Strona 1 z 2
golf 3 1994 silnik AAZ turbo K03 bez EGR jak wykonac regulac
: pn sie 28, 2006 21:38
autor: jacas69
czy mozna to zrobic domowym sposobem (mam manometr z osprzetem\) czy dlugosc dzwigni od wasegate ma znaczenie ,gdzie sa sruby regulacyjne, prosze o rade
: wt sie 29, 2006 08:41
autor: zaprzal
spytaj kolegi pasiak, on jezdzi na k03 i cos dlubal
Ale powiem Ci, ze na tym turbie nie poszalejesz
: wt sie 29, 2006 09:34
autor: jacas69
zaprzal, nie chce jej podkrecac tylko wyregulowac bo w tej chwili mam jakies 0,2 bar
: wt sie 29, 2006 09:37
autor: zaprzal
jacas69, to pogadaj z pasiakiem. ps. zmieniales turbo, ze masz tylko 0,2 bar?
: wt sie 29, 2006 10:24
autor: jacas69
zaprzal, nie takiego kupilem turbina, jest raczej orginalna (data ta sama co na samochod) a do pasiaka juz napisalem dzieki za rade
: wt sie 29, 2006 10:42
autor: zaprzal
cisnienie mierzyles w czasie jazdy?
: wt sie 29, 2006 11:22
autor: jacas69
zaprzal, tak
: wt sie 29, 2006 11:32
autor: Dj Darecki
Witam
Masz tak samo jak ja miałem po kupnie swojego ledwo 0,2 bara biło turbo
A wiec zdejmujesz blaszke ze śrubek , potem kręcisz śrubkami maxymalnie w prawo czyli do końca cięgna , kontrujesz nakrętki i zakładasz blaszke.
Może uzyskasz ze 0.9 bara ja mam prawie do końca i turbo dmucha 0.7 bara
Pozdro
: wt sie 29, 2006 16:33
autor: jacas69
Dj Darecki, u mnie nie ma blaszki zabezpieczajacej i dzwignia jest okolo 3 cm od konca drazka to chyba znaczy ze ktos tym ruszal
ps .jutro biore sie za regulacje
: wt sie 29, 2006 23:51
autor: Dj Darecki
Może blaszka wypadła ? . U mnie teraz dzwignia jest prawie przy samym końcu i Turbo bije max 0,7 bara wiecej chyba sie nie wyciśnie bez zwiekszania dawki i zmieniania bolca w pompie
Pozdro
: śr sie 30, 2006 15:06
autor: pasiak
Dj Darecki pisze: U mnie teraz dzwignia jest prawie przy samym końcu i Turbo bije max 0,7 bara wiecej chyba sie nie wyciśnie bez zwiekszania dawki i zmieniania bolca w pompie
na samym końcu mam i max to 0,9 ale sądze że może więcej napompować a skoro u ciebie tylko 0,7 pompuje a z tyłu nie widać dymu może to znaczyć że masz za mało paliwa i granica dymienia nie jest osiągana (na granicy dymienia [zanim spaliny zaczynają się robić czarne] silnik diesla ma max moc)
re
: śr sie 30, 2006 23:19
autor: jacas69
korzystajac z waszych rad panowie podkrecilem do samego konca i mam 0,6 w nastepnym kroku zamierzam usunac katalizator (podniesie czy nie) jeszcze raz dziekuje za rady
: czw sie 31, 2006 17:36
autor: pasiak
kacik jak i tłumiki przeszkadzają troche w opróżnianiu układu spalinowego co spowalnia proces nabierania obrotów przez turbo. jak wywalisz kata to może deko głośniej się zrobi w zamian za to możesz uzyskać elastyczność na dole i troche głośniejsze turbo
golf 3 1994 silnik AAZ turbo K03 bez EGR jak wykonac regulac
: czw mar 24, 2011 10:48
autor: tox79
A ja nic nie regulowałem i bije mi 0.7 bara bo założyłem wskażnik doładowania i zmieniłem bolca w pompie od 1.6 td ale sprubuje podkręcić na tej dzwigni albo założe mbc