Witam od niedawna z VW a tym bardziej z dieslem wiec prosze o wyrozumialosc. Ogólnie problem z podciśnieniem. Sprawdzone zostało... turbina jako wadliwa odpada sprawdzona sztanga luźna nie zacina się, przewody podciśnienia sprawdzwone, zawór n75 po radzie mechanika wymieniony na nowy pierburg który miał byc tu winowajca lecz problem pozostał. Z vcds wtglada to tak
000665 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0299 - 000 - Nieosiągnięta granica regulacji - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 1
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 333465 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 16:31:20
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 3276 /min
Prędkość: 82.0 km/h
Obciążenie: 100.0 %
Napięcie: 14.36 V
Bity binarnie: 00001000
Ciśnienie rzecz.: 2029.8 mbar
Ciśnienie rzecz.: 1591.2 mbar
Ogolnie masakra muł totalny. zanim cokolwiek dalej zrobie i dam do kolejnego magika to po sciagnieciu wezykow z n75 i ich zlaczeniu sztanga rusza turbo wstaje czyli z zalozenia jesli jest na wezach szczelonsc to pompa vac daje podcisnienie odpowiednie bo ma sile ruszyc sztanga ktora sie nie zacina chodzi lekko chyba ze warto jeszcze cos sprawdzic . Dalej jesli weze wroca na swoje miejsce w n75 i podam napiecie zewnetrzne 12v nie z wtyczki zawor ozywa jak i sztanga no i turbo. chyba ze jakas inna pierdoła plata figle.
Dzieki Panowie z góry.!
[TDI] 1.9 tdi BLS brak doładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI] Re: 1.9 tdi BLS brak doładowania
to co sie tak boisz sorWdxic kabloteke od tej wtyczki n75 do ecm. to jakies trudne jest?, miernik w reke taki za 10 zl wystarczy i od tej wtyczki do duzej wtyczki od ecm i szukasz. to tylko dwa kabelki.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości