Strona 1 z 1

Jetta kręci i nie odpala

: pn lip 10, 2017 16:25
autor: carljohnson
Z dnia na dzień przestał odpalac. Kręci kręci i zero znaków życia. Nawet dymek z rury nie leci. Paliwo niby dochodzi Ale jakoś tak słabo. Jetta 1.6 Td 1989 r. 70 KM . Sprawna bez przeróbek bez remontów. Aha napięcie na wtyczce przy pompie jest. Gdzie szukać przyczyny awarii kiedy przez 4 lata nie było żadnych usterek w pompie i filtry są wymieniane co roku ?

Jetta kręci i nie odpala

: pn lip 10, 2017 17:22
autor: arka10
Smok w zbiorniku zatkany? Najlepiej zadzwoń - 797 384613

Jetta kręci i nie odpala

: wt lip 11, 2017 22:35
autor: carljohnson
Może być zatkany? Z dnia na dzień? Wczoraj zalałam filtr świeżą ropą i wlałem do baku 10 litrów . Odpalił z kłopotami bo musiał zaciągnąć. Chodził długo nawet jeździłem bez problemów. A dziś znowu to samo.w Ogóle nie ma paliwa w przewodach wchodzoacych i wychodzących z.pompy

Re: Jetta kręci i nie odpala

: wt lip 11, 2017 22:46
autor: carljohnson
[quote="carljohnson"]Może być zatkany? Z dnia na dzień? Wczoraj zalałam filtr świeżą ropą i wlałem do baku 10 litrów . Odpalił z kłopotami bo musiał zaciągnąć. Chodził długo nawet jeździłem bez problemów. A dziś znowu to samo.w Ogóle nie ma paliwa w przewodach wchodzoacych i wychodzących z.pompy. natomiast filtr paliwa jest zalany . Dlaczego pompa nie chce zassacz filtra ?

Jetta kręci i nie odpala

: czw lip 13, 2017 00:39
autor: arka10
Napisałem " Zadzwoń "

Jetta kręci i nie odpala

: ndz lip 16, 2017 18:27
autor: anaba255
Moze uklad paliwowy sie rozszczelnil i pompa zaciaga powietrze, druga opcja to pompa wstepna(czesc pompy odpowiadajacy za zasysanie paliwa) z czasem sie zabrudzila i ja przytyka.
Na jakim paliwie jezdzisz, jak trzymasz paliwo w plastikowych bankach, to dzieja sie takie rzeczy, ropa jest dosc agresywna, rozpuszcza tworzywo i potem w baku robi sie''kisiel'' zapychajacy przewody.
Po pierwsze sprawdz czy podczas krecenia rozrusznikiem paliwo przechodzi przez pompe. Rozlacz przewod powrotny z pompy do baku , podczas krecenia bedzie sie z niego lala ropa. Jak tak bedzie problem tkwi w tlokorozdzielaczu, czyli pompa do wymiany lub regeneracji. Jesli ropa nie bedzie sie lala, wez banke z ropa kolo silnika i wloz do niej oby dwa przewody i prubuj odpalic auto. Jesli odpali problem tkwy ukladzie paliwowym, nieszczelnosc lub wlasnie zatkany smok w baku. Zreszta wyciagniecie go i wyczyszczenie to niewiele pracy, auto ma juz swoje lata, lejac nawet dobre paliwo cos zostaje w baku. Idziemy dalej, auto nie odpalilo, podnies banke powyzej silnika, wyjmij przewod przelewowy i ''zaciagnij'' przez niego rope, po prostu napelnij pompe i wloz z powrotem do banki. Teraz auto powinno odpalic. Jesli odpali, to problemem jest pompa wstepna, jesli sie tylko zabrudzila to do banki z ropa nalej dobrego oleju do dwusowow(ja leje CZERWONY Makity lub Stihla, lub cos lepszego). Niech auto popracuje z pol godziny, olej nasmaruje i przeczysci pompe, wymien filtr paliwa, przedmuchaj przewody, wyczysc smok, zajzyj do baku, jak bedzie syf to zlewasz rope i czyszczenie baku. Profilaktycznie co jakis czas dolewac do paliwa oleju. Jak auto dalej nie odpala pompa do pompiarza na stol.

Jetta kręci i nie odpala

: śr lip 19, 2017 14:49
autor: carljohnson
W weekend będę działał . Dzięki za porady