Strona 1 z 1

Golf II GTD SB stracil moc po planowaniu glowicy

: pn sie 28, 2006 17:11
autor: wozekGTD
Odebralem golfa gtd sb od mechanika, pomiar cisnienia 32atm, wymieniono uszczelke pod glowica i splanowano, wymieniono uszczelniacze, zostaly dotarte zawory. Mam wrazenie po pierwszej jezdzie ze samochod jezdzi inaczej, nie czuc gwaltownego zalaczania turbiny, jest tez wyraznie gorsze przyspieszenie w zakresie 2000-3000obr, auto bardziej ospale reaguje na pedal gazu i zaczelo lekko dymic w momencie mocnego wcisniecia gazu(czego wczesniej nie bylo). Pod maska zauwazylem miedzy wezem gumowym od intercoolera a turbina tak jakby z pod opaski wyciek oleju. Czy charaktersystyka silnika po lekkim planowaniu glowicy moze ulec tak drastycznej zmianie czy przyczyn szukac w turbo a moze gdzie indziej? Dodam tylko ze przed robota stan turba okreslany byl jako wzorowy oraz procz uszczelki zmieniono takze rozrzad.

: pn sie 28, 2006 17:32
autor: szerszeniak
źle ustawiony zapłon niestety po planowaniu głowicy ustawianie zapłonu na zegarze jest w sumie nie skuteczne i najlepiej ustawić na słuch u ciebie jest pewnie za późny zapłon i dlatego autko muli

: pn sie 28, 2006 19:57
autor: wozekGTD
Wlasnie zmierzylem przyspieszenie od 0 do 100km\h i czynnosc ta zajmuje golfowi 17 sekund, predkosc maksymalna to az 150km\h :chytry: wiec osiagi porownywalne ze zwyklym JP. Aha przy kolanku prowadzacym z intercoolera do silnika zauwazylem taki krociak przez ktory wydmuchiwane jest powietrze. Czy jest to zawor upustowy? Z rurki dmucha caly czas a jak sie doda gazu to nawet bardzo intensywnie.

: pn sie 28, 2006 20:26
autor: damian24
Niw wiem o czy mowisz ale napewno nie moze dmuchac. Zatkaj to czyms i zobacz jak bedzie woz jezdził. Przez te rorke spiernicza ci całe cisnienie jakie pompuje turbo. Moze jest to zawor ale napewno niesprawny, albo był tam zawor tylko mechanory sie go pozbyły. Jednym słowem dzior w dolocie byc nie moze.

: pn sie 28, 2006 22:43
autor: souler
hehe i sie dziwisz ze nei jezdzi? turbo dmucha w atmosfere. zatkaj to natychmiast.

: wt sie 29, 2006 14:13
autor: wozekGTD
Problem rozwiazany, ten krociec mial byc polaczony z pompa paliwa(im wiecej szlo powietrza z turbo tym wiecej paliwa auto dostaje). Po usunieciu "usterki" auto chodzi masakrycznie, leciutko zwiekszona dawka paliwa, garret T3 narazie nie ruszany :chytry: , idealna kompresja, splanowana glowica, wymienione uszczelniacze itp. daje golfowi niezlego kopa. Na mokrym zrobilem setke w 11,7 sek wiec podejrzewam ze na suchym jest duzo lepiej, jest na tyle dobrze ze przestalem myslec o kreceniu turbiny bo robi sie to niepotrzebne :chytry:

: wt sie 29, 2006 22:07
autor: souler
no to gratuluje szybkiego golfa i szerokiej drogi. za punkta dzieki