[TDI VP] Twarda praca silnika AHF
: ndz sty 12, 2020 13:02
Poprzedni właściciel robił upg+ uszczelniacze, popychacze. Uszczelka ma 2 otworki i logo VW. Niby wszystkie części pochodzą z ASO, bo tam pracował.
Silnik pracuje bardzo twardo, każdy kto coś tam się zna też tak mówi. Kąt w okolicach 50 w vcds. Auto ładnie odpala jeździ itd.. Wydaję mi się, że trochę więcej pali, od poprzedniego mk4 też z Ahf. No i słabiej reaguje na tuning.
Poprzedni przy wytryskach 205 i 1.25bar generował 150/290.
Ten przy 1.35-1.4bar i 216 nawet tego nie osiąga.
Założone sztywne koło i wywalony całkowicie EGR(jest przelotka). Wymieniony też rozdzielacz w pompie.
Silnik pracuje bardzo twardo, każdy kto coś tam się zna też tak mówi. Kąt w okolicach 50 w vcds. Auto ładnie odpala jeździ itd.. Wydaję mi się, że trochę więcej pali, od poprzedniego mk4 też z Ahf. No i słabiej reaguje na tuning.
Poprzedni przy wytryskach 205 i 1.25bar generował 150/290.
Ten przy 1.35-1.4bar i 216 nawet tego nie osiąga.
Założone sztywne koło i wywalony całkowicie EGR(jest przelotka). Wymieniony też rozdzielacz w pompie.