[MK2 SB] Brak mocy i czarna chmura z tlumika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

[MK2 SB] Brak mocy i czarna chmura z tlumika

Post autor: golfir » pt wrz 22, 2006 15:39

witam jak w temacie mam problem ze swoim SB-kiem tzn chodzi mi głównie o brak mocy i dymienie z rury (na czarno) zakupiłem ostatnio kpl oryginalnych całych wtrysków, zmieniłem turbo, bawiłem sie pompą ,wkreciłem ten zaworek w kolektorze i nic!!!! poprostu ręce opadają a mi brakuje już pomysłów!poradzcie cos bo mnie to wykonczy nerwowo i psychicznie
Ostatnio zmieniony pt gru 01, 2006 19:07 przez golfir, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » pt wrz 22, 2006 16:08

powodów może byc jeszcze pare ale ide o flaszke że masz dziurawy wąż intercooler<-->turbo
objawy: spadek mocy, kopcenie......



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt wrz 22, 2006 16:42

golfir, może być dużo przyczyn ale zacznij tak jak pisze mac79, sprawdz cały dolot z filtrem włącznie i IC. Piszesz że zmieniłeś wtryski ale na jakie?? Pamiętaj, że w TD wtryski powiny mieć ciśnienie 155 bar (w SB nawet słyszałem 164) jakie założyłeś turbo?? co kombinowałeś przy pompie??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pt wrz 22, 2006 21:35

155 bar
to jest cisnienie minimalne a nie jakie ma w silniku wiec moze i miec nawet 180bar
a glosno nie chodzi??
jak tak to napewno dolot===>intercooler



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt wrz 22, 2006 22:42

wtryski zmieniłem na orginał vw audi własnie do sb mają po160 bar a w pompie piłowałem podkładke i przekreciłem membrane turbo k14 podniesione ciśnieie do o,9 bara i nie ma rewelacji tylko nerwówka jutro zabieram sie za dolot zobaczymy efekty a narazie dzięki no i oczywiście nie zapomnę o punktach



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » sob wrz 23, 2006 11:00

golfir pisze:wtryski zmieniłem na orginał vw audi własnie do sb mają po160 bar a w pompie piłowałem podkładke i przekreciłem membrane turbo k14 podniesione ciśnieie do o,9 bara i nie ma rewelacji tylko nerwówka jutro zabieram sie za dolot zobaczymy efekty a narazie dzięki no i oczywiście nie zapomnę o punktach
nie powinny być 155 bar ??
ile dałeś za te wtryski ??



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 23, 2006 11:33

Krzylu pisze:to jest cisnienie minimalne a nie jakie ma w silniku wiec moze i miec nawet 180bar
Krzylu, ale mi nie chodzi co jest w silniku !! Końcówka wtrysku musi być ustawiona 155 bar (Jeśli chodzi o TD).

mac79, ja nawet słyszałem że SB miało ciśnienie 164 bary.

[ Dodano: 23 Wrz 2006 11:34 ]
golfir, a jak było przed modami??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » sob wrz 23, 2006 11:37

vw_vandal pisze: mac79, ja nawet słyszałem że SB miało ciśnienie 164 bary.
co większe wtryski mogą dać i czy pompa wtryskowa da rade ??



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 23, 2006 11:47

mac79, no właśnie w SB jest wydajniejsza, chyba ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » sob wrz 23, 2006 12:29

panowie wtryski w SB sa od 155-165 bar wiec jest dobrze za wtryski dałem 500zł, przed modami do pewnego czasu było wzorowo,wydaje mi sie że to chyba wina IC, poniewaz sprawdziłem te weze od turbo-IC i sa dobre nie popekane,co jeszcze zauważyłem że nie słychać stożka? dawniej było słychac basowy pomruk a teraz to ucichło, turbo jest dobre bo po sciagnieciu weży pieknie dmucha i pieknie ssie,takze jakby intercooler był gdzies dziurawy i to ciśnienie z turba nie szło w kolektor ssący.mam jeszcze pytanie czy moge połączyć bezpośrednio turbo do kolektora ssącego tak zeby wyeliminować IC? i sprawdziłbym ewent czy jest jakaś poprawa/



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 23, 2006 12:32

golfir, Zwykłe TD tak mają ;) więc możesz podłanczać bez obaw ale dobrze uszczelnij.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » sob wrz 23, 2006 13:02

golfir pisze:co jeszcze zauważyłem że nie słychać stożka?
dawniej było słychac basowy pomruk a teraz to ucichło, turbo jest dobre bo po sciagnieciu weży pieknie dmucha i pieknie ssie,takze jakby intercooler był gdzies dziurawy i to ciśnienie z turba nie szło w kolektor ssący.
czyli ciągnie z innego miejsca , wychodzi na nieszczelność,
układ nie jest skomplikowany więc problem moze być w dolocie
golfir pisze:mam jeszcze pytanie czy moge połączyć bezpośrednio turbo do kolektora ssącego tak zeby wyeliminować IC?
pewnie



pdmcyc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:48
Lokalizacja: Biała P.
Kontakt:

Post autor: pdmcyc » pt gru 01, 2006 18:07

Ja bym sprawdził pompe bo jeżeli dymi i nie idzie to może być problem z pompą a dokładniej z regulacją jej no chyba że jej nie ruszałeś, ja u siebie ruszałęm i też coś takiego miałem że dymił i nie szedł...



michi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: sob sie 06, 2005 14:34
Lokalizacja: wild
Kontakt:

Post autor: michi » pt gru 01, 2006 18:28

a jeszcze moga byc wtryski podrobki tez tak miałem (a nawet mam) jak załozyłem nowe dałem za nie tez kupe kasy tylko ja kupowałem same koncowki ustawiłem na 155 bara. I co jak zapala to nie idze jak szedł a jak mu depne to dymi... Ja kupiłem Boscha i teraz nie wiem co z nimi zrobic. sprawdz ja te wtryski rozpylaja jak ja je dałem do maszyny to normalnie lały. Chodz wina dolotu tez moze byc nie wyklucza a i silnik na tych wtryskach głosniej mi chodził,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 29 gości