[mk2] Golf GTD kopci na bialo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

[mk2] Golf GTD kopci na bialo

Post autor: gniochu » śr wrz 06, 2006 23:16

Witka! Co moze byc prezyczyna kopcenia na bialo silnika TD z IC??



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw wrz 07, 2006 01:35

Dostawanie sie powietrza do paliwa. U brachola tak było. Wystarczylo obciac koncowki wezykow przy filtrze paliwa.



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » czw wrz 07, 2006 08:28

Kiedy kopci? Czy tylko przy odpaleniu czy cały czas? Ubywa płynu chłodniczego? Ubywa oleju?



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw wrz 07, 2006 14:03

barca90, Wczoraj zauwazylem ze jak lekko mu przygazowalem to puscil pare razy biala chmure pozniej juz czarna ale odcien bialego dymu tez byl, oleju ubywa, plynu chlodniczego raczej nie



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » czw wrz 07, 2006 14:20

gniochu pisze: oleju ubywa
ile go ubywa? chyba uszczelniacze trzeba będzie wymienić albo gorsza wersja - pierścienie



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw wrz 07, 2006 14:35

barca90, no nie wiem nie liczylem ale troche..... a jako koszt wymiany? orientujesz sie??



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » czw wrz 07, 2006 15:18

Ile dolewasz od wymiany do wymiany powiedzmy około 10 000 km. Jak litr na 10 000. to bym sie nie przejmował. Jak wiecej to kopcenie może być spowodowane pobieraniem oleju.



Awatar użytkownika
Egon PŃ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: czw lis 25, 2004 11:35
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Egon PŃ » czw wrz 07, 2006 18:08

Sprawdzenie samemu jakości wezykow paliwowych nic nie kosztuje. Radził bym Ci to sprawdzić. Wyczysc tą przezroczystą rurke przed pompą i sprawdz czy nie pojawiają się tam pecherzyki powietrza.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » czw wrz 07, 2006 22:02

A czy moze byc uciekanie oleju spowodowane jakoscia oleju?



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » pt wrz 08, 2006 09:25

gniochu pisze:A czy moze byc uciekanie oleju spowodowane jakoscia oleju?
Jeżeli autko ma przejechane 200 - 300 tyś km i wlejesz do niego syntetyka to na 99,9% będzie ci go ubywało.



Awatar użytkownika
gniochu
ZADYMIAKA
ZADYMIAKA
Posty: 1252
Rejestracja: sob paź 01, 2005 13:45
Lokalizacja: słup"GS"k
Kontakt:

Post autor: gniochu » pt wrz 08, 2006 11:11

a mozna jakos odroznic na oko syntetyk od mineralnego??



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt wrz 08, 2006 12:49

tak, po opakowaniu :chytry:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

greg

Post autor: greg » pt wrz 08, 2006 14:20

gniochu pisze:a mozna jakos odroznic na oko syntetyk od mineralnego??
zimny olej syntetyk jest jednak rzadszy... poza tym raczej ciężko...



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » pt wrz 08, 2006 15:17

gniochu pisze:a mozna jakos odroznic na oko syntetyk od mineralnego??
a nie wiesz jaki masz olej w silniku? jak nie wiesz to go zmień wlej jakiś półsyntetyk albo mineralny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 230 gości