Strona 1 z 1

[MK3 SDI] Obejmy przy filtrze paliwa???

: wt wrz 19, 2006 13:22
autor: dareh
Witam !! Zabieram sie do wymiany filtra paliwa i mam pytanie odnośnie zacisków na przewodach paliwowych ( Na zdjęciu poniżej). Wyglądają na zakładane fabrycznie i jednorazowe , czy ktoś je zdejumował i zakładał . Czy raczej muszę przed wymianą filtra zaopatrzyć się w nowe obejmy.??? dzięki za podpowiedzi hej

: wt wrz 19, 2006 13:27
autor: golfkiller69
prosta sprawa rozegnij to srubokretem zdejmij wymien potem zagnij spowrotem nie znisczy sie ja tak robiłem :satan:

: wt wrz 19, 2006 14:20
autor: piecu
no zgadza sie, da sie to spokojnie odzyskac

: wt wrz 19, 2006 16:21
autor: dareh
Dzieki !! Spróbuję rozgiąć i po wymianie zagiąć spowrotem (żeby tylko paliwo nie ciekło) hej

: wt wrz 19, 2006 20:00
autor: Przemo86
golfkiller69 pisze:prosta sprawa rozegnij to srubokretem zdejmij wymien potem zagnij spowrotem nie znisczy sie ja tak robiłem
a jak sie nawet zniszcza, jedz do sklepu i kup takie na wkret, tylko niech Ci dobierze odpowiednia srednice (maja zakres od ... mm do ...mm), ja tak mam i nie narzekam, koszt około 50 groszy to nie majatek, a po co sie meczyc i kombinowac :bigok:

p.s. wymieniajac filtr paliwa warto tez wymienic zaworek zwrotny (nie wiem czy dobrze napisalem) ten bialy plastyk nad filtrem, ja nie wymienilem i mialem objawy zapowietrzonego diesela...

: wt wrz 19, 2006 20:30
autor: leo...
PGrzemek pisze:
golfkiller69 pisze:prosta sprawa rozegnij to srubokretem zdejmij wymien potem zagnij spowrotem nie znisczy sie ja tak robiłem
a jak sie nawet zniszcza, jedz do sklepu i kup takie na wkret, tylko niech Ci dobierze odpowiednia srednice (maja zakres od ... mm do ...mm), ja tak mam i nie narzekam, koszt około 50 groszy to nie majatek, a po co sie meczyc i kombinowac :bigok:

p.s. wymieniajac filtr paliwa warto tez wymienic zaworek zwrotny (nie wiem czy dobrze napisalem) ten bialy plastyk nad filtrem, ja nie wymienilem i mialem objawy zapowietrzonego diesela...
co do obejm - jak najbardziej nowe na śrubokręt - jak pocieknie paliwo pół biedy - gorzej jak się zacznie układ zapowietrzać :hehe:

co do zaworka - jesli bangla - zostaw oryginał - zamienniki są raczej marnej jakości

: wt wrz 19, 2006 21:55
autor: anton:-)
PGrzemek, zgadzam sie z tym kolega a przy rozginaniu starego seryjnego zacisku mozna i wezyk śrubokretem przeciac gra nie warta swieczki ,a nawet jak odzyskasz te zaciski i załozysz je drugi raz i paliwo zacznie ci leciec czy bedzie ciagnał powietrze i tego nie zauwarzysz to dopiero bedziesz miał problem.
MOIM ZDANIEM TE ZACISKI SA JAK PREZERWATYWY JEDNORAZOWE :bigok:

: śr wrz 20, 2006 15:38
autor: Razal
Są to zaciski jednorazowego użytku i lepeiej będzie jak się zaopatrzysz w nowe skręcane - unikniesz ryzyka zapowietrzenia układu :bigok:

Takie zaciskowe też gdzieś widziałem - są do kupienia napewno - tylko po co kombinować...

Pozdroooooooo :pub:

: śr wrz 20, 2006 16:38
autor: dareh
Dzięki !! Kupiłem filtr VW - 29zł i 2 szt obejmy skręcane na srubokręt - 1zł - jutro biorę się za wymianę.Pozdrawiam Hej

: śr wrz 20, 2006 22:07
autor: Razal
dareh pisze:Dzięki !! Kupiłem filtr VW - 29zł i 2 szt obejmy skręcane na srubokręt - 1zł - jutro biorę się za wymianę.Pozdrawiam Hej
POWODZENIA !!!

Masz jeszcze linka z poradą :dol: na temat 'wymiany filtra paliwa w 1,9TDI'



++++++++PORADA LINK+++++++++

POZDROOOOOOOO :pub:

: czw wrz 21, 2006 09:30
autor: inek01
Ostatnio kupowalem w ASO takie opaski (tylko chyba mniejsze) na przewody cisnieniowe (N75). Koszt 3zl/szt.