Golf 3 TD wetylator chłodnicy włancza sie przy 60-80 stopni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 3 TD wetylator chłodnicy włancza sie przy 60-80 stopni
Tak jak w temacie ten wiatrak to mnie dobija włancza sie przy 60-80 prawdo podobnie na drugi bieg
Nie wiem jak to jest mozliwe bo czujnik w chłodnicy jest wtedy jeszcze nie taki ciepły(nie utwiera sie wtedy jeszcze termostat ) termostat jest ok bo go wymieniałem
Tylko zastanawia mnie fakt zt ymi czujnikami do czujnika od chłodnicy dochodza 3 kable jak właczył sie wentylator to wziłem odłaczyłem ta wtyczke ale nadal chodził
Zastanawiaja mnie jeszcze inne czujniki temp :w głowicy na jeden kabel , w górnej rurze chłodnicy na 2 przewody i przy króccu wylotowym z głowicy na chba 4 przewody doczego słuza te przewody moze to ich wina ?????
zaznaczam ze jak sie właczy ten wiatrak to chodzi mimo ze temp jest niska czasem na 2 sekundy sie właczy i wyłaczy
Prosze was o pomoc w sprawie golfa jestem zielony zawsze jeździłem BMW a tam jakies wszystko prostrze bymajmniej nie ma elektrycznego wiatraka
dzieki i pozdr
Nie wiem jak to jest mozliwe bo czujnik w chłodnicy jest wtedy jeszcze nie taki ciepły(nie utwiera sie wtedy jeszcze termostat ) termostat jest ok bo go wymieniałem
Tylko zastanawia mnie fakt zt ymi czujnikami do czujnika od chłodnicy dochodza 3 kable jak właczył sie wentylator to wziłem odłaczyłem ta wtyczke ale nadal chodził
Zastanawiaja mnie jeszcze inne czujniki temp :w głowicy na jeden kabel , w górnej rurze chłodnicy na 2 przewody i przy króccu wylotowym z głowicy na chba 4 przewody doczego słuza te przewody moze to ich wina ?????
zaznaczam ze jak sie właczy ten wiatrak to chodzi mimo ze temp jest niska czasem na 2 sekundy sie właczy i wyłaczy
Prosze was o pomoc w sprawie golfa jestem zielony zawsze jeździłem BMW a tam jakies wszystko prostrze bymajmniej nie ma elektrycznego wiatraka
dzieki i pozdr
Re: Golf 3 TD wetylator chłodnicy włancza sie przy 60-80 sto