Który TD najlepszy waszym zdaniem ?? [Mk2]

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Który TD najlepszy waszym zdaniem ?? [Mk2]

Post autor: To_mas » sob wrz 16, 2006 14:16

Witam chciałbym sie dowiedzieć który TD jest waszym zdaniem najlepszy :)Chodzi mi o silnik jakie oznaczenie jeśli bede kupować to który ??? Nie mowi tu o SB bo to juz jest super sprawa ale raczej mnie stać nie bedzie i ciezko znaleźć :/
Ja sie tak zastanawiałem i mysle ze najlepiej szukać JR :) Co wy to ?? na jakie jeszcze zwrócić uwage ?? Pozdrawiam



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 16, 2006 16:50

To_mas, ale dałeś pytanie !! Ale co cię interesuje ekonomia czy moc. Ja myślę, żę moc ;) JR jest ogólnie dostępnym silnikiem ma "dużą" turbine ale i dużą dziure po prostu ten silnik lubi obroty. Został jeszcze 1V ja mam takiego też, orginalny to muł bagienny taki sam jak JP, więc byś zamienił :P . Ale już wstawijąc pompę z grzybkiem i robiąc myk z pompą budzi się w nim bestia. Mam JR i 1V i powiem tak w JR podoba mi się jego buczenie (tak fajny dzwięk jak go bujasz) i do tego świst turbinki przy 4tyś. super !! i do tego 170 km\h można próć. Ale ja wole 1V tak się zbiera że miło przy każdej prędkości jest wstanie przyśpieszyć. Zostaje jeszcze RA to coś podobnego do SB, więc też spoko silnik.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

rutek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: pn lip 17, 2006 11:42
Lokalizacja: Breslau

Post autor: rutek » sob wrz 16, 2006 16:58

ja osobiscie stawiam na moj silnik (AAZ - stan fabryczny).
motywacja:
plusy:
- odpowiadajaca mi ekonomika
- odpowiadajaca mi moc
- brak elektroniki (bardzo wazne). im wiecej elektroniki tym wiecej ma sie co psuc.
minusy:
- moglby byc mimo wszystko mocniejszy
- brak IC-ka
- praktycznie zerowe mozliwosci diagnostyki przez kompa

jak zwykle najwazniejsze zeby plusy nie przslonily nam minusow.
na tak postawione pytanie kazdy odpowie: MOJ!


"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 16, 2006 17:01

rutek, ja np. wole mojego brata :chytry: .


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob wrz 16, 2006 17:02

vw_vandal, O JR cos wiem bo nim jezdziłem :) Turbinka łapie cos koło 2,5 tyś przynajmniej w tym co ja jezdziłem hehe :)) A jesli chodzi o 1V to hmm 60 PS i mysisz ze dorównuje 70 konnemy JR ??



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 16, 2006 17:25

To_mas, moje 1V tak !!! Dawaj tu jakieś JR ;) Chciałbym kiedyś spróbować się z Cinkiem :P

[ Dodano: 16 Wrz 2006 17:26 ]
Ale do tego muszę się przygotować lepiej ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob wrz 16, 2006 23:50

vw_vandal pisze:Chciałbym kiedyś spróbować się z Cinkiem :P
mówisz o sportingu 1.1 ???? hehe
A spoko dam Ci JR jak sobie tylko kupie no chyba ze wyczaje jakiegoś SB :PP



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 17, 2006 09:19

To_mas, no to czekam :P Już wiem, że wygrałem ale tak dla pewności wrzuce IC i wydech na 2,5 cala :chytry:


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz wrz 17, 2006 23:35

vw_vandal, heh spoko ale najpierw musze dorwać silnik i zrobić swapa :))



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn wrz 18, 2006 10:52

To_mas, kupuj co znajdziesz w lepszym stanie, a ewentualny osprzet zawsze mozna wymienic


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » wt wrz 19, 2006 05:41

Panowie golf z silnikiem JR pojedzie wiecej niz 170 na seryjnych ustawieniach :) Turbo lapie ok okolo 2300 obr. Ale za to ja pieknie swiszczy :) Na piatce przy przyspieszaniu masakra :) Kocham ten dziwiek....


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr wrz 20, 2006 15:35

pawlospc, ale mi się wydaje, że JR ma straszną turbo dziure !! Trzeba majtać biegami aby się zaczął zbierać!! Mam JR i takie są moje odczucia mój braciak to potwierdza !! Jeżeli nie jest na odpowiednich obrotach to du.... z przyśpieszenia !!

[ Dodano: 20 Wrz 2006 15:36 ]
A co do świstu to po dłuższym czasie głowa boli ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » śr wrz 20, 2006 15:46

ja mam 1V i polecAM:)



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr wrz 20, 2006 15:50

No ok to teraz mnie nakierujcie na kogoś kto ma do sprzedania 1V lub JR :))
:P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości