Bardzo szybkie zużycie koła dwumasowego
: pn lip 24, 2017 18:33
Cześć!
Zwracam się do Was z problemem, który dręczy mojego Golfa - MK4 ASZ
Historia w/w problemu ma się tak:
1. Zakupiłem od znajomej, która pracuje na magazynie sprzętu dwumas, oryginał LUK. Wymieniał mi go mój mechanik
2. Dwumas po bardzo któtkim czasie, przebiegu niestety nie spisałem, zaczął się bujać na lewo i prawo, czasem nawet machało mi samochodem przy gaszeniu bez sprzęgła.
3. Pojechałem do swojego mechanika, ten zamówił część, wymienił, teraz jeżdżę z jego dwumasem, również oryginał. Zrobiłem na nim 400 km, prawie, i już jest zniszczony. Objawy te same.
Oczywiście dogadałem się z nim o wymianę, ale to jest strasznie dziwne, że to już drugie koło i pada po bardzo małym przebiegu.
Jak owy mechanik zadzwonił do jakiegoś swojego koleszki co specjalizuje się w dwumasach (?) powiedział mu, że to może być wina np. jednego wtryskiwacza. Przez to, że nie 'dolewa' paliwa silnik dostaje dziwnych wibracji, które jak zrozumiałem, przechodzą na dwumas.
Dla mnie to bujda, ale się nie znam. Wiem natomiast, za uprzejmością innego kolegi, że miałem źle ustawiony kąt synchronizacji po wymianie rozrządu.
Sumarycznie, w motorze, wymieniłem w nim za jednym zamachem rozrząd, pasek wielorowkowy, pompe wody, dwumas, sprzęgło.
Pytajcie proszę, jeżeli macie jakieś pytania, ja teraz nie wiem jakie informacje są dla Was istotne.
W razie gdybyście chcieli logi z VCDS to śmiało podajcie mi grupę, a zrobię.
Zwracam się do Was z problemem, który dręczy mojego Golfa - MK4 ASZ
Historia w/w problemu ma się tak:
1. Zakupiłem od znajomej, która pracuje na magazynie sprzętu dwumas, oryginał LUK. Wymieniał mi go mój mechanik
2. Dwumas po bardzo któtkim czasie, przebiegu niestety nie spisałem, zaczął się bujać na lewo i prawo, czasem nawet machało mi samochodem przy gaszeniu bez sprzęgła.
3. Pojechałem do swojego mechanika, ten zamówił część, wymienił, teraz jeżdżę z jego dwumasem, również oryginał. Zrobiłem na nim 400 km, prawie, i już jest zniszczony. Objawy te same.
Oczywiście dogadałem się z nim o wymianę, ale to jest strasznie dziwne, że to już drugie koło i pada po bardzo małym przebiegu.
Jak owy mechanik zadzwonił do jakiegoś swojego koleszki co specjalizuje się w dwumasach (?) powiedział mu, że to może być wina np. jednego wtryskiwacza. Przez to, że nie 'dolewa' paliwa silnik dostaje dziwnych wibracji, które jak zrozumiałem, przechodzą na dwumas.
Dla mnie to bujda, ale się nie znam. Wiem natomiast, za uprzejmością innego kolegi, że miałem źle ustawiony kąt synchronizacji po wymianie rozrządu.
Sumarycznie, w motorze, wymieniłem w nim za jednym zamachem rozrząd, pasek wielorowkowy, pompe wody, dwumas, sprzęgło.
Pytajcie proszę, jeżeli macie jakieś pytania, ja teraz nie wiem jakie informacje są dla Was istotne.
W razie gdybyście chcieli logi z VCDS to śmiało podajcie mi grupę, a zrobię.