MkII 1.6D Temperatura

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

MkII 1.6D Temperatura

Post autor: Radzik763 » pt wrz 08, 2006 13:30

Od pewnego czasu załwarzyłem ze rosnie mi za duzo temperatura. załwarzyłem tez ze nieraz wylatuje mi płyn z zbiorniczka. Przy zimnym silniku płynu mam ponizej minimum w miare nagrzewania sie silnika płynu w jakis sposób przybywa. Odkreciłem korek na zbiorniczku przy temp ok 90 /100 stopniach, płynu miałem troche wiecej niz jest kreska max. I po dodaniu gazu i trzymanie go przez ok min i jego odpuszczeniu załwarzylem znaczy przyrost płynu nawet do tego stopnia ze wylatywał z zbiorniczka. Nie wiem czym moze byc to spowodowane. Prosze o pomoc w rozwiazaniu mojego problemu . I z góry DZIEKI



Awatar użytkownika
mac79
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob sie 05, 2006 22:16
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: mac79 » pt wrz 08, 2006 13:40

Płyn ma prawo troche się rozszerzać pod wpływem temperatury, u mnie przy ostrym pałowaniu zdarzał sie że z połowy zbiorniczka robił sie pełny, oczywiście po ostygnięciu wszystko wracało do normy.
Raczej nie polecam otwierania korka przy mocnym nagrzaniu silniczka, może *#cenzura#* płyn prosto Ci w twarz, może sie zapowietrzyć itd....
Może też być że olej dostaje się do płynu chłodzącego, raczej byś zauważył zmiane koloru....

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt wrz 08, 2006 13:44

Radzik763 pisze:I po dodaniu gazu i trzymanie go przez ok min i jego odpuszczeniu załwarzylem znaczy przyrost płynu nawet do tego stopnia ze wylatywał z zbiorniczka
To raczej normalne bo masz układ ciśnieniowy a jak go otwarłeś to miał nawet obowiązek zwiększać objętość
Radzik763 pisze:Od pewnego czasu załwarzyłem ze rosnie mi za duzo temperatura. załwarzyłem tez ze nieraz wylatuje mi płyn z zbiorniczka.
Co to znaczy zadużo???
Zapewne termostat do wymiany bo Ci się albo wcale albo niecałkowicie otwiera


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 09, 2006 11:47

Radzik763, sprawdz czy ten wąż dolny co idzie od termostatu do chłodnicy jest gorący na rozgrzanym silniku. Wentylator się włancza?? Moim zdaniem przy rozgrzanym silniku stan płynu się zwiększa ale nie dotego stanu aby się wylewać. Sprawdziłem to u siebie.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 169 gości