Golf 4 1.9TDI AJM 115KM Czy temperatury nie są zbyt wysokie?
: sob wrz 30, 2017 16:32
Witam wszystkich!
Mam pytanie, ponieważ zaciekawiła mnie sprawa w moim golfiku 4 zmodowanym na 152KM temperatury płynu chłodzącego... Otóż na liczniku wskazówka po rozgrzaniu silnika utrzymuję się na 90*C i dlatego myślałem, że jest wszystko w porządku ale dzisiaj podłączając komputer w programie vag-com jak i VCDS temperatura płynu chłodzącego jest większa niż 90*C a dokładnie jak autko stoi w miejscu to temperatura rośnie do 94,5*C. Ale podczas jazdy nawet delikatnie ostrej temperatura na komputerze pokazuję nawet 97*C z resztą podaje link do logów: http://vaglog.com/log-007_1PItd.html Gdy temperatura doszła do ponad 97*C włączyłem klime i nawiew na full gorąc i powoli zaczęła spadać ale na zegarach mam cały czas 90*C. Co dziwne jeszcze nigdy nie załączył mi się wentylator po nagrzaniu do 90*C ale gdy włączę na klimatroniku klime to oba wiatraki działają... Nie wiem czy wszystko z moim układem chłodzenia jest ok... Do tego górny wąż od chłodnicy jest gorący a dolny, który wychodzi z chłodnicy jest zimny. Kiedy włączę klime i wiatraki pracują, to gdy je wyłączam chłodnica jest chłodna ale gdy klima jest wyłączona to górna część chłodnicy jest gorąca a dolna część zimna... Czy to objaw przytkanej chłodnicy? Czy termostat otwiera czy może być, że jest zamknięty i przez to te cyrki.... Ogólnie to miałem robioną UPG rok temu i termostat wymieniony był na nowy (niestety francuski nie wahler, bo na daną chwilę nie było oryginalnego w sklepie) bo stary się nie otwierał i przez to uszczelka padła.
Dlatego teraz jak zobaczyłem te temperatury to zacząłem świrować, żeby nie uszkodzić uszczelki...
Mam pytanie, ponieważ zaciekawiła mnie sprawa w moim golfiku 4 zmodowanym na 152KM temperatury płynu chłodzącego... Otóż na liczniku wskazówka po rozgrzaniu silnika utrzymuję się na 90*C i dlatego myślałem, że jest wszystko w porządku ale dzisiaj podłączając komputer w programie vag-com jak i VCDS temperatura płynu chłodzącego jest większa niż 90*C a dokładnie jak autko stoi w miejscu to temperatura rośnie do 94,5*C. Ale podczas jazdy nawet delikatnie ostrej temperatura na komputerze pokazuję nawet 97*C z resztą podaje link do logów: http://vaglog.com/log-007_1PItd.html Gdy temperatura doszła do ponad 97*C włączyłem klime i nawiew na full gorąc i powoli zaczęła spadać ale na zegarach mam cały czas 90*C. Co dziwne jeszcze nigdy nie załączył mi się wentylator po nagrzaniu do 90*C ale gdy włączę na klimatroniku klime to oba wiatraki działają... Nie wiem czy wszystko z moim układem chłodzenia jest ok... Do tego górny wąż od chłodnicy jest gorący a dolny, który wychodzi z chłodnicy jest zimny. Kiedy włączę klime i wiatraki pracują, to gdy je wyłączam chłodnica jest chłodna ale gdy klima jest wyłączona to górna część chłodnicy jest gorąca a dolna część zimna... Czy to objaw przytkanej chłodnicy? Czy termostat otwiera czy może być, że jest zamknięty i przez to te cyrki.... Ogólnie to miałem robioną UPG rok temu i termostat wymieniony był na nowy (niestety francuski nie wahler, bo na daną chwilę nie było oryginalnego w sklepie) bo stary się nie otwierał i przez to uszczelka padła.
Dlatego teraz jak zobaczyłem te temperatury to zacząłem świrować, żeby nie uszkodzić uszczelki...