[TDI PD] ARL ciężko pali na ciepłym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI PD] ARL ciężko pali na ciepłym
Witam
Szukałem i czytałem chyba wszystkie tematy ale problem nadal istnieje a więc następująco
Kod silnika ARL
Ciężko odpala około 3-4 sekund trzeba kręcić żeby załapał (90c) na desce
Wymienione rzeczy to rozrusznik obydwa regenerowane bo o tym dużo pisało brak poprawy
Akumulator podmieniany również nic to nie dało
Byłem również u tunera który stwierdził że to nie jest typowy problem Hot Start lecz coś tam popodciagal ale problemu to nie rozwiązało
Zainstalowany został nawet box taki za 50 zł który niby ma oszukiwać czujnik temperatury również nie zdaje to egzaminu
Co ciekawe po odpięciu samej wtyczki od czujnika auto odpala na tzw dotyk przy 90 c na desce
Problem nie występuje gdy np na desce powiedzmy są okolice 80-85 c
Rozkładam ręce
Szukałem i czytałem chyba wszystkie tematy ale problem nadal istnieje a więc następująco
Kod silnika ARL
Ciężko odpala około 3-4 sekund trzeba kręcić żeby załapał (90c) na desce
Wymienione rzeczy to rozrusznik obydwa regenerowane bo o tym dużo pisało brak poprawy
Akumulator podmieniany również nic to nie dało
Byłem również u tunera który stwierdził że to nie jest typowy problem Hot Start lecz coś tam popodciagal ale problemu to nie rozwiązało
Zainstalowany został nawet box taki za 50 zł który niby ma oszukiwać czujnik temperatury również nie zdaje to egzaminu
Co ciekawe po odpięciu samej wtyczki od czujnika auto odpala na tzw dotyk przy 90 c na desce
Problem nie występuje gdy np na desce powiedzmy są okolice 80-85 c
Rozkładam ręce
Ostatnio zmieniony sob sie 31, 2019 11:49 przez Marik129, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
[TDI PD] Re: ARL ciężko pali na ciepłym
najlepiej poprawić soft rozruchu w sterowniku lub może pomóc rozrusznik valeo
[TDI PD] Re: ARL ciężko pali na ciepłym
Został poprawiony w ECU
Nie wydaje mi się żeby była to wina rozruszników posiadam dwa oba zregenerowane
Nie wydaje mi się żeby była to wina rozruszników posiadam dwa oba zregenerowane
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
[TDI PD] Re: ARL ciężko pali na ciepłym
jeśli był by poprawiony to zapalał by dobrze wyjaśnia to odpięcie czujnika temperatury który powoduje większą dawką rozruchową co do rozrusznika chodzi mi o valeo podobno kręci szybciej
[TDI PD] Re: ARL ciężko pali na ciepłym
Czyli poprostu musiał bym skorzystać z innego tunera bo ten nie zrobił nic ,czy przestawienie dawki w vagu mogło by tu w czymś pomóc ?
[TDI PD] Re: ARL ciężko pali na ciepłym
A obroty są widoczne w VAGu od razu? Ale faktycznie, jeśli po odpięciu wtyczki odpala dobrze i tuner grzebał w sofcie, to powinno być OK. Może podciągnął dawkę VAGiem, ale to w większości przypadków jest za mało.
Poza tym ARL to PD, nie VP. Chyba, że kod silnika pomylony.
Poza tym ARL to PD, nie VP. Chyba, że kod silnika pomylony.
[TDI PD] Re: ARL ciężko pali na ciepłym
Akcje wymian rozrusznika to chłopaki robią na forum tourana. Tyle że tam zdaje się jest nieco inny rozrusznik jak w golfie 4. Poza tym tam chodzi o zmianę rozrusznika przy sprzegle 228 mm a w asz arl ajm mamy 240 mm. To też musi być odpowiedni rozrusznik Valeo od SS by kręcił jak szalony ale z tego co wiem nie podejdzie do arl. Dawkę tuner mógł podciągnąć owszem ale za mało bo podciągał że tak powiem standardowo a tu może jest jeszcze coś nie halo. Jeśli ktoś przy wymianie upg zapodał grubsza uszczelkę, gniazda w głowicy pod PD są wychlastane a pompa tandem też już nie nowa i wtryski mają 500 tys km nalotu to nie dziwne że słabo odpala. Ściągnięcie wtyczki od czujnika temperatury to powoduje że paliwa podlewa na maksa a i też świeczki grzeją z maks czasem grzania.
Sam rozrusznik bym jeszcze przeserwisowal tak jak kable i słupki aku
Sam rozrusznik bym jeszcze przeserwisowal tak jak kable i słupki aku
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
[TDI PD] Re: ARL ciężko pali na ciepłym
Akurat tuner grzebał w ECU bo go zgrywał później były tam takie linie wykresy jakby topogrqficzne więc raczej tak jak powinno być
Faktycznie wtryski nie są w najlepszym stanie gniazda zaworowe są w miarę ok nie przepuszczają
Dziwi mnie jeszcze czemu ten box który jest zainstalowany żeby oszukiwał ten czujnik nie działa
Faktycznie wtryski nie są w najlepszym stanie gniazda zaworowe są w miarę ok nie przepuszczają
Dziwi mnie jeszcze czemu ten box który jest zainstalowany żeby oszukiwał ten czujnik nie działa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości