Strona 1 z 1

1Z z osprzętem ASV

: ndz lut 18, 2018 16:08
autor: Danielak22
Witam,
Obecnie mam założony w swoim aucie silnik 1.9Tdi o symbolu ASV z przygotowana wiązka silnika i komputerem pod starsze auta, bez Immo czy absu, jednak istnieje kilka problemów takich jak(jest polaczony ze skrzynią na flanszy):
-problem, z zazębianiem rozrusznika(przerabiane gniazdo rozrusznika),
-urywajace się dorabiane łapy silnika,
-zmniejszony przeswit( miska juz spawana)
Oraz kilka mniejszych błędów.

Jednak silnik 1z ma blok taki, że moge spiac skrzynie bez flanszy na oryginalnych łapach silnika i bez innych dziwnych niepotrzebnych kombinacji.

Zasadnicze pytania:
Czy osprzęt z ASV typu turbo,wtryski,pompa(slyszalem o roztaczaniu uchwytu pompy) da sie zalozyc do 1Z?
Czy sterownik który mam(jest od ASV,tylko przygotowane oprogramowanie) będzie się nadawał do wysterowania takiego połączenia dwóch silników czy potrzeba starszego kompa?
Mam nowy map sensor i przeplywkę pod ASV, chcialbym przy nich pozostac, chyba że nie da rady?
Dlaczego 1Z, poniewaz mam możliwość kupienia go z kompletem łap oryginalnych i miską ktora nie zmniejsza przeswitu.
Moc jaka chcialbym uzyskac to minimum 110km do max 150km.

1Z z osprzętem ASV

: wt lut 20, 2018 12:15
autor: Adamm
a nie taniej wychodzi wsadzic skrzynie z mk4 do pary z obecnym silnikiem i posadzic to na lapach od mk3?

tylna lewa lapa pasuje P&P od skrzyni tez pasuje jedynie wykonujesz flansze posrednia i to rozwiazanie jest dozywotnie jedyni przednia trzeba dobrze spasowac i zrobic odciag.

z turbo od ASV mozesz miec problem z montazem bo bedzie Ci przeszkadzala ori lapa od silnika, pompa po przetoczeniu mocowania pasuje, tak samo wtryski

1Z z osprzętem ASV

: wt lut 20, 2018 19:05
autor: Danielak22
Jest taka szansa, że po pierwsze taniej, po drugie lepiej bo skrzynia pasuje do silnika oraz przerobki beda mniej kontrowersyjne, jednak w moim przypadku cala ta zabawa nie przebiega w golfie, tylko w T3.(moj blad nie napisalem na poczatku)

Głównym moim celem jest zakup 1z lub afn (pasuja otwory od skrzyni) z miska, lapami ,pompa oleju od t3 (poniewaz w oryginale silnik jest polozony na strone turbiny okolo 30° od pionu -> \) tak jak tu:
https://www.olx.pl/oferta/silnik-vw-t3 ... urn false;

Jednak w silniku z aukcji jest wiazka i sterownik ktory nie zostal przygotowany do montazu w tak starym aucie, a zeby nie generowac kolejnych kosztow, chcialem wykorzystac osprzet asv i kompa asv.

Czy da radę po zlozeniu na głównych komponetach z asv takch jak pompa, przepływka, map, mozliwew ze inne turbo vnt (bo faktycnie tez i u mnie moze byc problem z łapa) takiego zestawu wysterowac to i czy ewentualnie ktos sie tego podejmie, przy okazji zwiekszyc moc, ale nie wiecej niz 150km zeby skrzynia wytrzymala?

Co z rozrządem od czego będzie pasował 1z/afn czy asv?

1Z z osprzętem ASV

: śr lut 21, 2018 16:51
autor: Adamm
to zmienia postać rzeczym, to T3 jak najbardziej lepiej pakowac 1z/ afn ale nadal z osprzetem moze byc problem, poszukalbym wiazki i ecu od 1z
nie wiem czy znasz tą strone http://t3busy.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; ale troche ciekawych rzeczy jest , ewentualnie dzwon do Karola mysle ze Ci smialo pomoze