pytanie o 1.9tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adamd121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 15:15
Lokalizacja: nowy sacz
Kontakt:

pytanie o 1.9tdi

Post autor: adamd121 » pt wrz 22, 2006 10:17

Panowie mam pytanie dotyczące 1.9 tdi silnik 1 z golf 3 Sprawa dotyczy małej mocy . dzieje sie tak (zaznaczam że nie zawsze) ze po odpaleniu auta abu zacząc normalnie jechac trzeba przekroczyc obroty 3000 do 3000 jest taki muł ze masakra pozniej nagle sie zrywa i jest juz ok co to moze byc ??



Awatar użytkownika
melon77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: śr cze 15, 2005 15:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: melon77 » pt wrz 22, 2006 10:23

Jedz na diagnoze dynamiczna na VAG bedziesz wiedzial gdzie szukac przyczyny a tak to sobie mozna wrozyc



Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » pt wrz 22, 2006 10:58

jakie masz sterowanie układu zasilania w paliwo? od jak dawna masz taki objaw? nagle czy stopniowo sie to robiło?



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: pytanie o 1.9tdi

Post autor: RobertP » pt wrz 22, 2006 11:24

adamd121 pisze:Panowie mam pytanie dotyczące 1.9 tdi silnik 1 z golf 3 Sprawa dotyczy małej mocy . dzieje sie tak (zaznaczam że nie zawsze) ze po odpaleniu auta abu zacząc normalnie jechac trzeba przekroczyc obroty 3000 do 3000 jest taki muł ze masakra pozniej nagle sie zrywa i jest juz ok co to moze byc ??
popatrz w ten temat powinien ci odpowiedzieć albo conajmniej pomóc

użyj też funkcji szukaj tam masz wiele nt 1Z i małej mocy



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt wrz 22, 2006 18:18

ja bym obstawial 3 wtrysk
czujnik ruchu iglicy sie wiesza


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re

Post autor: Razal » pt wrz 22, 2006 22:45

Po 1 VAG po 2 VAG po 3 VAG ,a jak nic nie wykaże to sprawdź 3 wtryskiwacz z czujnikiem wzniosu iglicy (tzw. wtryskiwacz sterujący) - może Ci przepuszczać i wtedy objawy są podobne, jednak walnięty czujnik objawia się raczej zrywaniem i muleniem właśnie powyżej 3 tys i przy dawaniu w dupsko a nie do 3 tys... Przetestuj VAG iem najlepiej dynamicznie i wtedy można szukać bo tak to szkoda pieniędzy marnować - możesz poszukać jak sprawdzić wtrysk sterujący - niedawno pisałem o tym, profilaktycznie można spróbowac przeczyścić N75 ale najpierw to bym pojechał na VAG'a ...

Pozdrooooooooo


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

adamd121
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 13, 2005 15:15
Lokalizacja: nowy sacz
Kontakt:

Post autor: adamd121 » sob wrz 23, 2006 22:17

n75 odpada bo jest nowy ale skoro mówisz ze to moze byc ten wtrysk to postaram sie jakoś to sprawdzic i jescze pytanie czy można kupic taki wtrysk osobno czy sa tylko opcje w komplecie no i jaka cena ewentualnie



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » sob wrz 23, 2006 22:32

adamd121 pisze:n75 odpada bo jest nowy ale skoro mówisz ze to moze byc ten wtrysk to postaram sie jakoś to sprawdzic i jescze pytanie czy można kupic taki wtrysk osobno czy sa tylko opcje w komplecie no i jaka cena ewentualnie
Sprawdź :)

Opcji jest kilka :

1. Nowy zestaw wtryskiwaczy 1Z, AHU, AFN :D - ok. 800 - 1000zł można kupić
2. Zestaw używanych wtryskiwaczy (mało sensowne) - 0k. 200 - 300zł
3. Sam wtrysk sterujący używany np. z Allegro. - mi się udało kupić w świetnym stanie za 50zł i bangla super :) :hmm:

Ale najpierw trafna diagnoza !!

Pozdrooooooooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » pn wrz 25, 2006 20:37

O to ja tez mam pytanie gdzie kupic zestaw nowych wtryskiwaczy AFN za 800 - 1000 zl?? :bajer:


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn wrz 25, 2006 21:13

lepiej juz ASV


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pn wrz 25, 2006 21:17

domek pisze:O to ja tez mam pytanie gdzie kupic zestaw nowych wtryskiwaczy AFN za 800 - 1000 zl?? :bajer:
np. tu ------>>>>>> LINK

Fakt Corvax ma racje ASV lepiej :) :okej:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » pn wrz 25, 2006 21:41

Wielkie dzieki. Pol roku temu szukalem i przezylem szok cenowy bo cena ktora znalazlem byla sporo wieksza ale na szczescie sie okazalo ze to nie wtryskiwacze. Co zyskam po zalozeniu ASV ? Czym sie roznia? Nie wiem, wiec pytam :kac:
Ostatnio zmieniony pn wrz 25, 2006 21:48 przez domek, łącznie zmieniany 1 raz.


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Post autor: Razal » pn wrz 25, 2006 21:46

domek pisze:wielkie dzieki. Pol roku temu szukalem i przezylem szok cenowy ale na szczescie sie okazalo ze to nie wtryskiwacze. Co zyskam przy ASV ? Nie wiem, wiec pytam.
domek - większa wydajność = horsepower :bigok:

To że tam gościu sobie pisze że z 90KM zrobi się 110 KM to akurat brzmi jak bajka 'o dwoch takich co ukradli ksiezyc' .

Ale polecam przeglądnąć archiwum na ten temat - dla ułatwienia Ci powiem że Corvax już troche pisał na ten teamt jakieś 3 miesiące temu jak pamiętam :)

Pozdrooooooooo :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » pn wrz 25, 2006 21:50

Jaki moze byc efekt koncowy takiego mixa motor AFN + wstryski ASV ? Rozumiem ze jeszcze trzeba zaladowac nowy soft. I czy jest sens rozwalac pewna calosc ktora hula i to calkiem niezle :hmm:


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości