Strona 1 z 2

[MK2 SB] Brak mocy i czarna chmura z tlumika

: pt wrz 22, 2006 15:39
autor: golfir
witam jak w temacie mam problem ze swoim SB-kiem tzn chodzi mi głównie o brak mocy i dymienie z rury (na czarno) zakupiłem ostatnio kpl oryginalnych całych wtrysków, zmieniłem turbo, bawiłem sie pompą ,wkreciłem ten zaworek w kolektorze i nic!!!! poprostu ręce opadają a mi brakuje już pomysłów!poradzcie cos bo mnie to wykonczy nerwowo i psychicznie

: pt wrz 22, 2006 16:08
autor: mac79
powodów może byc jeszcze pare ale ide o flaszke że masz dziurawy wąż intercooler<-->turbo
objawy: spadek mocy, kopcenie......

: pt wrz 22, 2006 16:42
autor: vw_vandal
golfir, może być dużo przyczyn ale zacznij tak jak pisze mac79, sprawdz cały dolot z filtrem włącznie i IC. Piszesz że zmieniłeś wtryski ale na jakie?? Pamiętaj, że w TD wtryski powiny mieć ciśnienie 155 bar (w SB nawet słyszałem 164) jakie założyłeś turbo?? co kombinowałeś przy pompie??

: pt wrz 22, 2006 21:35
autor: Krzylu
155 bar
to jest cisnienie minimalne a nie jakie ma w silniku wiec moze i miec nawet 180bar
a glosno nie chodzi??
jak tak to napewno dolot===>intercooler

: pt wrz 22, 2006 22:42
autor: golfir
wtryski zmieniłem na orginał vw audi własnie do sb mają po160 bar a w pompie piłowałem podkładke i przekreciłem membrane turbo k14 podniesione ciśnieie do o,9 bara i nie ma rewelacji tylko nerwówka jutro zabieram sie za dolot zobaczymy efekty a narazie dzięki no i oczywiście nie zapomnę o punktach

: sob wrz 23, 2006 11:00
autor: mac79
golfir pisze:wtryski zmieniłem na orginał vw audi własnie do sb mają po160 bar a w pompie piłowałem podkładke i przekreciłem membrane turbo k14 podniesione ciśnieie do o,9 bara i nie ma rewelacji tylko nerwówka jutro zabieram sie za dolot zobaczymy efekty a narazie dzięki no i oczywiście nie zapomnę o punktach
nie powinny być 155 bar ??
ile dałeś za te wtryski ??

: sob wrz 23, 2006 11:33
autor: vw_vandal
Krzylu pisze:to jest cisnienie minimalne a nie jakie ma w silniku wiec moze i miec nawet 180bar
Krzylu, ale mi nie chodzi co jest w silniku !! Końcówka wtrysku musi być ustawiona 155 bar (Jeśli chodzi o TD).

mac79, ja nawet słyszałem że SB miało ciśnienie 164 bary.

[ Dodano: 23 Wrz 2006 11:34 ]
golfir, a jak było przed modami??

: sob wrz 23, 2006 11:37
autor: mac79
vw_vandal pisze: mac79, ja nawet słyszałem że SB miało ciśnienie 164 bary.
co większe wtryski mogą dać i czy pompa wtryskowa da rade ??

: sob wrz 23, 2006 11:47
autor: vw_vandal
mac79, no właśnie w SB jest wydajniejsza, chyba ;)

: sob wrz 23, 2006 12:29
autor: golfir
panowie wtryski w SB sa od 155-165 bar wiec jest dobrze za wtryski dałem 500zł, przed modami do pewnego czasu było wzorowo,wydaje mi sie że to chyba wina IC, poniewaz sprawdziłem te weze od turbo-IC i sa dobre nie popekane,co jeszcze zauważyłem że nie słychać stożka? dawniej było słychac basowy pomruk a teraz to ucichło, turbo jest dobre bo po sciagnieciu weży pieknie dmucha i pieknie ssie,takze jakby intercooler był gdzies dziurawy i to ciśnienie z turba nie szło w kolektor ssący.mam jeszcze pytanie czy moge połączyć bezpośrednio turbo do kolektora ssącego tak zeby wyeliminować IC? i sprawdziłbym ewent czy jest jakaś poprawa/

: sob wrz 23, 2006 12:32
autor: vw_vandal
golfir, Zwykłe TD tak mają ;) więc możesz podłanczać bez obaw ale dobrze uszczelnij.

: sob wrz 23, 2006 13:02
autor: RobertP
golfir pisze:co jeszcze zauważyłem że nie słychać stożka?
dawniej było słychac basowy pomruk a teraz to ucichło, turbo jest dobre bo po sciagnieciu weży pieknie dmucha i pieknie ssie,takze jakby intercooler był gdzies dziurawy i to ciśnienie z turba nie szło w kolektor ssący.
czyli ciągnie z innego miejsca , wychodzi na nieszczelność,
układ nie jest skomplikowany więc problem moze być w dolocie
golfir pisze:mam jeszcze pytanie czy moge połączyć bezpośrednio turbo do kolektora ssącego tak zeby wyeliminować IC?
pewnie

: pt gru 01, 2006 18:07
autor: pdmcyc
Ja bym sprawdził pompe bo jeżeli dymi i nie idzie to może być problem z pompą a dokładniej z regulacją jej no chyba że jej nie ruszałeś, ja u siebie ruszałęm i też coś takiego miałem że dymił i nie szedł...

: pt gru 01, 2006 18:28
autor: michi
a jeszcze moga byc wtryski podrobki tez tak miałem (a nawet mam) jak załozyłem nowe dałem za nie tez kupe kasy tylko ja kupowałem same koncowki ustawiłem na 155 bara. I co jak zapala to nie idze jak szedł a jak mu depne to dymi... Ja kupiłem Boscha i teraz nie wiem co z nimi zrobic. sprawdz ja te wtryski rozpylaja jak ja je dałem do maszyny to normalnie lały. Chodz wina dolotu tez moze byc nie wyklucza a i silnik na tych wtryskach głosniej mi chodził,