[MK3 AFN] brak mocy i głosna praca silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[MK3 AFN] brak mocy i głosna praca silnika

Post autor: krzys887 » pn wrz 18, 2006 13:07

Witam

Mam VW Golf 1.9 TDI 110 PS. 3 Dni temu w pewnym momencie zaczał głosno chodzic i kompletnie stracil moc. JEzdzi sie nie teraz jak gołym dieslem bez doladaowania.2 tygodnie temu mielem remont głowicy gdyz spadl pasek rzozrzadu ale po naprawie bylo ok przejechalem z 500 km i bylo ok pozniej w pewnym momencie podczas jazdy staracil moc i zaczał bardzo glosno pracowac silnik. czy mozecie mi powiedziec co moglo sie stac?? Prosze o pomoc dzeki z gory.

[ Dodano: 18 Wrz 2006 14:52 ]
4 miesiace temu jak go kupilem nie dzialala turbina ale pojechalem do jakiegos kolesia ktory zjmuje sie trubinami i powiedzila ze kierwnica sie zawiesila naprawil i samochod zaczal cignac jak nalezy. Na autostradzie bujnalem sie w 5 osob do 200 km/h.a teraz pupa samochod bardzo wolno sie rozpedza ale wydaje mi sie ze turbine slychac tylko ma inny dzwiek niz przed tem.samochod jest molowaty w calym przedziale obrotow.Pomozcie prosze
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 16:19 przez krzys887, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn wrz 18, 2006 14:57

Najpierw sprawdz pasek , czy jest dobrze założony i naciągnięty.
trzeba zrobić diagnoze tj podpiąć pod komp.
sprawdz dolot czy nie ma gdzieś nieszczelności
o turbinach było kilkanaście tematów na forum


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn wrz 18, 2006 15:19

Tak jak kolega wyzej napisał podepni pod vaga :)



krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

odp

Post autor: krzys887 » pn wrz 18, 2006 15:56

Dzieki chlopaki za rade.Czy mozecie mi jeszcze powiedziec jak moge sie podlaczyc do kompa w samochodzie za pomoca mojego laptopa i ile kosztuje to urzadzenie i czy mozna za pomoca tego dokonac jakis zmian w ustawieniach kompa??



elflapo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 15:52
Lokalizacja: Staten Island NY

Post autor: elflapo » pn wrz 18, 2006 16:07

Musisz miec chyba ta koncowke co idzie do kompa w samochodzie, USB i program do diagnostyki, chyba cos takiego widzialem na www.ebay.com



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn wrz 18, 2006 18:23

w pewnym momencie podczas jazdy staracil moc i zaczał bardzo glosno pracowac silnik. czy mozecie mi powiedziec co moglo sie stac?? Prosze o pomoc dzeki z gory.
Wersja optymistyczna - odpięła się wtyczka od nastawnika kąta wtrysku, ewentualnie padł ten nastawnik.
Pesymistyczna ach bardziej prawdopodobna - głowica znów do remontu.



krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: krzys887 » pn wrz 18, 2006 19:15

wydaje mi sie ze nei bedzie to glowica bo sprawdzalem waz od doladowania jest miekki nawet na bardzo wyskoich obrotach wiec to jednak chyba cos z turbina acz kolwiek jeszcze nie wiem. Jutro pojade do mechanika i zobaczymy.JAk sie dowiem co bylo to napisze.



-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » pn wrz 18, 2006 20:32

Tak jak kolega wyzej napisał podepni pod vaga
Acha, a on naprawi wszystko :rotfl:

Z całym szacunkiem ale najpierw należy się nauczyć nim prawidłowo posługiwać.
W końcu to nie wymiana spalonej żarówki.
Myślę ze czas spotkać się z prawdziwym fachowcem.
Co o tym myślisz uysy?


143@318 / 170@384 by Diagtronik

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » pn wrz 18, 2006 20:47

czy ja wiem...
narzędzie jak narzędzie... w każdym razie absolutnie podstawowe jeśli chodzi o diagnostykę TDI
I tak śmiesznie tanie, że każdy choćby po to żeby czytać błędy może sobie sprawić.



krzys887
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 21:22
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

silnik juz chodzi cicho ale nadal nie ma ospowiedzniej mocy

Post autor: krzys887 » wt wrz 19, 2006 20:51

wyeliminowalem glośna prace silnika.VAG pokazal ze zaworek w pompie walniety i kat wtrysku sie przestawil.Uysy mial racje. Samochod jest mocniejszy ale jeszcze to nie to co kiedys. Jedzie do 140 a pozneij stoi. :(:(. Komp jedank nie pokazuje juz zadnych bledow:(:(. Nie wiem co teraz.



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » wt wrz 19, 2006 20:59

błędy to nie wszystko... teraz pozostaje szukać dobrego diagnosty.



Karolina Anna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 18:15
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Karolina Anna » śr wrz 20, 2006 15:12

wymien sobie przepływomierz i bedzie wszystko dobrze sto procent


Karolina Anna

-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » śr wrz 20, 2006 15:47

uysy pisze:błędy to nie wszystko... teraz pozostaje szukać dobrego diagnosty.
A jednak miałem rację, VAG sam auta nie naprawi- potrzebna jeszcze mądra głowa :wink:
Pozdro...



jacek539
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 07:43
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Post autor: jacek539 » ndz gru 23, 2007 13:37

Jestem posiadaczem VW Golfa lV 98 1.9 TDI 90 KM przebieg 130 tys dopiero go kupiłem. Mam problem po wymianie rozrzondu rolek napinacza pompy wodnej paska alternatora oleju półsyntetyka 10/40 po przejechaniu 350 km silnik zaczoł głośno chodzic słychac pukanie zaworów lub szklanek w srodku auta.Przed wymianom nie było tego słychac chodził cicho w srodku. Czy to jest wina oleju. Czy można na takim jeżdzić PROSZE O PORADE

[ Dodano: 23 Gru 2007 13:30 ]
CZY DOBRZE WESZŁEM MAM PROBLEM Z SILNIKIEM 1.9 TDI 90 KM



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 37 gości