Strona 1 z 2
					
				pytanie o 1.9tdi
				: pt wrz 22, 2006 10:17
				autor: adamd121
				Panowie mam pytanie dotyczące 1.9 tdi silnik 1 z golf 3 Sprawa dotyczy małej mocy . dzieje sie tak (zaznaczam że nie zawsze) ze po odpaleniu auta  abu zacząc normalnie jechac trzeba przekroczyc obroty 3000 do 3000 jest taki muł ze masakra pozniej nagle sie zrywa i jest juz ok co to moze byc ??
			 
			
					
				
				: pt wrz 22, 2006 10:23
				autor: melon77
				Jedz na diagnoze dynamiczna na VAG bedziesz wiedzial gdzie szukac przyczyny a tak to sobie mozna wrozyc
			 
			
					
				
				: pt wrz 22, 2006 10:58
				autor: ziolo115
				jakie masz sterowanie układu zasilania w paliwo? od jak dawna masz taki objaw? nagle czy stopniowo sie to  robiło?
			 
			
					
				Re: pytanie o 1.9tdi
				: pt wrz 22, 2006 11:24
				autor: RobertP
				adamd121 pisze:Panowie mam pytanie dotyczące 1.9 tdi silnik 1 z golf 3 Sprawa dotyczy małej mocy . dzieje sie tak (zaznaczam że nie zawsze) ze po odpaleniu auta  abu zacząc normalnie jechac trzeba przekroczyc obroty 3000 do 3000 jest taki muł ze masakra pozniej nagle sie zrywa i jest juz ok co to moze byc ??
popatrz 
w ten temat powinien ci odpowiedzieć albo conajmniej pomóc
użyj też funkcji szukaj tam masz wiele nt  1Z i małej mocy
 
			 
			
					
				
				: pt wrz 22, 2006 18:18
				autor: evolution
				ja bym obstawial 3 wtrysk
 czujnik ruchu iglicy sie wiesza
			 
			
					
				Re
				: pt wrz 22, 2006 22:45
				autor: Razal
				Po 1 VAG po 2 VAG po 3 VAG ,a jak nic nie wykaże to sprawdź 3 wtryskiwacz z czujnikiem wzniosu iglicy (tzw. wtryskiwacz sterujący) - może Ci przepuszczać i wtedy objawy są podobne, jednak walnięty czujnik objawia się raczej zrywaniem i muleniem właśnie powyżej 3 tys i przy dawaniu w dupsko a nie do 3 tys...  Przetestuj VAG iem najlepiej dynamicznie i wtedy można szukać bo tak to szkoda pieniędzy marnować - możesz poszukać jak sprawdzić wtrysk sterujący - niedawno pisałem o tym, profilaktycznie można spróbowac przeczyścić N75 ale najpierw to bym pojechał na VAG'a ... 
Pozdrooooooooo
			 
			
					
				
				: sob wrz 23, 2006 22:17
				autor: adamd121
				n75 odpada bo jest nowy ale skoro mówisz ze to moze byc ten wtrysk to postaram sie jakoś to sprawdzic i jescze pytanie czy można kupic taki wtrysk osobno czy sa tylko opcje w komplecie no i jaka cena ewentualnie
			 
			
					
				
				: sob wrz 23, 2006 22:32
				autor: Razal
				adamd121 pisze:n75 odpada bo jest nowy ale skoro mówisz ze to moze byc ten wtrysk to postaram sie jakoś to sprawdzic i jescze pytanie czy można kupic taki wtrysk osobno czy sa tylko opcje w komplecie no i jaka cena ewentualnie
Sprawdź 
Opcji jest kilka :  
1. Nowy zestaw wtryskiwaczy 1Z, AHU, AFN 

    -  ok. 800 - 1000zł można kupić
2. Zestaw używanych wtryskiwaczy (mało sensowne)  -  0k. 200 - 300zł
3. Sam wtrysk sterujący używany np. z Allegro. - mi się udało kupić w świetnym stanie za 50zł i bangla super  
 
 
Ale najpierw trafna diagnoza !!
Pozdrooooooooo 

 
			 
			
					
				
				: pn wrz 25, 2006 20:37
				autor: domek
				O to ja tez mam pytanie gdzie kupic zestaw nowych wtryskiwaczy AFN za 800 - 1000 zl?? 

 
			 
			
					
				
				: pn wrz 25, 2006 21:13
				autor: Corvax
				lepiej juz ASV
			 
			
					
				
				: pn wrz 25, 2006 21:17
				autor: Razal
				domek pisze:O to ja tez mam pytanie gdzie kupic zestaw nowych wtryskiwaczy AFN za 800 - 1000 zl?? 

 
np. tu ------>>>>>>   
LINK 
Fakt   Corvax ma racje  ASV lepiej 
 
 
			 
			
					
				
				: pn wrz 25, 2006 21:41
				autor: domek
				Wielkie dzieki. Pol roku temu szukalem i przezylem szok cenowy bo cena ktora znalazlem byla sporo wieksza ale na szczescie sie okazalo ze to nie wtryskiwacze. Co zyskam po zalozeniu ASV ? Czym sie roznia? Nie wiem, wiec pytam  

 
			 
			
					
				
				: pn wrz 25, 2006 21:46
				autor: Razal
				domek pisze:wielkie dzieki. Pol roku temu szukalem i przezylem szok cenowy ale na szczescie sie okazalo ze to nie wtryskiwacze. Co zyskam przy ASV ? Nie wiem, wiec pytam.
domek - większa wydajność = horsepower  
 
To że tam gościu sobie pisze że z 90KM zrobi się 110 KM to akurat brzmi jak bajka 'o dwoch takich co ukradli ksiezyc' .
Ale polecam przeglądnąć archiwum na ten temat - dla ułatwienia Ci powiem że Corvax już troche pisał na ten teamt jakieś 3 miesiące temu jak pamiętam 
Pozdrooooooooo 

 
			 
			
					
				
				: pn wrz 25, 2006 21:50
				autor: domek
				Jaki moze byc efekt koncowy takiego mixa motor AFN + wstryski ASV ? Rozumiem ze jeszcze trzeba zaladowac nowy soft. I czy jest sens rozwalac pewna calosc ktora hula i to calkiem niezle 
