 atmosfery koncówki wtryskiwaczy nowe boscha i niedawno robiłem sobie głowice wiec jest jak nowa
I nie mam pojecia co to moze byc :grrr:
Jak ktos ma jakas rade to prosze o pomoc z góry dzieki[/b]
Ostatnio zmieniony sob paź 07, 2006 22:14 przez anton:-), łącznie zmieniany 3 razy.


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » pn wrz 25, 2006 18:49

miałem to autko a teraz mam td jr i powiem ci ze tak mial ten model u mnie, swiece jak na 2 razy to byl wypas. w jr trwa to mniej czasu wiec wg mnie to jest zalezne od przekaznika i czasu podgrzewania swiec. pomysk moze znajdziesz inny zeby grzał troszke dluzej.
jak mialem mk1 to tez na dwa razy a silnik to byl niemal nowka!!!!


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn wrz 25, 2006 19:01

u mnie w JP od załączenia stacyjki do cyknięcia przekaźnika upływa jakieś 10 sek. w lecie po nocnym postoju,natomiast w zimie dojdzie do 15 sek.Takie mam wrażenie,bo dzokładnie nie mierzyłem ze stoperem.Oczywiście pali od szczału.



Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » pn wrz 25, 2006 20:34

a odpalasz rano z wyciągniętym cięgnem przyspieszacza? bo moze tu nie problem jest w świecach.

mój pali od pierwszego zagrzania... jedynie w ciężkie mrozy musiałem podwójnioe grzać bo były problemy.

Ale jak pale bez cięgna to też silnikiem rzuca przez chwile i są takie objawy jakby swiece niedogrzewały... ciężko załapuje itd.



Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn wrz 25, 2006 21:29

Teraz jak jest ciepło to po nocy odpalam bez cięgna i nie szarpie wogóle



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » pn wrz 25, 2006 21:48

jutro sprubuje z ciegłem a czy swiece moga sie wypalac czy cos tam bo wszystkie grzeja ale juz chyba ze dwa lata nie były wymieniane :blush: tamtego roku tez miałem takie objawy

[ Dodano: 25 Wrz 2006 21:50 ]
Agdzie jest ten przekaznik od czasu grzania swiec i na jaki go moge zastąpic bo obawiam sie ze beda problemy jak przyjda siarczyste mrozy


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
ck
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 855
Rejestracja: pt gru 17, 2004 13:10
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: ck » pn wrz 25, 2006 22:06

anton:-) pisze:a czy swiece moga sie wypalac czy cos tam bo wszystkie grzeja ale juz chyba ze dwa lata nie były wymieniane tamtego roku tez miałem takie objawy
pewnie,że się wypalają jedne szybciej drugie wolniej i nie jest powiedziane ile na świecach pojeździsz.Mój jak był przywieziony to jeszcze na tamtych świecach pojeździłem 2 lata,a na teraźniejszych będę hulał trzecią zimę.



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » pn wrz 25, 2006 22:42

jakie beda objawy wypalonych swiec - wiesz cos na ten temat bo szkoda inwestowac kasy jak to nie swiece a dobre swiece to pewnie kosztuja z 60 zł za sztuke bo syfu np ISKRA nie chce wkładac


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
tberent
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 453
Rejestracja: śr maja 03, 2006 23:27
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: tberent » wt wrz 26, 2006 00:50

tylko NGK
co prawda kosztuje ale za jakosc 3ba zaplacic!!!

[ Dodano: 26 Wrz 2006 00:51 ]
sczerze sam nie wiem czy wszystkie u mnie chodza bo troszke ciezej pali ale szczerze to niemam zamiaru wymieniac w zimie i zrobie to teraz. do tego dobry aku i musi jechac ;)


MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt wrz 26, 2006 07:08

ja na swoich jade 4 sezon teraz.. jak przeżyły poprzednią zime to i ta też przezyją jeszcze.. :D



Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » wt wrz 26, 2006 12:44

poradzcie mi co to jeszcze moze byc bo akumulator kreci i wszystkie grzeja :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:


G R U P A L U B E L S K A

Awatar użytkownika
De'D
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: ndz maja 28, 2006 15:02
Lokalizacja: West Side

Post autor: De'D » wt wrz 26, 2006 14:51

a jak długo pali sie lamka od świec rano jak robisz pierwsze podgrzanie??
może być jeszcze taki motyw z czujnikiem temp coś jest nieteges i przekaźnik może nie takie informacje dostaje i szybciej sie wyłącza grzanie. Efekt - niedogrzane świece , niue tak jak powinny być. Miałem problem kiedyś z takim czujnikiem tyle ze mi nie dogrzewał jak odpalałem ponownie silnik który wcześniej chodził tylko krótką chwile. w efekcie zeby odpalić musiałem kręcić dłuższą chwile zeby załapał



dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » wt wrz 26, 2006 15:30

Bedzie najprawdopodobniej tak jak napisal double-d.Wszystko by sie zgadzalo w tym przypadku.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » wt wrz 26, 2006 16:34

Juz sam nie wiem co o tym wszystkim myslec bo sami wiecie ze nie sztuka władowac kase a pózniej to samo bedziei tego sie obawiam a dodam jeszcze ze tamtej zimy miałem tak samo zaczeło sie zimniej robic i tez była wielka porazka bo nie mogłem odpalic mojego golfa jutro pojade do kolegi pozyczyc czujnik moze faktycznie to jego wina bo jego golfik pali na dotyk

[ Dodano: 26 Wrz 2006 17:02 ]
A ILE CZASU POWINNE MI SIE GRZAC RANO SWIECE


G R U P A L U B E L S K A

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości