Strona 1 z 2

VAG - dane z bloku 013 - czy to dobrze czy nie?

: wt wrz 12, 2006 23:42
autor: Radzio
Witam.
Bawiłem się dzisiaj trochę vegiem - poznaję dopiero ten program. Zaniepokoiły mnie dane z bloku 013. Sa tam wartości z poszczególnych cylindrów (podaję przedziały tych wartości), i tak:
1- 0,68 - 0,80;
2- 0,06 - 0,14;
3- 0,56 - 0,68;
4- bez żadnej wartości - nie wiem czemu.
Jeśli ma ktoś wiedzę tym temacie, jak mam rozumieć te dane, to bardzo proszę o wyjaśnienie.
Pozdrawiam.

Re: Vag - dane z bloku 013, czy to dobrze czy nie?

: śr wrz 13, 2006 02:36
autor: leo...
Radzio pisze:Witam.
Bawiłem się dzisiaj trochę vegiem - poznaję dopiero ten program. Zaniepokoiły mnie dane z bloku 013. Sa tam wartości z poszczególnych cylindrów (podaję przedziały tych wartości), i tak:
1- 0,68 - 0,80;
2- 0,06 - 0,14;
3- 0,56 - 0,68;
4- bez żadnej wartości - nie wiem czemu.
Jeśli ma ktoś wiedzę tym temacie, jak mam rozumieć te dane, to bardzo proszę o wyjaśnienie.
Pozdrawiam.
wartości nie są tragiczne 2gi cylinder jest bardzo dobry - jaki przebieg ma auto ??
4ty nie ma wartości bo jest odnośnikiem dla tych 3 (wzorcem)

: śr wrz 13, 2006 08:01
autor: HellMan
Te wartości mierzy się na biegu jałowym czy podczas jazdy?

: śr wrz 13, 2006 15:26
autor: BruceLee30
wojtkos pisze:
HellMan pisze:Te wartości mierzy się na biegu jałowym czy podczas jazdy?
Powinny one przyjmować wartość od -2 do 2 i mierzy się je na biegu jałowym
i przy temp. silnika powyzej 80 stopni

: śr wrz 13, 2006 15:53
autor: cowboy
BruceLee30 pisze:
wojtkos pisze:
HellMan pisze:Te wartości mierzy się na biegu jałowym czy podczas jazdy?
Powinny one przyjmować wartość od -2 do 2 i mierzy się je na biegu jałowym
i przy temp. silnika powyzej 80 stopni
a dodam jeszcze swoje 3 grosze:P
dobrze też podczas tego pomiaru wyłaczyć klimę i duże odbiorniki prądu :P

: sob wrz 23, 2006 00:05
autor: Radzio
Dziękuję za wszystkie wyjaśnienia. Auto ma przelatane 130 tyś. (podobno). Mam go od 2000 roku. Nie jeżdzę nim dużo, mam dosyć po całych dniach w służbowym. Sobota i niedziela to dni dla mnie i mojego golfera. Na które bloki zwrócić szczególną uwagę i jakie powinny być właściwe wskazania, gdy będę robił kolejną diagnozę na Vag-u.
pozdrawiam.

: sob wrz 23, 2006 00:14
autor: Komas
cisnienie doladowania ;)

: sob wrz 23, 2006 01:53
autor: skubix
Kolego Radzio tak jak pisze kolega BruceLee30 i cowboy w zależności jaki masz program, ale powinny być gdzieś podane normy dla tego typu silnika (AHU) i po sprawie :bigok: > Będzesz wiedział wszystko. Patrz jak to było np. u mnie (1Z) w jednym z tematów http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... c&start=30

: sob wrz 23, 2006 10:10
autor: Corvax
wartosci sa OK dopuki komp wyrabia sie z korekcją, na razie nie masz sie co martwic.

: wt cze 12, 2007 15:20
autor: Komas
moje wartosci to
1) 0,3
2) 0,2
3)-0,1

i jak oceniacie?

: wt cze 12, 2007 16:22
autor: Adamm
moje wartosci to
1) 0,3
2) 0,2
3)-0,1

i jak oceniacie?
sa ok

VAG - dane z bloku 013 - czy to dobrze czy nie?

: czw kwie 17, 2014 19:38
autor: milired
Witam.
Podpinam się pod temat. U mnie niestety nie wygląda to zbyt dobrze. Silnik AGR z przebiegiem ponad 200 tys. ale równie dobrze może być 400 tys :hmm: tego nie wie nikt.
http://vaglog.rtnet.pl/milired_169714.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Proszę o opinię no i wskazówki co z tym zrobić :banghead:

VAG - dane z bloku 013 - czy to dobrze czy nie?

: pt kwie 18, 2014 10:56
autor: ja4rqu
sprawdź osprzęt, pompe wodu alternator czy wpomaganie i klime. U mnie na początku korekcje oscylowały wokół +2 na każdym, po wymianie pompy wspomagania bo wyła, łożyska kompresora klimy, regeneracji altka spadły niemal do 0, na 2 cyl chyba mam 0.4.