Strona 1 z 1

[TDI VP] Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

: sob lip 21, 2018 17:13
autor: sebool12
Cześć,

Od jakiegoś czasu borykam się, ze sporadycznym notlaufem przy 120km/h na piątym biegu
Błąd jaki wywala komputer to 00575 intake manifold pressure 08-10 - control limit surpassed - intermittent. Do tego zauważyłem, że zaworek n18 zaczął cykać na włączonym zapłonie - nie zawsze, ale często.
Co może być przyczyną? Sam zaworek? Można go jakoś sprawdzić? A może to wina małej nieszczelności ?

Czekam na pomysły :-)

[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

: ndz lip 29, 2018 23:54
autor: sebool12
Serio, nikt?

[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

: pn lip 30, 2018 08:45
autor: Garrison
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575 - jak na razie sprawdzić razem z tym.

[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

: pn lip 30, 2018 19:31
autor: munior
sebool12 pisze:
ndz lip 29, 2018 23:54
Serio, nikt?
Nikt nie odpisuje bo ileż można w kółko pisać o tak banalnym problemie jak przeładowanie :chytry: powód w autach z turbo na WG zawsze ten sam ...n75 ,albo nieszczelne wezyki do niego

[TDI VP] Re: Błąd 00575 i cykający N18 na wł zapłonie

: pn lip 30, 2018 22:48
autor: sebool12
Jak sprawdzić nieszczelność układu w 1z? Jest jakaś procedura?
Wężyki sprawdziłem, złącza gumowe też i wyglądają ok
Nie chcę też w ciemno wydawać 150-200zl tylko po to aby dowiedzieć się, że kupiłem nie ten zawworek co trzeba