Strona 1 z 1

[MK3][1Z] Gaśnie przy ostrym skręcaniu

: pn wrz 18, 2006 22:44
autor: Rafit
Problem żadko się zdarza, ale powtórzył się 3 raz co mnie troche niepokoi, ponieważ kiedy autko gaśnie na zakręcie robi się dość niebezpiecznie.

Wygląda to tak: stoję np na skrzyżowaniu i chce szybciej przejechać je to wciskam mocniej w pedał, autko się przechyla i gaśnie po przekroczeniu 3 tys obrotów.

: czw wrz 21, 2006 06:21
autor: Radzik763
Czy masz klekotka czy bezyniaka. Prawdopodobnie gasnie ci skrecajac w prawo. Sprawdz filtr powietrza w jakim masz stanie jak bardzo brudny to wymien. A moze masz autko na LPG to prawdopodobnie masz zle zamonyowana rure doprowadzajacapowietrze do filtra.

: czw wrz 21, 2006 08:28
autor: Adamm
Radzik a skad pomysl ze ma benzyniaka?? przeciez to forum diesli i ma wyraznie podane ze to silnik 1Z :P

Re: [MK3][1Z] Gaśnie przy ostrym skręcaniu

: czw wrz 21, 2006 09:28
autor: Lukasz3k
Rafit pisze:Problem żadko się zdarza, ale powtórzył się 3 raz co mnie troche niepokoi, ponieważ kiedy autko gaśnie na zakręcie robi się dość niebezpiecznie.

Wygląda to tak: stoję np na skrzyżowaniu i chce szybciej przejechać je to wciskam mocniej w pedał, autko się przechyla i gaśnie po przekroczeniu 3 tys obrotów.
sprawdz przekaznik 109 i kostke przy stacyjce, poza tym podepnij pod VAGa moze cos pokaze

--
Pozdrawiam

: czw wrz 21, 2006 10:53
autor: Radzik763
Ja tylko podałem przyczyny ktore wystepowały u mnie jak miałem gazowca i przy brydnym filtrze powietrza(Zarąbanym na maxa po kupnie samochodu)Klekotka

: czw wrz 21, 2006 11:20
autor: Rafit
Radzik763 pisze:Prawdopodobnie gasnie ci skrecajac w prawo.
Zawsze przy skręcie w lewo to się zdarza.

: czw wrz 21, 2006 11:34
autor: Corvax
sprawdz 109, jak napisano powyzej.

: pt wrz 22, 2006 00:12
autor: Rafit
sprawdz przekaznik 109
a jak go sprawdzić?

: pt wrz 22, 2006 09:57
autor: Lukasz3k
a jak go sprawdzić?
pod kierownica sciagasz ten plasticzek co oslania bezpieczniki musisz teraz tam wsadzic glowke i nad bezpiecznikami sa przekazniki i jeden bedzie mial nr 109 wyciagasz go(teraz napewno juz nawet samochodu nie odpalisz ;). Najlepiej go rozebrac i poprawic luty bo puszczaja po pewnym czasie jak przelutujesz to powinien dzialac jak nowy, ja juz ten zabieg u siebie robilem, bo ten mi padl. Zlozyc go do kupy i wlozyc na miejsce i sprawdzic czy juz wszytsko wporzadku.

Ewentualnie potem pozostaje Ci taka kosteczka przy stacyjce co juz moze nie laczyc. Tego jeszcze nie robilem ale gdzies na forum bylo.

--
Pozdrawiam

: pt wrz 22, 2006 23:38
autor: Rafit
Wymieniłem dziś filtr paliwa, bo i tak nie wymieniałem go od kupna samochodu, więc przydało mu się to. Jutro jeszcze rozbiorę ten przekaźnik i zobaczymy co dalej :)

: pt wrz 22, 2006 23:45
autor: jaszczur
Rafit, masz jeszce jedna opcję zobacz tu http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... i+ga%B6nie

: sob wrz 23, 2006 07:33
autor: rutek
skoro tylko w lewo to moze jednoznacznie wskazuje ze sila odsrodkowa wyrzuca paliwo na zewnatrz i pompa nie ma czego podawac tzn. gasniecie na zasadzie dzuszenia sie (moze masz jakas nieszczzelnosc na wezu dolotowym paliwa) ewntualnie jesli gasnie nagle to moze styki od elektrozaworu sa "zrzucane na lewo" i zawor sie rozlacza-zamyka skutkiem czego gasnie. tak mi przyszlo do glowy

: ndz wrz 24, 2006 11:41
autor: Rafit
Objaw nadal występuje nawet na rondzie przy większym bucie gaśnie :(. Dziś rozbiorę ten przekaźnik... Okazuje się że gaśnie w lewo i prawo bo wczoraj zgasł dwa razy