Witam
Co do problemu Golf Country z silnikiem AFN może to moje urojenia ale wydaję mi się że powinien być trochę bardziej żwawy przy wyższych prędkościach .
Do 120-130 idzie całkiem nieźle później idzie to już gorzej trzeba dość ostro go kręcić
Błędów brak , notlaufa nie ma . Wszystko wykonane zgodnie ze sztuką .
Kąt wtrysku , dawka ustawione książkowo
Z logów mam tylko to (reszta się nie zapisała)
(EGR odłączony i zaślepiony)
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_04bdO1.html
Czego się czepiać ? Chyba że to moje urojenia Waga ok 1500kg napęd na 4 koła też robią niezłe obciążenia .
[TDI] AFN Słaby ? Logi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[TDI] AFN Słaby ? Logi
Ostatnio zmieniony śr cze 27, 2018 20:40 przez cross2900, łącznie zmieniany 1 raz.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
[TDI] Re: AFN Słaby ?
Popatrz na wysterowanie n75... Przecież tam nie ma spalin w wydechu..., Albo leży podciśnienie.
Sprawdz szczelność wężyków podciśnienia i to czy wyciąga sztangę na maksa.
Wysterowanie n75 na poziomie 50... To klapa i to auto jechać nie będzie.
Sprawdz szczelność wężyków podciśnienia i to czy wyciąga sztangę na maksa.
Wysterowanie n75 na poziomie 50... To klapa i to auto jechać nie będzie.
[TDI] Re: AFN Słaby ?
Co do podciśnień mam zastosowaną najprostszą możliwą wersję N75 + zaworek i akumulator podciśnienia więc ten temat odpada .
A temat sztangi o tym bym nie pomyślał czyściłem geometrię ale regulacji nie ruszałem a od samego początku po złożeniu auta ten problem występuje .
Jutro podkręcę zrobię test i logi .
Edit
Przemierzyłem dziś jeszcze wakuometrem wszystko
Podciśnienie ogólnie ponad 0,9 bar
Podciśnienie na wyjściu z N75 0.7 bar
Zmierzyłem też wg instrukcji jaka wartość jest potrzebna żeby wciągnąć sztangę do ogranicznika wyszło 0,6 bar czyli wg instrukcji .
Geometria pracuje gładko bez zacięć (Złe złożenie vnt raczej wykluczam ). Więc zostaje chyba tylko podkręcić sztangę ale muszę ją zdemontować bo jest zbyt zapieczona .
A temat sztangi o tym bym nie pomyślał czyściłem geometrię ale regulacji nie ruszałem a od samego początku po złożeniu auta ten problem występuje .
Jutro podkręcę zrobię test i logi .
Edit
Przemierzyłem dziś jeszcze wakuometrem wszystko
Podciśnienie ogólnie ponad 0,9 bar
Podciśnienie na wyjściu z N75 0.7 bar
Zmierzyłem też wg instrukcji jaka wartość jest potrzebna żeby wciągnąć sztangę do ogranicznika wyszło 0,6 bar czyli wg instrukcji .
Geometria pracuje gładko bez zacięć (Złe złożenie vnt raczej wykluczam ). Więc zostaje chyba tylko podkręcić sztangę ale muszę ją zdemontować bo jest zbyt zapieczona .
[TDI] Re: AFN Słaby ?
Podkręcona sztanga 2 obroty brak zauważalnego efektu
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_4Anen6.html
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_Zv6Ua.html
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_4Anen6.html
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_Zv6Ua.html
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 72 gości