[mk2 GTD] pytanie o wtryski i inne

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gostek37
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
Lokalizacja: Wawka-Mokotow
Kontakt:

[mk2 GTD] pytanie o wtryski i inne

Post autor: gostek37 » pn wrz 04, 2006 00:41

Witam mam takie pytanko czy mozna poprostu z jednego golfa do drugiego przekrecic wtryskiwacze?? czy trzeba miec jakis specjalny klucz?? czy potem trzeba cos ustawiac??


[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn wrz 04, 2006 10:04

całe wtryskiwacze można śmiało przekręcić, tylko na nowe podkładki termocośtam :) potrzebny jest klucz najlepiej nasadowy z długim środkiem, chyba 27. jeżeli dają dobre ciśnienie to nic sie nie ustawia


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
piecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 18:38
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: piecu » pn wrz 04, 2006 10:26

tylko radze to robic kluczem nanometrycznym bo ja sie tym bawilem z kuzynem i mi upierdolil [w sensie doslownym] gniazdo wtryskiwacza i byl problem, oczywiscie spawanie glowicy i takie tam nieprzyjemnosci :panna: :panna: :panna: Jak masz ksiazke napraw to sa w niej momenty dokrecania tego ustrojstwa. Wazne by nie przekrecic i zeby nie bylo za slabo dokrecone [bo cisnienie zrobi swoje, a szkoda glowicy]. Musi byc w sam zaz :chytry: A najlepiej zeby te wtryskiwacze byly z tego samego typu silnika co masz
Cinek pisze:potrzebny jest klucz najlepiej nasadowy z długim środkiem
no zgadza sie tylko tak jak pisalem, radze ta nasadke zalozyc na klucz nanometryczny [pierwszy leprzy mechanik ma takie cos w arsenale]
Cinek pisze:całe wtryskiwacze można śmiało przekręcić, tylko na nowe podkładki termocośtam
koszt tych podkladek to 8 zl komplet i musza byc obowiazkowo zmienione


SPRZEDAM CZESCI DO MK1 GTI i nie tyko http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=4606&start=0

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)

gostek37
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
Lokalizacja: Wawka-Mokotow
Kontakt:

Post autor: gostek37 » pn wrz 04, 2006 12:15

a jak wyglada ten klucz nanometryczny:)?? i gdzie moge go dostac?


[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn wrz 04, 2006 13:41

jak wygląda ?? są 2 rodzaje - gorszy, długa rączka z kwadratem na końcu, na której równolegle jest długi cieńki patyczek jako wskazówka i skala. a drugi lepszy to jak wielka grzechotka, z tym że nastawiasz wartość momentu po przekroczeniu którego klucz robi cyk i sie troszke łamie. a kupić możesz wszędzie, w obi, castoramie, na hamdlu w sklepie z narzędziami. ceny od 20zł do .... dużo
teraz doczytałem dokładnie...nie nanometryczny, tylko dynamometryczny, kolega powyżej sie przejęzyczył


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
piecu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 18:38
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: piecu » pn wrz 04, 2006 18:16

teraz doczytałem dokładnie...nie nanometryczny, tylko dynamometryczny, kolega powyżej sie przejęzyczył
a no sorki, zgadza sie :bigok:


SPRZEDAM CZESCI DO MK1 GTI i nie tyko http://www.vw-youngtimer.pl/forum/viewtopic.php?t=4606&start=0

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=56976 Posiadacze mk1 łączcie się ;)

Awatar użytkownika
spons
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt sie 04, 2006 11:08
Lokalizacja: Siewierz
Kontakt:

Post autor: spons » pn wrz 04, 2006 21:42

Do tego moze, choc nie musi, dojsc regulacja wtryskow, czesto przy demontazu sie rozregulowuja.


www.seat-racing.pl

Awatar użytkownika
anton:-)
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 644
Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
Kontakt:

Post autor: anton:-) » pn wrz 04, 2006 22:32

Ja tez miałem taki problem ze opier... łem gniazdo od wtrysku i musiałem spawac głowice a dokrecałem oczywiscie kluczem dynamometrycznym i strzeliła a podkładki pod wtryski to podstawabo one maja w srodku pustke powietrzno i poprzez dokrecanie wtrysków nowa podkładka dopasuje ci sie zarówno do wtrysku jak i do głowicy a stara juz niew i bedzie ci waliło ropka z pod wtrysków :bigok:


G R U P A L U B E L S K A

gostek37
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: wt sty 17, 2006 22:55
Lokalizacja: Wawka-Mokotow
Kontakt:

Post autor: gostek37 » sob wrz 09, 2006 00:10

witam wiec co z tymi wtryskami teraz zrobic ?? bo wsadzilem 130bar a powinny byc w TD 150bar?? czy to przeszkadza??co moze sie stac?? i musze kupic nowe bo starych juz niemam czy jak?? i czy jak wczesniej nie trzeslo mi samochodem na wolnych obrotach a teraz trzesie to trzeba ustawic kat wtryskow czy jak??


[url=http://www.vwgolf.waw.pl/][img]http://www.vwgolf.waw.pl/forum/images/signatures/145162113047f9bd04c3864.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości