[TDI PD] 1.9 ATD 101km
: czw lut 14, 2019 20:32
Witam,
oddałem auto do mechanika na wymianę rozrządu. Po pół dnia mechanik dzwoni ze podczas dokręcania rolki prowadzącej wyrwała się szpilka z silnika i ze przegwintował z M8 na M10 i wkręcił na kleju taką śrubę jak do napinacza. I teraz jest pytanie czy powiększając otwór jest tam na tyle zapasu żeby nie uszkodzić kanałów wodnych/olejowych? Z jakiegoś powodu zastosowali tam krótszy gwint i mniejszy.
oddałem auto do mechanika na wymianę rozrządu. Po pół dnia mechanik dzwoni ze podczas dokręcania rolki prowadzącej wyrwała się szpilka z silnika i ze przegwintował z M8 na M10 i wkręcił na kleju taką śrubę jak do napinacza. I teraz jest pytanie czy powiększając otwór jest tam na tyle zapasu żeby nie uszkodzić kanałów wodnych/olejowych? Z jakiegoś powodu zastosowali tam krótszy gwint i mniejszy.