test przelewowy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcingood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56

test przelewowy

Post autor: marcingood » czw lis 23, 2017 14:16

Witam wszystkich


Od niedawna pojawił się problem z moim golfem 4 1.9sdi 98r,mianowicie zaczął szarpać i strasznie kopci białymi spalinami-dowiedziałem się że prawdopodobnie padł wtrysk i żeby sprawdzić który muszę wykonać test przelewowy.
Obrazek

Nie wiem czy odpowiednio podłączyłem wężyki



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

test przelewowy

Post autor: munior » czw lis 23, 2017 17:33

marcingood pisze:Od niedawna pojawił się problem z moim golfem 4 1.9sdi 98r,mianowicie zaczął szarpać i strasznie kopci białymi spalinami-dowiedziałem się że prawdopodobnie padł wtrysk
Wtryski nie padają "nagle " ,jak lejesz normalne paliwo.Tym bardziej nie padają pojedynczo .Jedyny wyjatek to sterujacy ,ale tu nie pada rozpylacz ,tylko część "elektryczna " co objawia się zwykle jednym gwałtownym pojedynczym szarpnięciem ,lub całą serią takich szarpnięć
marcingood pisze:żeby sprawdzić który muszę wykonać test przelewowy.
Nie szkoda ci czasu na takie nic nie dające testy ?


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

marcingood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56

Re: test przelewowy

Post autor: marcingood » czw lis 23, 2017 18:48

Właśnie takie szarpnięcie poczułem ruszając z pod pracy w pośpiechu,źle zrobiłem że nie odczekałem chwili żeby wszystko się rozgrzało bo bardzo mi się śpieszyło-temperatury spadły-takie mniejsze szarpania zauważałem już wcześniej na małych obrotach,ogólnie auto mam od niedawna-sprzedający powiedział że wystarczy wymienić filtr paliwa i to powinno pomóc-wymieniłem filtry ale to nic nie dało-już wcześniej podejrzewałem że może pada któryś wtrysk,ale auto nie kopciło itd Po tym gwałtownym szarpnięciu zaczęło kopcić -o teście przelewowym wyczytałem na forum że to najprostsza metoda na ustalenie który wtrysk padł-dziś go wykonałem niestety nic mi on nie wykazał -w rurkach pojawiło się po tyle samo ropy .Jeżeli padł ten wtrysk sterujący co teraz bardzo prawdopodobne to już taki upatrzyłem na allegro http://allegro.pl/vw-golf-4-iv-98r-1-9s ... 46524.html#" onclick="window.open(this.href);return false; chyba chodzi o ten pierwszy z przewodem



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

test przelewowy

Post autor: munior » czw lis 23, 2017 19:54

marcingood pisze:-o teście przelewowym wyczytałem na forum że to najprostsza metoda na ustalenie który wtrysk padł-dziś go wykonałem niestety nic mi on nie wykazał
Bo to żaden test ,raczej strata czasu
marcingood pisze:Jeżeli padł ten wtrysk sterujący co teraz bardzo prawdopodobne
Najprostszy i 100% test czy to wina sterujacego ,to odpiąć sobie wtyczkę od niego ...bedzie sie marnie po tym zbierał ,ale na pewno przestanie gwałtownie szarpać


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

marcingood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56

Re: test przelewowy

Post autor: marcingood » czw lis 23, 2017 20:48

Tak też zrobiłem i odpiąłem wtyczkę od sterującego,były problemy z odpaleniem ale odpalił-zaczęła mrugać spirala na przemian ale silnik pracował,kawałek tylko przejechałem po podwórku-szarpanie chyba ustało-kopci tak jak kopcił białym dymem-więc do pracy jutro raczej nie pojadę nim :( Zamówiłem już na allegro drugi w cenie 67zł razem z przesyłką i zobaczę czy po wymianie będzie wszystko dobrze ;)



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

test przelewowy

Post autor: munior » czw lis 23, 2017 20:53

marcingood pisze:Tak też zrobiłem i odpiąłem wtyczkę od sterującego,były problemy z odpaleniem ale odpalił
Odpina się po odpaleniu silnika :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

marcingood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56

Re: test przelewowy

Post autor: marcingood » wt lis 28, 2017 13:45

Wymieniłem wtrysk sterujący ale niestety nic się nie zmieniło-mryga spirala i wyświetla service insp

Obrazek



Bora2005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt lip 21, 2015 15:24

test przelewowy

Post autor: Bora2005 » wt lis 28, 2017 17:44

Ten komunikat "service INSP" informuje o terminie przeglądu okresowego. Skasowanie wg. tej instrukcji - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... u#p6392874" onclick="window.open(this.href);return false; . Natomiast wtryskiwacze należy wykręcić i dać do sprawdzenia mechanikowi. Niech sprawdzi na próbniku ich stan (tzn. rozpylanie, ciśnienie wtrysku), wymieni zużyte elementy i wyreguluje.



rex_hunt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 17:29
Lokalizacja: Podlaskie

test przelewowy

Post autor: rex_hunt » wt lis 28, 2017 22:53

Kąt wtrysku trzeba sprawdzić czy nic nie przestawiło się. Tu raczej wtryskiwacze są niewinne.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

test przelewowy

Post autor: munior » wt lis 28, 2017 23:08

marcingood pisze:Wymieniłem wtrysk sterujący ale niestety nic się nie zmieniło-mryga spirala i wyświetla service insp
Podepnij auto pod vaga ,bo nikt tu wrózką nie jest ,sprawdż błedy i paramerty ,bo skoro miga kontrolka swiec to na na 100% jakieś są .Przy okazji podlączenia skasuj sobie inspekcje


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Kubek1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn sty 12, 2015 20:51

test przelewowy

Post autor: Kubek1 » śr lis 29, 2017 00:17

Jak nikt wróżką nie jest? Ja wiem, że będzie błąd wtrysku :chytry: :chytry:



marcingood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56

Re: test przelewowy

Post autor: marcingood » śr lis 29, 2017 04:57

Dziękuję serdecznie wszystkim za podpowiedzi ;)
Z tym Golfem to chyba będę miał więcej problemów-powiem jak było dokładnie:
Kupiłem go bo zawsze chciałem mieć golfa 4 a z niezawodnym silnikiem 1,9sdi tym bardziej bo ja się ścigać nie lubię
Trafiła się aukcja na allegro w mojej okolicy dokładnie rok temu golf ten co mam za okazyjną cenę 3.5 tys to pojechałem i kupiłem od handlarza-po jeździe próbnej oczywiście,już wtedy wyczułem że jest coś nie tak bo poszarpuje przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach-ale gościu mnie zapewnił że wystarczy wymienić filtr paliwa-za tą cenę kupiłem-wymieniłem filtr paliwa i nic nie pomogło,filtr powietrza i olej też oczywiście-te dławienia się były odczuwalne przy małych obrotach tylko i tak jeździłem-aż do czasu-teraz się nim jeździć nie da i myślę że to coś poważniejszego-tam w silniku coś szarpie-dziś przejechałem kawałek i chyba zostawię go do wypłaty-u nas w okolicy mam nie miłe wspomnienia z mechanikami za byle co chcą kupę kasy-kiedyś za wymianę rozrządu w peugeot 206 skasowali mnie 1tys-wiem że jak golfa im podstawię to nie opłaci się naprawiać -na vagu u mechanika chciałem go podłączyć ale nie mógł się połączyć-dziś patrzyłem na schemat bezpieczników i prawdopodobnie to wina bezpiecznika była po mojemu nie mógł wykryć bo nie było bezpiecznika,będę próbował ponownie-ale coś złe mam przeczucia-myślę że silnik ma już swoje,licznik się zatrzymał na 350tys dodam że licznik i obrotomierz nie działa-podobno trzeba wymienić impulsator ale to chyba wpływu żadnego nie ma...



marcingood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 03, 2017 09:56

Re: test przelewowy

Post autor: marcingood » śr gru 13, 2017 10:31

Witam ponownie
Niestety to nie wina wtryskiwaczy,wyciągnąłem wszystkie i zawiozłem na maszynę do sprawdzenia-okazało się że wszystkie są sprawne oprócz tego co zakupiłem na allegro sterującego-podobno przelewa,ale ten co miałem od początku sprawny.Teraz pytanie co może być przyczyną jak nie wtryski? Mechanik powiedział że możliwe że przeskoczył rozrząd,jak przeskoczył to pytanie czy zawory nie pogięte itd..
Aż strach go teraz oddać do mechanika bo może mi wypłaty nie starczyć :goof:



Bora2005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt lip 21, 2015 15:24

Re: test przelewowy

Post autor: Bora2005 » śr gru 13, 2017 21:32

Niestety, ale bez podpięcia pod VAG-a nie obejdzie się. Bo można po kolei sprawdzać i eliminować kolejne elementy i może za którymś razem się trafi. Ale ta droga może być długa i "droga". Poszukaj kogoś w okolicy z forum i poproś o pomoc. Może Ci pomoże. Albo sam uzbrój się w VAG-a i naucz się go używać. Przyda się w przyszłości, jeżeli chcesz nadal jeździć Borą. Poradników w Sieci jest mnóstwo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości