Strona 1 z 1

[TDI] NOTLAUF/Przeładowanie turbiny

: śr sie 29, 2018 19:22
autor: mrevib
Witam.
Problem polega na tym otóż turbina przeładowywuje i auto wchodzi w notlauf.
Logi dynamiczne grupy 011:
http://vaglogi.pl/log-011_FXTARF.html

Co robiłem/sprawdzałem :
- czyszczenie turbiny - "geometria" czy jak to tam zwał, luźno chodzi,
- sprawdziłem podciśnienie na wężach - wszystkie trzymają,
- sprawdziłem działanie dźwigni gruszki - porusza się ~1,5-2 cm (linijką nie mierzyłem :P)

Układ podciśnienia pod maską (bałagan po sprawdzaniu) wygląda tak:
https://imgur.com/a/1S19M2J

I tutaj mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie który to jest zawór N75 ?
Bo jak coś to ten biały zawór po prawej stronie wymieniłem i dalej to samo.
Tego czarnego po lewej stronie nie ruszałem. Gdyby był uszkodzony mogłoby się coś takiego dziać ? I co to w ogóle za zawór ? :D

Ewentualnie jeszcze jakieś inny pomysły ?
Dodatkowe logi czy coś mogę "dorobić" i podesłać.

[TDI] Re: NOTLAUF/Przeładowanie turbiny

: śr sie 29, 2018 21:28
autor: muszkatobiasz
ten drugi zawór to od egr, może odepnij podciśnienie od gruszki turbiny i zrób log lub zobacz czy jest jakaś utrata mocy bo jeśli bez zmian to turbo do rozbiórki

[TDI] Re: NOTLAUF/Przeładowanie turbiny

: śr sie 29, 2018 22:28
autor: mrevib
Jak dobrze rozumie, to po prostu ściągnąć wężyk z gruszki turba, niech sobie luźno wisi, i wtedy sprawdzić czy jest utrata mocy, tak ?
I jeszcze jak logować, to tak samo wtedy grupę 011 ? Czy jakąś inną ?

[TDI] Re: NOTLAUF/Przeładowanie turbiny

: czw sie 30, 2018 16:47
autor: wesol
Po mojemu to ja bym układ uprościł. Czyli zrobił tak: jeden wężyk od tu tego grubego węża co idzie do serwa hamulcowego dał bezpośrednio do n75 do wejścia oczewiscie "vaq". Króciec na n75 co ma opis "atmo" zostawił odpiety. No i ten zdaje się grubszy nieco króciec na n75 ma iść bezpośrednio do gruszki turbo. Po co ci ten cały syf pozostały. Nic nie podpinaj po drodze itd. wtedy loga 011 zapodaj.