[TDI VP] 1.9 TDI AGR 90 KM trudno odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI VP] 1.9 TDI AGR 90 KM trudno odpala
Witam. Problem następujący. Silnik 1.9 tdi agr słynna 90 i auto ciężko pali na ciepłym.. rozrusznik kręci dobrze, paliwo się nie cofa itd posprawdzane chyba wszystko. Kąt wtrysku 48-54 się wacha. Akumulator ok. Auto lekko przydymuje na szaro/niebiesko, turbo puszcza lekko olej ale nie do tego stopnia aby dymił z powodu oleju także wina leży gdzieś w układzie paliwowym. Robiony autoscan całego auta i ani jednego błędu!! Nie wiem gdzie już szukać... zero pomysłów. Pompa została wymieniona bo lekko wariował nastawnik (lekka poprawa gdyż dawka paliwa nie skacze) ale nadal odpala jak czołg (około 3-4 s muszę kręcić). Wstawiłem opornik na kablach od pompy 0.6 W 390 ohm i odpalał na strzał co mnie bardzo zdziwiło. Obstawiam wtryski ale nie mam jak je sprawdzić a kasy brak.. Gdzie jeszcze szukać przyczyny? Ewentualnie jaką wartość zmienić w VAGu aby palił na strzał? Na VAGu widać że wtrysk na 1 i 3 cyl trochę się różni od pozostałych dwóch. Czekam na wasze opinie i porady bo auto jeździło od mechanika do mechanika a poprawy brak..
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
[TDI VP] Re: 1.9 TDI AGR 90 KM trudno odpala
Jak to "zero pomyłsłów "? problem znany i opisywany wielokrotnie...wszystkie sterowniki 038906018 mają skopane mapy startowe ...wystarczy odpiać wtyczkę czujnika temp i następuje "cud " ...odpala od strzała ."naprawa " to albo zmiana map ,albo zabawa z oszukiwaniem ecu zeby "widział " dużo nizszą temperaturę .Jakby interesowała cię ta pierwsza opcja ,to pisz na PW .Zmiana dawki startowej w adaptacjach czy inne "zabawy " vagiem ,nic tu zauważalnie nie pomogą
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
[TDI VP] Re: 1.9 TDI AGR 90 KM trudno odpala
Tego nie wiedziałem że mam akurat sterownik który jest puknięty fabrycznie. Oczywiście interesowałaby mnie naprawa ewentualnie zmiana mapy (lekki chip przy okazji) aby pompa nie waliła jak głupia.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
[TDI VP] Re: 1.9 TDI AGR 90 KM trudno odpala
Powiedz skąd jesteś, to zaraz znajdą się warsztaty tuningowe, które to ogarną jak trzeba.
[TDI VP] Re: 1.9 TDI AGR 90 KM trudno odpala
Mam 40 km do Poznania. Tylko niestety budżet ograniczony gdyż każdy się ceni na +- 500 zł :/
[TDI VP] Re: 1.9 TDI AGR 90 KM trudno odpala
Sprawa wygląda tak jak na filmiku: , akurat tutaj miał 90 stopni także słabo widać zadymienie ale chwilę wcześniej zadymiłem całe podwórko i dym był tak ostry/gryzący/szczypiący że aż się popłakałem. Co sądzicie? Pompa jak widać w pełni sprawna ewentualnie te cholerne wtryski tylko wolę dopytać bo tyle kasy już poszło że szkoda gadać a widzę że komplety na allegro po 150 zł także tą sumę mogę jeszcze zainwestować.Czekam na opinie
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
[TDI VP] Re: 1.9 TDI AGR 90 KM trudno odpala
Komplet wtrysków za 150zł? Co.
Odepnij czujnik temperatury - jak odpali od kopa to tuner, odżałuj te 400zł i zapomnij o problemie. Ja zabrałem się od dupy strony i skończyło się na wymianie pompy wtryskowej, bo zmiana mapy już nic nie dawała.
Odepnij czujnik temperatury - jak odpali od kopa to tuner, odżałuj te 400zł i zapomnij o problemie. Ja zabrałem się od dupy strony i skończyło się na wymianie pompy wtryskowej, bo zmiana mapy już nic nie dawała.
[TDI VP] Re: 1.9 TDI AGR 90 KM trudno odpala
Wtryski kupiłem używki bo 1 wtrysk od rozrządu zacinał się do tego stopnia że wywaliło mi zaślepkę i chodził na 3 cylindry co jakiś czas. Wziąłem 220/300 bar od alh bodajże z okolicy. Na szczęście okazały się sprawne. Po odpięciu czujnika pali na strzał. No niestety nie mam na razie wolnych funduszy gdyż hamulce przód oraz opony są ważniejsze więc jeżdżę z odpiętym czujnikiem ale za to więcej pali :/ ważne że wiem gdzie tkwi problem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości