[TDI PD] Nierówna praca, leje wtrysk? 1.9 tdi ARL
: śr lis 28, 2018 00:01
Witam po zmianie oleju i filtrów( początek listopada ) zaczął mi się zapowietrzać układ paliwowy, przy próbie odpalenia po dłuższym postoju długie kręcenie i w końcu odpalał. Ale po którymś razie zaczął chodzić nierówno, szarpać co z czasem ustępowało. Wymieniłem zaworek zwrotny na filtrze paliwa i problem zapowietrzania zniknął. Pali dobrze, ale z początku chodzi bardzo nie równo. Przy dodaniu gazu ok 1600 obr/min uspokaja się. Po około 5 min wszystko wraca do normy korekcje dawek jak i bipy. Mam rozumieć, że pompowtrysk na 2 cylindrze do wymiany ?
Podłączyłem pod kompa i zrobiłem zdjęcia są tu w linku patrzcie na nazwę zdjęcia wtedy dowiecie się co przedstawia. Wyglądało to tak, że odpalam zaczyna szarpać robię zdjęcie, dodaje gazu na ok 1400obr/min na ok 10 sek i robię zdjęcie, potem puszczam - zdjęcie, znów dodaje na 1600obr/min 10-15 sek i zdjęcie, puszczam - zdjęcie. Potem czekam dodając naprzemiennie gazu i puszczając, aż do uspokojenia się. Gdy bardzo szarpie dawka jest 2.99, a gdy przestaje to zmienia się np. na 2.8, 2.4 i znów wraca na 2.99. Ostatnio ( wrzesień ) robione uszczelki na wtryskach z powodu problemów z odpalaniem i wtryski ustawione na ok -3/4 ( ok 240 - 270 st ) obr. Proszę o poradę czy zmieniać wtrysk czy np ustawić go ponownie na 180 st? Nie ja ustawiałem te wtryski. Więcej zdjęć na google drive w linku.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing




Podłączyłem pod kompa i zrobiłem zdjęcia są tu w linku patrzcie na nazwę zdjęcia wtedy dowiecie się co przedstawia. Wyglądało to tak, że odpalam zaczyna szarpać robię zdjęcie, dodaje gazu na ok 1400obr/min na ok 10 sek i robię zdjęcie, potem puszczam - zdjęcie, znów dodaje na 1600obr/min 10-15 sek i zdjęcie, puszczam - zdjęcie. Potem czekam dodając naprzemiennie gazu i puszczając, aż do uspokojenia się. Gdy bardzo szarpie dawka jest 2.99, a gdy przestaje to zmienia się np. na 2.8, 2.4 i znów wraca na 2.99. Ostatnio ( wrzesień ) robione uszczelki na wtryskach z powodu problemów z odpalaniem i wtryski ustawione na ok -3/4 ( ok 240 - 270 st ) obr. Proszę o poradę czy zmieniać wtrysk czy np ustawić go ponownie na 180 st? Nie ja ustawiałem te wtryski. Więcej zdjęć na google drive w linku.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing



