A4 AFN - brak mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
A4 AFN - brak mocy
A4 B5 AFN
Logi : http://vaglog.pl/log-003_011_010_d59eEni.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tego co widzę to N75 wysterowany na okrągło natomiast nie ma doładowania z tego co widzę. Podczas testu sztangi ( basic settings) sztanga chodziła góra dół.
Jakieś pomysły ?
Zastanawiam się nad wężykami podciśnienia, jednak jak pisałem, sztanga się poruszała góra dół i chodziła dość znaczenie.
Auto z dnia na dzień straciło parametry.
Logi : http://vaglog.pl/log-003_011_010_d59eEni.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z tego co widzę to N75 wysterowany na okrągło natomiast nie ma doładowania z tego co widzę. Podczas testu sztangi ( basic settings) sztanga chodziła góra dół.
Jakieś pomysły ?
Zastanawiam się nad wężykami podciśnienia, jednak jak pisałem, sztanga się poruszała góra dół i chodziła dość znaczenie.
Auto z dnia na dzień straciło parametry.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2842
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
A4 AFN - brak mocy
zrób loga jak się należy podczas jazdy a nie w miejscu gazować
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
A4 AFN - brak mocy
to było podczas jazdy z butem w podłodze. Start od zera, dwa razy ( masz marker ustawiony przed drugim startem). wyżej nie da się wykręcić silnika na 3 biegu bo mi się odcinek prostej kończy ( około 800m). Auto nie jedzie kompletnie. W międzyczasie jeszcze tam widać że parę razy obroty są wyższe i niższe bo nawracałem samochodem.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
A4 AFN - brak mocy
To dlaczego nie jedzie ,widać w logach wyrażnie ...mocno zaniżone doładowanie ,a co się z tym wiąż zaniżone ssanie w dolocie i przepływka tnie dawkę ,wiec nie jedzie.sebekgolf pisze:Jakieś pomysły ?
To akurat nie jest wyznaćznik że turbo pompuje tyle ile powinno .Przyczyn niedoładowania może być kilka ...nieszczelna skorodowana gruszka , nieszczelne wężyki , nieszczelny dolot.W AFNach i innych ze zmienną geometrią turbiny , zwykle jest odwrotny problem niż u ciebie ,czyli przeładowanie z powodu zapieczonych kierownic w turbinie ,wiec niedoładowanie ma zapewne bardziej banalną i łatwiejszą do usuniecia przyczynę.Sprawadz sobie ile pompuje z wciągnietą na maks i zablokowaną w tej pozycji gruszką.Przy szczelnym dolocie powinno ładować powyżej 1,5 bara i po ok 5-6 sekundach ciągnięcia na wyższych obrotach ,powinno złapać "odcinkę" czyli tryb awaryjny z przeładowaniasebekgolf pisze: sztanga się poruszała góra dół i chodziła dość znaczenie.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2842
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
A4 AFN - brak mocy
skoro z butem w podłodze to czemu pedał nie wcisniety max 100%?
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
A4 AFN - brak mocy
po drugim markerze masz już w podłodze. Logowane jak pisalem od zera, więc musiałem jeszcze zrobić przejście 1->2 oraz 2->3, stąd nie masz dociśniętego do max przez cały czas logowania ( zwróć uwagę na obroty jak się zmieniają).
no nic, wrócę z delegacji to na pierwszy ogień sprawdzę jak pisze @ munior, czyli zblokuję sztangę i zobaczymy co wyjdzie. Jak pojedzie, to szukanie w podciśnieniu. W sumie to najprędzej obstawiam, bo stało się to po poskładaniu przodu, który został zdjęty w celu dojścia do paru objechanych śrub po poprzednim właścicielu samochodu. Wężyki gumowe też wyglądają kiepsko z racji wieku.
no nic, wrócę z delegacji to na pierwszy ogień sprawdzę jak pisze @ munior, czyli zblokuję sztangę i zobaczymy co wyjdzie. Jak pojedzie, to szukanie w podciśnieniu. W sumie to najprędzej obstawiam, bo stało się to po poskładaniu przodu, który został zdjęty w celu dojścia do paru objechanych śrub po poprzednim właścicielu samochodu. Wężyki gumowe też wyglądają kiepsko z racji wieku.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości