[TDI PD] Problem z turbiną
: czw kwie 12, 2018 18:28
Witam po raz kolejny
Tym razem mam problem z turbiną (silnik AJM MK4). Wpada w tryb serwisowy przy prędkościach +120 km/h. Błąd sczytany Vag-iem:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 038 906 019 CJ
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1086
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00012
1 Błąd Zapis.:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Log dynamiczny (nie wiem dokładnie czy dobrze zrobiony) znajduje się tutaj:
http://uploadfile.pl/pokaz/1417592---exgn.html
Jeśli ktoś zna się odczytach logów, to proszę o komentarz. Dodam tylko, że miesiąc temu miałem wymienioną gruchę w turbinie. Cała turbina była wyciągana, zawieziona do specjalistów od regeneracji i powiedzieli, że nie widzą podstaw, żeby rozbierać i regenerować turbo (sztanga chodziła płynnie, bez żadnych przycięć). Wymienili mi gruchę na nową, przywrócili ustawienia fabryczne/domyślne na jakiejś maszynie i turbo zostało z powrotem zamontowane.
Tym razem mam problem z turbiną (silnik AJM MK4). Wpada w tryb serwisowy przy prędkościach +120 km/h. Błąd sczytany Vag-iem:
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 038 906 019 CJ
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1086
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 00012
1 Błąd Zapis.:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Log dynamiczny (nie wiem dokładnie czy dobrze zrobiony) znajduje się tutaj:
http://uploadfile.pl/pokaz/1417592---exgn.html
Jeśli ktoś zna się odczytach logów, to proszę o komentarz. Dodam tylko, że miesiąc temu miałem wymienioną gruchę w turbinie. Cała turbina była wyciągana, zawieziona do specjalistów od regeneracji i powiedzieli, że nie widzą podstaw, żeby rozbierać i regenerować turbo (sztanga chodziła płynnie, bez żadnych przycięć). Wymienili mi gruchę na nową, przywrócili ustawienia fabryczne/domyślne na jakiejś maszynie i turbo zostało z powrotem zamontowane.