mkII troche kopci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piecia1985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 13:40
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

mkII troche kopci

Post autor: piecia1985 » czw wrz 07, 2006 21:05

troche golfik mi kopci,nie znam sie bo to moj pierwszy diesel,moze trzeba wymienic filtr paliwa pomozcie mi,kopci dopiero jak dodam konkretnie gazu w czasie jazdy nie!!!moze gmki na zaworach
Ostatnio zmieniony pt wrz 15, 2006 21:59 przez piecia1985, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw wrz 07, 2006 21:36

TO ze kopci to wcale sie nie martw zwłaszcza jak normalnie jedzesz to jest ok !! A jesli chodzi o kopcenie to wtryski chyba ale średnio sie opłaca robić



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw wrz 07, 2006 22:09

piecia1985 pisze:troche golfik mi kopci,nie znam sie bo to moj pierwszy diesel,moze trzeba wymienic filtr paliwa pomozcie mi,kopci dopiero jak dodam konkretnie gazu w czasie jazdy nie
jesli podczas dodania mocniej gazu kopci to jest OK kazdy klekot pusci chmurke po dodaniu gazu ;) :bigok:



Awatar użytkownika
piórek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz gru 12, 2004 22:05
Lokalizacja: Zielona góra
Kontakt:

Post autor: piórek » czw wrz 07, 2006 22:25

witam
tak jak powiedział GNIOCHU,każdy klekotek zadymi jeśli ostro mu wkręcisz, ale jeśli chesz miec pewność że wszystko jest ok, to polecam sprawdzić stan wtryskiwaczy oraz kąt wtrysku, najlepiej to zrobić u diagnosty, bo sam bez narzędzi nie będziesz w stanie nic sprawdzić. polecam także wymienić filtr powietrza jesli nie jesteś pewien kiedy ostatni raz był wymieniany
pozdro :bigok:



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw wrz 07, 2006 22:27

diesel jesli nie zakpoci tzn ze nie zyje :P ale tak na powaznie to oznacza ze moze miec za mala dawke paliwa ustawiona na pompie, wiadomo chodzi o kopcenie w granicach rozsadku a nie jak lokomotywa ze nic z tylu nie widac :bigok:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw wrz 07, 2006 23:33

Nawet nowe TDI czy też HDI puszczają bąka przy przyśpieszaniu. :bigok:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 09, 2006 12:13

Ja ostatnio się szarpnąłem na nowego paska albo jette. Jechał przedemną z jakieś 130 km\h mi się śpieszyło przygotowałem się do wyprzedzania czyli zbliżyłem się do zderzaka i środkowej lini ale ten kolo widzę przyśpiesza powoli 140, 150 km\h tak powoli i nie wytrzymałem kierunek i wyprzedzam w połowie jego auta palant zaczął przyśpieszać. Przy 170 km\h kończyła się prosta no to wróciłem za niego ten wyprół jak szalony z tyłu jak lokomotywa. Doszedłem do wniosku że już w swoim autku nie będę się czepiał kopcenia jeżeli takie nowe auto z kupą elektroniki i za kupę kasy tak kopci to mój poprostu jest idealny ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob wrz 09, 2006 14:17

wandal on kopci, ale idzie do przodu. za to nasze stare dobre td mniej kopca i slabiej jada, ale tamten sie rozpadnie po 200 tys. :D


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 09, 2006 14:33

SouleR, no niewiem kiedyś ciołem się z mk3 1.9 TDi 90 KM kopcił jak lokomotywa ale JR nie dał rady. Tak czy tak wole mk2


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » sob wrz 09, 2006 18:58

vw_vandal pisze:no niewiem kiedyś ciołem się z mk3 1.9 TDi 90 KM kopcił jak lokomotywa
moze zawirusowany, wieksza dawka i dlatego kopcil ;)



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » ndz wrz 10, 2006 10:01

gniochu, ale JR nie dał rady ;) to był zwykłe TDi 90 konne i do tego zamulone.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości