golf III 1.9 tdi slabiej wkreca sie na obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matiix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
Lokalizacja: kutno

golf III 1.9 tdi slabiej wkreca sie na obroty

Post autor: matiix » śr wrz 06, 2006 21:51

hej od niedawna jestem posiadaczem poczciwego klekota vw golf III 1.9 TDI 95r. autko piekne wkrecalo sie na obroty od 1900obr czuc bylo jak turbinka dmucha obroty rosl i auto rwalo do przodu ale od kilku dni cos jest nie tak wprawdzie wkreca sie na obroty ale juz nie tak! autko nie kopci i nie zauwazylem zeby bralo olej! czy moze to byc wina kata! jezeli ktos wie co moze byc za przyczyna to bede wdzieczny! :otepienie:



Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » śr wrz 06, 2006 22:18

Miałem, a raczej mam podobny problem, trza na vaga pojechac i zobaczyc co komp powie, jak nie to jest kilka przyczyn tych, ktore ja przerobilem to: N75, przepływomierz, filtr paliwa lub powietrza, albo jesazcze coś innego, przyczyn jest wiele a objawy podobne, najlepiej odczytac błedy...


Pozdrawiam.

matiix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
Lokalizacja: kutno

Post autor: matiix » śr wrz 06, 2006 22:50

wymienilem filtr powietrza i paliwa! a jak sprawdzic czy przeplywomierz jest sprawny?
dzieki!



domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » śr wrz 06, 2006 23:04

Pomalu, nie wymieniaj wszystkiego co Ci tu napisza :bajer: Przyczyn faktycznie moze byc wiele. Moj traktor kulał bo przetarły sie wezyki od podcisnienia. Takze nie ma co szalec tylko spokojnego i sprawnego kowala od maszyny znalesc.Na poczatek komp. dynam. a potem wszystko, no prawie jasne :bigok:


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

matiix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
Lokalizacja: kutno

Post autor: matiix » śr wrz 06, 2006 23:09

wszystkie filtry wymienilem zaraz po nabyciu autka i bylo wszystko oki! ale masz racje nie ma sensu wymieniac czegos co moze byc sprawne! ale sam nie moge sprawdzic tego przeplywomierza?
pozdro!



Awatar użytkownika
Lukasz3k
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt lut 08, 2005 22:03
Lokalizacja: Karniewo/Wawa
Kontakt:

Post autor: Lukasz3k » śr wrz 06, 2006 23:20

po prostu odlacz wtyczke od przeplywki, i sprobuj sie przejechac czy czujesz roznice. Przy okazji mozesz przeczyscic jak bylaby brudna. Najlepiej na VAGa

--
Pozdrawiam
Lukasz3k



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: golf III 1.9 tdi slabiej wkreca sie na obroty

Post autor: Gitner » czw wrz 07, 2006 00:11

matiix pisze:czy moze to byc wina kata! jezeli ktos wie co moze byc za przyczyna to bede wdzieczny! :otepienie:
To moze byc kat, u kumpla sie rozlecial i kawalki zapchaly wydech i pupa.. AFNem nie mogl zwyklego 1.9D dogonic ;) U ciebie tez moga byc tego poczatki - latwo sprawdzic jesli ma sie kanal - nic nie kosztuje a przy okazji od razu wydlubac.. najlepiej zrob diagnoze dynamiczna VAG i wrzuc na forum - to duzo pomorze - a tobie zaoszczedzi niepotrzebnych wydatkow - wstrzymaj sie z kupowaniem czesci..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » czw wrz 07, 2006 08:31

Dobrze Ci radzimy :-) pierwsze na vaga!!! - chociaż mój jednoznacznie nie ocenił usterki :-) albo mechanicy w konia mnie roobią :-(


Pozdrawiam.

matiix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt wrz 05, 2006 23:17
Lokalizacja: kutno

Post autor: matiix » czw wrz 07, 2006 10:35

odlaczylem wtyczke od przeplywki i auto stalo sie strasznie mulaste poprostu slimak! czy to oznacza ze przeplywka jest sprawna? dzieki za pomoc ! pozdro!!



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw wrz 07, 2006 13:50

matiix pisze:odlaczylem wtyczke od przeplywki i auto stalo sie strasznie mulaste poprostu slimak! czy to oznacza ze przeplywka jest sprawna?
Sprawna.. ale zrob VAG dynamicznie zanim zaczniesz kolejno wypinac i sie pytac..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » czw wrz 07, 2006 13:55

odkrec (popusc) sruby przed katalizatorem i sie przejedz powinno byc znacznie lepiej o ile masz zawalony katalizator



bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » czw wrz 07, 2006 14:24

gdzies,, ktos, kiedys sie wypowiadal ze kata mozna sprawdzic w latwy sposob, silnik chodzi na biegu jalowym i przyloz reke to rury wydechowej jesli bedziesz czul na dloni jak cyklicznie wylatuja spaliny (pulsowanie powietrza) tzn ze kat jest drozny


Pozdrawiam Bizak

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 213 gości