[MK3 D] zakręci i gaśnie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
molotow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:36
Lokalizacja: Pomiechówek
Kontakt:

[MK3 D] zakręci i gaśnie

Post autor: molotow » pn wrz 18, 2006 10:30

Mam taki mały problem, nie wiem co mój golf próbuje mi powiedzieć ... :)
Jak odpalam zimny szybko załapujee, puszczam kluczyk i w tym momencie w ułamku sekndy silnik gaśnie. Ponowny zapłon i już jest OK, chociaż czasem trzeba zakręcić dłużej. Czyżby paliwo nie dochodziło??
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 17:56 przez molotow, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » pn wrz 18, 2006 14:00

możliwe że paliwo sie cofa sprawdź filtr paliwowy jak dawno go nie wymieniałeś to go wymień



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: zakręci i gaśnie MK3 diesel

Post autor: RobertP » pn wrz 18, 2006 14:37

molotow pisze:Mam taki mały problem, nie wiem co mój golf próbuje mi powiedzieć ... :)
Jak odpalam zimny szybko załapujee, puszczam kluczyk i w tym momencie w ułamku sekndy silnik gaśnie. Ponowny zapłon i już jest OK, chociaż czasem trzeba zakręcić dłużej. Czyżby paliwo nie dochodziło??
z cofającym paliwem to rzadka przypadłość, prędzej świece żarowe do wymiany...



Awatar użytkownika
molotow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:36
Lokalizacja: Pomiechówek
Kontakt:

Post autor: molotow » wt wrz 19, 2006 10:30

Jak w wężyku od filtra do wtrysków wędrują sobie bąbelki powietrza, to chyba coś jest nie tak prawda? Jak można to odpowietrzyć, i czy wystarczy odpowietrzyć filtr czy także wtryski??



Awatar użytkownika
fryta79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: czw sty 27, 2005 15:39
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: fryta79 » wt wrz 19, 2006 10:50

Może być tak że paliwo schodzi z pompy, ja też tak miałem.
Świece pewnie dobre jak by były spalone to wogóle by nie zapalał



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt wrz 19, 2006 10:52

fryta79 pisze:Może być tak że paliwo schodzi z pompy, ja też tak miałem.
Świece pewnie dobre jak by były spalone to wogóle by nie zapalał
możliwe że problem jest po stronie paliwa
ale jak 2 lub 3 świece do kitu to zachowanie jest podobne ..... zapala i gaśnie
koszt ich wymiany teraz przed zimą warty jest zachodu tym bardziej że jak juz sie siedzi pod maską a nóż pomoże ich wymiana ... :-)
Ostatnio zmieniony wt wrz 19, 2006 10:54 przez RobertP, łącznie zmieniany 1 raz.



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt wrz 19, 2006 10:53

tzn ze tak uruchamia sie pracuje ok 1 -2 sek i gasnie tak ?
jezeli to mniej wiecej tak wyglada proponuje sprawdzic immobilizer



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt wrz 19, 2006 10:55

BruceLee30 pisze:tzn ze tak uruchamia sie pracuje ok 1 -2 sek i gasnie tak ?
jezeli to mniej wiecej tak wyglada proponuje sprawdzic immobilizer
a każdy samochód ma immobilizer ? :bajer:



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt wrz 19, 2006 11:00

RobertP pisze:
BruceLee30 pisze:tzn ze tak uruchamia sie pracuje ok 1 -2 sek i gasnie tak ?
jezeli to mniej wiecej tak wyglada proponuje sprawdzic immobilizer
a każdy samochód ma immobilizer ? :bajer:
]
jezeli ten ma to trzeba sprawdzic :)
jak nie kostka w stacyjce do wymiany



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt wrz 19, 2006 11:09

BruceLee30 pisze:jak nie kostka w stacyjce do wymiany
też mi to na początku przeszło przez głowę,
można sprawdzić czy zapali i trzyma ja się zewrze odpowiednie na stałe kable w stacyjce to wtedy fakt tak kostka ...



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt wrz 19, 2006 11:14

sprawdz jeszcze kabel na el.zaworku na pompie wtryskowej czy nie jest luzny ew. podaj mu 12V na stale np z aku i zobacz jak bedzie odpalal



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » wt wrz 19, 2006 11:34

jest jeszcze kilka bardziej pesymistycznych odpowiedzi :-(
TUTAJ
i
TUTAJ



Awatar użytkownika
molotow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 04, 2006 13:36
Lokalizacja: Pomiechówek
Kontakt:

Post autor: molotow » wt wrz 19, 2006 12:54

kostka stacyjki jest nowa. immobilizer też jest Ok, bo sytuacja ma miejsce tylko po dłóższym postoju na zimnym silniku, np. rano. myślę, że są dwie możliwości, albo układ zasialania paliwem (zapowietrzony albo paliwo się cofa), albo świece żarowe na wykończeniu. Kupiłem filtr, zobaczymy.



BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » wt wrz 19, 2006 13:09

jak by byl zapowietrzony byly by trudnosci z uruchomienie a jak zrozumialem auto normalnie odpala ale po chwili gasnie wiec to raczej nie zapowietrzony uklad
a filtr warto wymienic !!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 237 gości