[TDI PD] Mk4 ATD - odpala na 3 gary

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Urbi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr maja 11, 2016 23:06
Lokalizacja: Katowice

[TDI PD] Mk4 ATD - odpala na 3 gary

Post autor: Urbi » sob lis 07, 2020 12:34

Dobry dzień :-)

Pacjent mk4 ATD.
Jakieś pół miesiąca temu auto na zimno odpala ciężko i na 3 gary. Specyficznie kołysze silnikiem.
Po około minucie na biegu jałowym ewidentnie słychać zaskoczenie 4 cylindra - zaczyna chodzić równiej. Jak już zaskoczy, zero problemów podczas jazdy.

VCDS wywalił:
17571 - Fuel Temp Sensor G81 - Open or Short to Plus
16685 - Cylinder 1 - Misfire Detected

Czujnik temp paliwa mam na uwadze i póki co próbuję go zlokalizować (choć błąd po wykasowaniu nie powrócił, ale lepiej się przyjrzeć tematowi).
Martwi mnie bardziej praca na 3 cylindrach po odpaleniu i dziwi fakt, że po około minucie na jałowym wraca wszystko do normy.

Z rzeczy ważniejszych: pompki wraz z uszczelkami zmieniane ok 80tys temu.
Korekty utrzymują się w okolicach: 1.81, -1.06, -2.0, 1.32
Bipy max 33.

Panowie, co sprawdzić, od czego zacząć? Ktoś miał podobny przypadek? :?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

[TDI PD] Re: Mk4 ATD - odpala na 3 gary

Post autor: wesol » sob lis 07, 2020 13:47

Albo te wtryski są do luftu albo ten co wymieniał spapral robotę. Zamień miejscami wtryski wpierw. No i kolego rób logi a nie że mi tu coś podajesz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

[TDI PD] Re: Mk4 ATD - odpala na 3 gary

Post autor: grg474 » wt lis 10, 2020 18:15

Witaj. To że samochód jest daleko i nie da się zrobić logów czy podpiąć VCDS to nie powód zeby rezygnować z tematu. Wolałbym żebyś napisał czy rozwiązałeś problem, niż zamykać temat. Czujnik temp. paliwa masz na wężyku paliwa - tak mniej więcej lekko w lewo skos w dół od wtyczki wpinanej w głowicę silnika. Wygląda faktycznie że masz problem z wtryskami tak jak Wesol pisze, 1 albo 3. Korekty są takie na ciepłym silniku?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 69 gości