Strona 1 z 1

[TDI] AFN Słaby ? Logi

: ndz cze 24, 2018 19:21
autor: cross2900
Witam
Co do problemu Golf Country z silnikiem AFN może to moje urojenia ale wydaję mi się że powinien być trochę bardziej żwawy przy wyższych prędkościach .
Do 120-130 idzie całkiem nieźle później idzie to już gorzej trzeba dość ostro go kręcić
Błędów brak , notlaufa nie ma . Wszystko wykonane zgodnie ze sztuką .
Kąt wtrysku , dawka ustawione książkowo
Z logów mam tylko to (reszta się nie zapisała)
(EGR odłączony i zaślepiony)
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_04bdO1.html

Czego się czepiać ? Chyba że to moje urojenia Waga ok 1500kg napęd na 4 koła też robią niezłe obciążenia .

[TDI] Re: AFN Słaby ?

: ndz cze 24, 2018 20:41
autor: italiano_83
Popatrz na wysterowanie n75... Przecież tam nie ma spalin w wydechu..., Albo leży podciśnienie.
Sprawdz szczelność wężyków podciśnienia i to czy wyciąga sztangę na maksa.
Wysterowanie n75 na poziomie 50... To klapa i to auto jechać nie będzie.

[TDI] Re: AFN Słaby ?

: ndz cze 24, 2018 20:48
autor: wesol
Skróć sztangę i dwa obroty.

[TDI] Re: AFN Słaby ?

: ndz cze 24, 2018 21:53
autor: cross2900
Co do podciśnień mam zastosowaną najprostszą możliwą wersję N75 + zaworek i akumulator podciśnienia więc ten temat odpada .
A temat sztangi o tym bym nie pomyślał czyściłem geometrię ale regulacji nie ruszałem a od samego początku po złożeniu auta ten problem występuje .
Jutro podkręcę zrobię test i logi .

Edit
Przemierzyłem dziś jeszcze wakuometrem wszystko
Podciśnienie ogólnie ponad 0,9 bar
Podciśnienie na wyjściu z N75 0.7 bar
Zmierzyłem też wg instrukcji jaka wartość jest potrzebna żeby wciągnąć sztangę do ogranicznika wyszło 0,6 bar czyli wg instrukcji .
Geometria pracuje gładko bez zacięć (Złe złożenie vnt raczej wykluczam ). Więc zostaje chyba tylko podkręcić sztangę ale muszę ją zdemontować bo jest zbyt zapieczona .

[TDI] Re: AFN Słaby ?

: śr cze 27, 2018 20:40
autor: cross2900

[TDI] Re: AFN Słaby ? Logi

: śr cze 27, 2018 21:32
autor: italiano_83
Jeszcze o obrót skróć , wysterowanie skoczyło do góry o 10 % .