[TDI PD] 1.9 AXR bląd 17964 - pytanie odnośnie testu w grupie 011
: wt kwie 23, 2019 20:57
Cześć,
Wziąłem się za naprawe pewnego problemu w aucie bo notlauf zdarza się już nagminnie.
Kiedyś miałem notlaufa raz na dwa miesiące, a teraz łapie go ze dwa razy w tygodniu. Po wyłączeniu i włączeniu auta wszystko wraca do normy. Zazwyczaj łapie go przy powolnym rozpędzaniu na 4 biegu obroty 1900 2000.
Błędy w silniku były dwa:
17964 p1556 Charge pressure control: Negative Deviation
19557 p3101
Czyli ten pierwszy błąd mówi że jest za niskie doładowanie.
Zrobiłem test sztangi zmiennej geometrii w VAGU (grupa 011) i wyszedł tak: https://drive.google.com/file/d/1kfvN__ ... sp=sharing
Nie mam kanału i nie wiem jak wsadzić tam oczy żeby zobaczyć czy sztanga się rusza, dlatego chciałem się zapytać czy można coś wywnioskować z samego laptopa? To ciśnienie ma miec takie wartości - bo szczerze to w ogole sie nie zmienia
Jeżeli ciśnienie ma sie zmieniać to to by oznaczało niesprawny N75 albo gruszke/przewód?
I pytanie drugie, kupiłem strzykawkę zeby zrobić test z poradnika, ale nie wiem który zawór to n75 czerwony zielony czy pomarańczowy, i co to za blaszka, czy wystarczy te dwie sruby odkręcić zeby zdjąć tą blaszkę?:
Btw, jak jadę to przyśpieszanie czuć dopiero przy 2200 obrotów coś takiego
edit 2: Czy z logów dynamicznych w grupie 011 można wywnioskować czy N75 jest sprawny? Bo jak tak to postaram się zrobić
Wziąłem się za naprawe pewnego problemu w aucie bo notlauf zdarza się już nagminnie.
Kiedyś miałem notlaufa raz na dwa miesiące, a teraz łapie go ze dwa razy w tygodniu. Po wyłączeniu i włączeniu auta wszystko wraca do normy. Zazwyczaj łapie go przy powolnym rozpędzaniu na 4 biegu obroty 1900 2000.
Błędy w silniku były dwa:
17964 p1556 Charge pressure control: Negative Deviation
19557 p3101
Czyli ten pierwszy błąd mówi że jest za niskie doładowanie.
Zrobiłem test sztangi zmiennej geometrii w VAGU (grupa 011) i wyszedł tak: https://drive.google.com/file/d/1kfvN__ ... sp=sharing
Nie mam kanału i nie wiem jak wsadzić tam oczy żeby zobaczyć czy sztanga się rusza, dlatego chciałem się zapytać czy można coś wywnioskować z samego laptopa? To ciśnienie ma miec takie wartości - bo szczerze to w ogole sie nie zmienia
Jeżeli ciśnienie ma sie zmieniać to to by oznaczało niesprawny N75 albo gruszke/przewód?
I pytanie drugie, kupiłem strzykawkę zeby zrobić test z poradnika, ale nie wiem który zawór to n75 czerwony zielony czy pomarańczowy, i co to za blaszka, czy wystarczy te dwie sruby odkręcić zeby zdjąć tą blaszkę?:
Btw, jak jadę to przyśpieszanie czuć dopiero przy 2200 obrotów coś takiego
edit 2: Czy z logów dynamicznych w grupie 011 można wywnioskować czy N75 jest sprawny? Bo jak tak to postaram się zrobić