A4 AFN - brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

A4 AFN - brak mocy

Post autor: sebekgolf » pt lip 14, 2017 20:01

A4 B5 AFN

Logi : http://vaglog.pl/log-003_011_010_d59eEni.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Z tego co widzę to N75 wysterowany na okrągło natomiast nie ma doładowania z tego co widzę. Podczas testu sztangi ( basic settings) sztanga chodziła góra dół.

Jakieś pomysły ?

Zastanawiam się nad wężykami podciśnienia, jednak jak pisałem, sztanga się poruszała góra dół i chodziła dość znaczenie.

Auto z dnia na dzień straciło parametry.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2842
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

A4 AFN - brak mocy

Post autor: bioly05011 » sob lip 15, 2017 10:20

zrób loga jak się należy podczas jazdy a nie w miejscu gazować


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

A4 AFN - brak mocy

Post autor: sebekgolf » sob lip 15, 2017 22:40

to było podczas jazdy z butem w podłodze. Start od zera, dwa razy ( masz marker ustawiony przed drugim startem). wyżej nie da się wykręcić silnika na 3 biegu bo mi się odcinek prostej kończy ( około 800m). Auto nie jedzie kompletnie. W międzyczasie jeszcze tam widać że parę razy obroty są wyższe i niższe bo nawracałem samochodem.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

A4 AFN - brak mocy

Post autor: munior » ndz lip 16, 2017 11:07

sebekgolf pisze:Jakieś pomysły ?
To dlaczego nie jedzie ,widać w logach wyrażnie ...mocno zaniżone doładowanie ,a co się z tym wiąż zaniżone ssanie w dolocie i przepływka tnie dawkę ,wiec nie jedzie.
sebekgolf pisze: sztanga się poruszała góra dół i chodziła dość znaczenie.
To akurat nie jest wyznaćznik że turbo pompuje tyle ile powinno .Przyczyn niedoładowania może być kilka ...nieszczelna skorodowana gruszka , nieszczelne wężyki , nieszczelny dolot.W AFNach i innych ze zmienną geometrią turbiny , zwykle jest odwrotny problem niż u ciebie ,czyli przeładowanie z powodu zapieczonych kierownic w turbinie ,wiec niedoładowanie ma zapewne bardziej banalną i łatwiejszą do usuniecia przyczynę.Sprawadz sobie ile pompuje z wciągnietą na maks i zablokowaną w tej pozycji gruszką.Przy szczelnym dolocie powinno ładować powyżej 1,5 bara i po ok 5-6 sekundach ciągnięcia na wyższych obrotach ,powinno złapać "odcinkę" czyli tryb awaryjny z przeładowania


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2842
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

A4 AFN - brak mocy

Post autor: bioly05011 » ndz lip 16, 2017 16:30

skoro z butem w podłodze to czemu pedał nie wcisniety max 100%?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

A4 AFN - brak mocy

Post autor: sebekgolf » ndz lip 16, 2017 22:01

po drugim markerze masz już w podłodze. Logowane jak pisalem od zera, więc musiałem jeszcze zrobić przejście 1->2 oraz 2->3, stąd nie masz dociśniętego do max przez cały czas logowania ( zwróć uwagę na obroty jak się zmieniają).

no nic, wrócę z delegacji to na pierwszy ogień sprawdzę jak pisze @ munior, czyli zblokuję sztangę i zobaczymy co wyjdzie. Jak pojedzie, to szukanie w podciśnieniu. W sumie to najprędzej obstawiam, bo stało się to po poskładaniu przodu, który został zdjęty w celu dojścia do paru objechanych śrub po poprzednim właścicielu samochodu. Wężyki gumowe też wyglądają kiepsko z racji wieku.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości