[MK3 1Z] Problem z odpaleniem, dymi na bialo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hgw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 18:59
Lokalizacja: Koszalin

[MK3 1Z] Problem z odpaleniem, dymi na bialo

Post autor: hgw » pn wrz 11, 2006 12:02

Witam. Dołączylem ostatnio do szczęśliwych posiadaczy golfa. Mój problem zaczoł się pewnego ranka przy próbie odpalenia autka. Rozrusznik zastrajkował i po kilku próbach dopiero dal rade przekrecic. Po odpaleniu pojawiła sie chmura białego dymu. Przez tydzień od tego zjawiska rano zawsze lekko kulał przy odpalaniu ale nie kopcil. Po tygodniu sytuacja się powtóżyła. Okazalo się że szczotki są na wykonczeniu i dwa szczotkotrzymacze sie nadpaliły. Po naprawie auto odpalilo z wielkim bólem a z tyłu pojawiła się chmura bialego dymu.Od tej pory problem powraca przy kazdym odpaleniu na zimnym silniku. Znajomy mechanik zasugerowal wymiane wtryskiwacza nr 3 z czujnikiem, efekt - bez zmian. Podloczenie pod kompa nic nie dalo- zero błędów. Nie ma ubytku wody w zbiorniczku, kąt wtrusku na pompie na wolnych obrotach jest na 1.6 stopna, turbina dziala raczej ok, lekkie zapocenie w przewodzie ale to chyba norma, na rozgrzanym silniku problem znika. Rozrząd ok, wymieniony pasek, filtr paliwa tez.Nie mialem okazji sprawdzic czy bierze olej bo staram sie nie jezdzic do momentu usuniecia problemu. Może ktoś zna jakiegoś specjaliste od tych silników na terenie Koszalina? lub udzieli jakiejś rady bo brak mi pomysłów
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 16:06 przez hgw, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » pn wrz 11, 2006 12:45

A czy koło pasowe nie kiwa Ci się czasem na "boki"???



hgw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 18:59
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: hgw » pn wrz 11, 2006 13:01

To sprawdzilem w pierwszej kolejnosci przy okazji wymienilem pasek

[ Dodano: 12 Wrz 2006 09:16 ]
Rozgrzalem wieczorkiem silnik i sprawdzilem po nocy poziom oleju. Jest ciutke za dużo. 5 mm powyżej wygiętej miarki na bagnecie.Czy za duze cisnienie oleju moze cos uszkodzic ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 139 gości