Temperatura pracy silnika problem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

el_paco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn paź 09, 2017 20:45

Temperatura pracy silnika problem

Post autor: el_paco » pn paź 09, 2017 21:28

Witam posiadam od niedawna golfa 3 z silnikiem 1.9 diesla (65 KM), w codziennym użytkowaniu samochodu, trasy do 10 km temperatura nie wzrasta powyżej 70 C , po przejechaniu 40 km wskaźnik temperatury pokazał 80 C. Ostano przejechałem trasę 8 km sinik rozgrzał się do ok 75 C, górny przewód do chłodnicy był ciepły chłodnica była ciepła i dolny przewód też był ciepły nieznacznie słabiej . Czy temperatura pracy jest normalna , jeśli tak nie jest czy przyczyną niskiej temperatury pracy jest niesprawny termostat?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Temperatura pracy silnika problem

Post autor: bioly05011 » wt paź 10, 2017 06:48

do wymiany...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

el_paco
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn paź 09, 2017 20:45

Temperatura pracy silnika problem

Post autor: el_paco » wt paź 10, 2017 19:18

tak myślałem, jak trudna jest wymiana termostatu w golfie 3 , dodam że nie mam kanału i nigdy wymieniałem termostatu ale lubie majsterkować



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Temperatura pracy silnika problem

Post autor: grandi » wt paź 10, 2017 20:03

Kupuj wahlera lub gates lub vernet zeby wymienic musisz zrzucic pompe wspomagania


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
iNitiaL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: czw paź 31, 2013 14:43
Lokalizacja: ___
Auto: mk zwei

Temperatura pracy silnika problem

Post autor: iNitiaL » śr paź 11, 2017 02:52

Ja polecam Ci BEHR'a.
Vernet Calorstat zaciął mi się po pół roku a Wahler to też już nie to samo co kiedyś.


___

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Temperatura pracy silnika problem

Post autor: munior » śr paź 11, 2017 20:19

Również polecam BEHRA ...nawet golym okiem widac że ma wyrażnie grubszą i mocniejszą spręzynę ...a jak spręzyna słaba to z czasem termostat zacznie się zbyt wczesnie otwierac ,albo przestanie domykać


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Temperatura pracy silnika problem

Post autor: grandi » czw paź 12, 2017 14:30

Nie szerzyć herezji na forumNie jest ważna grubość sprezyny bo moze byc uzyty z innej twardosci stali cienzszy ale odporniejszej na ugniatanie ważny jest wosk który znajduje sie w korpusie bo to na niego dziala temperatura , obecnie nie stosuje się już wosków a zamienniki w postaci cieczy chemicznych o podobnym parametrach


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 154 gości