[Inny] W moim golf 4 1400 16v brak bieg R wchodzi ale poruszeniu wyskakuje reszta bieg
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pn gru 02, 2019 12:03
[Inny] W moim golf 4 1400 16v brak bieg R wchodzi ale poruszeniu wyskakuje reszta bieg
Witam mam problem odnośnie skrzyni biegów mianowicie po wbiciu wstecznego biegu po ruszeniu wyskakuje reszta wchodzi okej ma ktoś jakąś radę co może być nie tak z góry dziękuję za wiadomość
- szefol84
- Ma gadane
- Posty: 200
- Rejestracja: sob wrz 23, 2017 22:02
- Lokalizacja: SW
- Auto: VW Golf IV 1.6 16 V kombi
- Silnik: ATN
[Inny] Re: W moim golf 4 1400 16v brak bieg R wchodzi ale poruszeniu wyskakuje reszta bieg
Możliwości jest wiele. Jedynie co można Ci poradzić to tylko wizyta u specjalisty od skrzyń biegów.
Osobiście przekonałem się co oznaczała u mnie wyskakująca 5, a chwile po tym jakiś dzięń zaczęły mi "gwizdać" biegi.
Od zauważenia usterki do oddania samochodu mechanikowi było może 7 dni,
Okazało się że rozsypało się łożysko wewnątrz skrzyni, i jakaś część tego łożyska (lub inna część skrzyni która nie powinna się znaleźć luzem) zrobiła mi dziurę w skrzyni biegów w miejscu gdzie dochodzi sprzęgło, co doprowadziło do wycieku większości oleju.
Wyspecjalizowany serwis skrzyń biegów poradził mi tylko zakup regenerowanej skrzyni.
Moją oczywiście da się naprawić, jednak dziury w obudowie skrzyni już nie co wiązało by się z zakupem na szrocie skrzyni i oddanie do regeneracji, albo oddanie swojej na wymianę za regenerowaną oczywiście z dopłatą z mojej strony.
Zakupiłem skrzynię regenerowaną i zapłaciłem razem z transportem i olejem na wymianę po 10000 km ( bo sama skrzynia przyjechała zalana olejem) 1445 zł.
Gwarancji mam 18 miesięcy przy tym jak udokumentuję wymianę oleju w warsztacie samochodowym.
"
Wcale nie przekonuję Ciebie że u Ciebie może skończyć się tak samo, jednak opisałem problem z moją skrzynią byś miał z tyłu głowy co może się stać jak temat potraktujesz ulgowo.
Ludzie na forum na pewno Ci jeszcze podpowiedzą jednak forum to bardziej gremium doradcze i nie spodziewaj się tu odpowiedzi typu : "to będzie np łożysko w skrzyni do wymiany".
Osobiście przekonałem się co oznaczała u mnie wyskakująca 5, a chwile po tym jakiś dzięń zaczęły mi "gwizdać" biegi.
Od zauważenia usterki do oddania samochodu mechanikowi było może 7 dni,
Okazało się że rozsypało się łożysko wewnątrz skrzyni, i jakaś część tego łożyska (lub inna część skrzyni która nie powinna się znaleźć luzem) zrobiła mi dziurę w skrzyni biegów w miejscu gdzie dochodzi sprzęgło, co doprowadziło do wycieku większości oleju.
Wyspecjalizowany serwis skrzyń biegów poradził mi tylko zakup regenerowanej skrzyni.
Moją oczywiście da się naprawić, jednak dziury w obudowie skrzyni już nie co wiązało by się z zakupem na szrocie skrzyni i oddanie do regeneracji, albo oddanie swojej na wymianę za regenerowaną oczywiście z dopłatą z mojej strony.
Zakupiłem skrzynię regenerowaną i zapłaciłem razem z transportem i olejem na wymianę po 10000 km ( bo sama skrzynia przyjechała zalana olejem) 1445 zł.
Gwarancji mam 18 miesięcy przy tym jak udokumentuję wymianę oleju w warsztacie samochodowym.
"
Wcale nie przekonuję Ciebie że u Ciebie może skończyć się tak samo, jednak opisałem problem z moją skrzynią byś miał z tyłu głowy co może się stać jak temat potraktujesz ulgowo.
Ludzie na forum na pewno Ci jeszcze podpowiedzą jednak forum to bardziej gremium doradcze i nie spodziewaj się tu odpowiedzi typu : "to będzie np łożysko w skrzyni do wymiany".
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości