Strona 1 z 1

(mk2 1,6td+ic SB) problem powyzej 3 tys obrotow

: sob wrz 02, 2006 15:34
autor: borysgto
witam. wyglada to tak: powyzej 3 tys. zaczyna przerywac jakby mu paliwa brakowalo, wymienilem filtr paliwa ale to nie to . mysle ze pompa ablo wtryski:( czy mial ktos cos podobnego??

: sob wrz 02, 2006 16:43
autor: wozekGTD
Przerywa czy auto nie rozwija mocy powyzej tych obrotow?

: sob wrz 02, 2006 16:49
autor: borysgto
wozekGTD pisze:Przerywa czy auto nie rozwija mocy powyzej tych obrotow?
przerywa

: sob wrz 02, 2006 22:19
autor: marek29
Wg. mnie napewno nie wtryski.Byłby problem głównie po odpaleniu i przy mniejszych obrotach.Albo coś w zasilaniu paliwem (filtr, nieszczelności) ,albo faktycznie nagorsze (czytaj najdroższe) ...pompa.

: ndz wrz 03, 2006 11:55
autor: Kapibara
mi wczoraj tez sb odmowil posluszenstwa stana na gorce ale chyab to przez jakosc paliwa cos sie musialo przytkac.

jesl ina niskich ciagnie dobrze, to tylko przy wiekszej dawce paliwa cos przerywa albo tez jest jakas zabrudzona lub przytkana pompa od tego paliwa. mozesz sprobowac jakichs specyfikow moze pomoga ale watpie.

: pn wrz 04, 2006 16:57
autor: Prozak_vip
Kolego jeśli masz silnik Turbo diesel lub turbodiesel intercooler to wydaj mi sie ze przyczyna może być nieszczelna lub co gorsza uszkodzona turbina !!! bo zazwyczaj turbinaka się włacza powyżej 3000 obr/min.

: pn wrz 04, 2006 21:30
autor: adam16v
A może padła membranka w pompie i powyżej 3000 turbo tłoczy więcej powietrza pompa nie zwiększa dawki wtrysku, i jest za duży stosunek paliwa do powietrza w cylindrach?

: wt wrz 05, 2006 15:08
autor: borysgto
dzieki za pomoc. narazie nie mam czasu sie tym zajac do 3 tys tez mozna jezdzic ;)

[ Dodano: Sro 06 Wrz, 2006 ]
Prozak_vip pisze:bo zazwyczaj turbinaka się włacza powyżej 3000 obr/min
turbina chodzi caly czas a nie powyzej 3000 tys. Tylko ze przy nizszych obrotach daje mniejsze cisnienie i tego tak nie czuc