To_mas, ale dałeś pytanie !! Ale co cię interesuje ekonomia czy moc. Ja myślę, żę moc

JR jest ogólnie dostępnym silnikiem ma "dużą" turbine ale i dużą dziure po prostu ten silnik lubi obroty. Został jeszcze 1V ja mam takiego też, orginalny to muł bagienny taki sam jak JP, więc byś zamienił

. Ale już wstawijąc pompę z grzybkiem i robiąc myk z pompą budzi się w nim bestia. Mam JR i 1V i powiem tak w JR podoba mi się jego buczenie (tak fajny dzwięk jak go bujasz) i do tego świst turbinki przy 4tyś. super !! i do tego 170 km\h można próć. Ale ja wole 1V tak się zbiera że miło przy każdej prędkości jest wstanie przyśpieszyć. Zostaje jeszcze RA to coś podobnego do SB, więc też spoko silnik.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]