Strona 1 z 1

[mk2 GTD] pytanie o wtryski i inne

: pn wrz 04, 2006 00:41
autor: gostek37
Witam mam takie pytanko czy mozna poprostu z jednego golfa do drugiego przekrecic wtryskiwacze?? czy trzeba miec jakis specjalny klucz?? czy potem trzeba cos ustawiac??

: pn wrz 04, 2006 10:04
autor: Cinek
całe wtryskiwacze można śmiało przekręcić, tylko na nowe podkładki termocośtam :) potrzebny jest klucz najlepiej nasadowy z długim środkiem, chyba 27. jeżeli dają dobre ciśnienie to nic sie nie ustawia

: pn wrz 04, 2006 10:26
autor: piecu
tylko radze to robic kluczem nanometrycznym bo ja sie tym bawilem z kuzynem i mi upierdolil [w sensie doslownym] gniazdo wtryskiwacza i byl problem, oczywiscie spawanie glowicy i takie tam nieprzyjemnosci :panna: :panna: :panna: Jak masz ksiazke napraw to sa w niej momenty dokrecania tego ustrojstwa. Wazne by nie przekrecic i zeby nie bylo za slabo dokrecone [bo cisnienie zrobi swoje, a szkoda glowicy]. Musi byc w sam zaz :chytry: A najlepiej zeby te wtryskiwacze byly z tego samego typu silnika co masz
Cinek pisze:potrzebny jest klucz najlepiej nasadowy z długim środkiem
no zgadza sie tylko tak jak pisalem, radze ta nasadke zalozyc na klucz nanometryczny [pierwszy leprzy mechanik ma takie cos w arsenale]
Cinek pisze:całe wtryskiwacze można śmiało przekręcić, tylko na nowe podkładki termocośtam
koszt tych podkladek to 8 zl komplet i musza byc obowiazkowo zmienione

: pn wrz 04, 2006 12:15
autor: gostek37
a jak wyglada ten klucz nanometryczny:)?? i gdzie moge go dostac?

: pn wrz 04, 2006 13:41
autor: Cinek
jak wygląda ?? są 2 rodzaje - gorszy, długa rączka z kwadratem na końcu, na której równolegle jest długi cieńki patyczek jako wskazówka i skala. a drugi lepszy to jak wielka grzechotka, z tym że nastawiasz wartość momentu po przekroczeniu którego klucz robi cyk i sie troszke łamie. a kupić możesz wszędzie, w obi, castoramie, na hamdlu w sklepie z narzędziami. ceny od 20zł do .... dużo
teraz doczytałem dokładnie...nie nanometryczny, tylko dynamometryczny, kolega powyżej sie przejęzyczył

: pn wrz 04, 2006 18:16
autor: piecu
teraz doczytałem dokładnie...nie nanometryczny, tylko dynamometryczny, kolega powyżej sie przejęzyczył
a no sorki, zgadza sie :bigok:

: pn wrz 04, 2006 21:42
autor: spons
Do tego moze, choc nie musi, dojsc regulacja wtryskow, czesto przy demontazu sie rozregulowuja.

: pn wrz 04, 2006 22:32
autor: anton:-)
Ja tez miałem taki problem ze opier... łem gniazdo od wtrysku i musiałem spawac głowice a dokrecałem oczywiscie kluczem dynamometrycznym i strzeliła a podkładki pod wtryski to podstawabo one maja w srodku pustke powietrzno i poprzez dokrecanie wtrysków nowa podkładka dopasuje ci sie zarówno do wtrysku jak i do głowicy a stara juz niew i bedzie ci waliło ropka z pod wtrysków :bigok:

: sob wrz 09, 2006 00:10
autor: gostek37
witam wiec co z tymi wtryskami teraz zrobic ?? bo wsadzilem 130bar a powinny byc w TD 150bar?? czy to przeszkadza??co moze sie stac?? i musze kupic nowe bo starych juz niemam czy jak?? i czy jak wczesniej nie trzeslo mi samochodem na wolnych obrotach a teraz trzesie to trzeba ustawic kat wtryskow czy jak??