SWAP turbo WG>VNT

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Seerq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:09
Lokalizacja: Pomorskie

SWAP turbo WG>VNT

Post autor: Seerq » ndz cze 11, 2017 12:08

Witam, mam Cordobę 2 na części i zastanawiam się nad swapem turbo. U mnie w AGR siedzi KKK sterowanie WG, tam siedzi VNT, i teraz zastanawiam się czy warto przekładać turbo z tamtego silnika. Na pewno do przełożenia flansza wydechu, spływ, zbiornik podcisnienia, całe sterowanie n75 wraz z wężami,no i sterowniki i tu pojawia się pytanie czy sterownik podpasuje? Spodziewam się problemu z immem ale czy coś jeszcze może zaskoczyć?


90km->120->160->???

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

SWAP turbo WG>VNT

Post autor: munior » ndz cze 11, 2017 13:26

Sterownik pasuje ,są dwa typy sterowników ,do 97 roku jednowtykowe w większej aluminiowej obudowie o nr 028906021 ,i od 98 roku w małej obudowie dwuwtykowe o nr 038906018 .Co do immo możesz adaptować vagiem ,pod warunkiem że w aucie do którego będziesz zakładał ten sterownik ,również miałeś immo ...jak nie miałeś ,to trzeba "wywalić " immo ze sterownika,bo nie ma możliwości adaptacji


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Seerq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:09
Lokalizacja: Pomorskie

SWAP turbo WG>VNT

Post autor: Seerq » ndz cze 11, 2017 15:37

U mnie sterownik jest na dwie wtyczki, przyjmijmy że tam też taki jest. Podłączam sterownik i co dalej? U mnie jest immo3 będzie dało to się jakoś zakodować z innym sterownikiem? W ostateczności mogę wyłączyć immo tylko że jak próbowałem to zrobić w moim aktualnym sterowniku za pomocą Vag Can Commandera, po wejściu w zakładkę ECU nie chciał się połączyć, kiedyś w SDI robiłem to bez problemu. Problemów z pompą nie będzię?

@Edit
Sterownik w drugim aucie również jest na dwie wtyczki, więc sterownik mógłby podpasować. Tylko martwi mnie co innego, muszla od zimnej strony ma wylot skierowany w górę, u mnie jest w dół. Jest możliwość żeby przekręcić tą muszlę aby była skierowana na dół? I druga sprawa, gruszka która steruje zmienną geometrią również jest u góry a nie jak w czwórce w dół.


90km->120->160->???

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

SWAP turbo WG>VNT

Post autor: munior » ndz cze 11, 2017 19:13

Seerq pisze: W ostateczności mogę wyłączyć immo tylko że jak próbowałem to zrobić w moim aktualnym sterowniku za pomocą Vag Can Commandera, po wejściu w zakładkę ECU nie chciał się połączyć, kiedyś w SDI robiłem to bez problemu
Jesli chodzi o sterownik 038906018 to nie wydaję mi się żeby to było możliwe jakimkolwiek programem ,bo konieczna jest "fizyczna "ingerencja na płycie sterownika, ja robię to wylutowując z płyty odpowiedni układ i zmieniając mu odpowiednie komórki programatorem.A turbo bez rzeżby wiadomo że pasuje tylko od identycznego modelu ,bo nawet takie same turbiny z silników poprzecznych ,nie podejdą do auta z silnikiem umieszczonym wzdłużnie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Seerq
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: śr mar 25, 2015 20:09
Lokalizacja: Pomorskie

SWAP turbo WG>VNT

Post autor: Seerq » pn cze 12, 2017 11:57

Coś mi się wydaje że jest to gra nie warta świeczki. Wezmę sobie te graty z tamtego silnika i może później jak będzie więcej czasu będę się z tym bawił.


90km->120->160->???

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 189 gości